2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3500 on: October 25, 2024, 14:40:27 PM »
Dap, ne place praful, sau cel putin nu ne deranjeaza.
Orice drum de periferie din Brasov e flancat de noroaie, in care toti dubarii se baga fara jena. Sau drumurile conexe sunt drumuri neasfaltate.
Daca e uscat, e praf, daca ploua, e noroi, il mutam pe asfalt, iar cand se usuca redevine praf.
Deci oricum ai da-o stam ca porcii, e asa dintotdeauna.

Ah, da-i oricui de ales dintre un loc de parcare pe asfalt si unul pe pamant, si am o banuiala ca se duce la al 2-lea. Nush de ce.

Eu incerc sa accept situatia de mult, dar anul asta s-a mutat praful in casa, si nah...
WRX SW 2002

dan_b

  • 1343
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3501 on: October 25, 2024, 15:25:13 PM »
Nesimtirea romanilor ajunge pleonasm deja, din pacate.
Dar, have fun cu kartu' mai departe, mergem inainte! :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3502 on: October 25, 2024, 23:48:54 PM »
Masina nu trage (zic eu) pe boost.

Graficele comparative vara / prezent spun ca-s cu vaca.
Faceti abstractie de spool, andea zice ca-i de la diferenta de turatie de inceput.



Am ajuns sa fac si statistici de timp pe loguri.
In treapta 4, am calculat timpul intre aprox 3krpm si 6krpm.
Imi da peste tot cu aproximativ o secunda mai putin in seara asta.

Adica masina-i mai rapida, cel mai probabil gratie temperaturi exterioare, nu din evacuare. Dar eu o simt lenta.
Concluzia poate fi doar una: sunt tampit  :-[
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #3503 on: October 26, 2024, 09:45:00 AM »
Poate-i diesel  de e rapida dar o simti lenta :)))

Sigur e mai mare densitatea aerului acum fata de cum era cu 2 luni in urma.  Mie cu orice masina mi se pare un sweet spot la 10 grade afara...
Subaru nu este o masina, este un hobby!
Ex: Legacy H6 5EAT VDC 3.0

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3504 on: October 26, 2024, 16:08:50 PM »
Parca-i ceva mai bine azi, nu stiu ce sa zic.



Acu' e in garaj, impachetata, are corectii de avans severe. Partea cumva buna e ca apar in frana de motor, deci poate n-or fi bucati de piston aiurea prin chiulasa.
E timp, deja e Subaru life, o dau in imunitate.
Important e ca, dupa atata munca, chiar TOATA dimineata a mers ok  ^-^
____________________

Edit: gasit problema, formata din 2 componente.
1) eu, cu tendinte mioritice de dieselar. Se pare ca 2750rpm in treapta 6 si 20% pedala e subturat. Creca-mi caut o Honda cu redline la 9krpm ca daily, astfel sa-mi uniformizez apucaturile.
2) aer rece si dens. Motorul a mers pan-acu' doar pe canicula, cu aer putin. Aer rece n-a mai patit, aia e, ajusteaza Vali.

Mai sus e interpretarea mea la 2 noaptea. Posibil sa gresesc, ca de obicei.

____________________

Edit de a 2-a zi, estimare de putere noua, dar hero-pullul de ieri a fost pe harta 1.
Astazi ma dau in ea prima oara direct pe degivrare luneta.
Chiar asa, sa ne agatam in 296g/s...  >:(
« Last Edit: October 27, 2024, 10:14:08 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3505 on: October 27, 2024, 17:28:39 PM »
Vali "a mangaiat" (cum ii place lui sa spuna) AFR-urile la sarcini mici si ture mici (cat de MICI pot fi cele din zona 2700rpm...).
Suntem la V29.
Mi-a zis ca pot posta ce doresc, deci fie.



Sunt o infinitate de parametri care pot, indirect, distruge un motor. Aici, raman la parerea ca aerul rece, adica densitatea ridicata de aer, a fost un parametru imposibil de luat in calcul in vara, care ieri m-a muscat putin.
Apropo, imprejurarile... Am stat cu masina de politie in spate din Rasnov si toata autostrada. M-a depasit, a incetinit, apoi l-am depasit eu si am stat la +/-130 la ora in fata lui. La iesirea de pe autostrada, cu ochii in retrovizoare, in treapta 6 fiind, oi fi calcat acceleratia 20% pedala la 2750rpm. Moment in care s-a dezlantuit iadul corectiilor de avans urate. Practic stateam cu CEL aprins continuu in bord. Se stingea doar la ture mari, dar cine indraznea...

In poza de mai sus e ajustarea.
Fun fact, dezavantajul imbogatirii, zice andea, ar fi spoolul sacrificat. Dar cineva chiar nu are deloc probleme acolo, traiasca SB Type RA de 2.0 cu rc de 8.7:1 si big port si altele.

Astazi am plimbat-o iar de m-am plictisit (mint) si asta e cea mai frumi priveliste... Toaaaaaaaaaata ziua numai asa a tinut-o, orice i-as fi facut, si i-am facut mizerii multe.



200 dolari incredibil de bine cheltuiti. Pacat ca sunt atat de handicapat informatic si speriat de informatica incat l-am cumparat abia acu' 2 ani si l-am mai tinut in cutie vreun an jumate...
Va prezint tumnesiou' la Subaru.



Desigur, trebuie si persoana care stiti voi, nu mai zic, am mai spus.

Am asa, vreo 2 luni, bonus la episodul din iarna-primavara, de cand iar nu dorm si chestii. Suisuri, coborasuri cu corectii de -4.22, apoi ziua de astazi. Imi vine s-o vand acum, cat e perfecta, ca sa duc si eu o viata linistita. Dar mai sta, e bucuria mea toxica.

Bun, evacuare noua, ~2ke.
- sunetul - e... nu mult, ci sesizabil mai silentioasa. Ailalta facea ca porcu', asta behaie mai retinut.
- spoolul... nu stiu, din graficele de zilele trecute pare la fel, insa inca nu era rafinat softul. Daca conteaza aici in vreun fel. Eu nu simt nicio schimbare, e la fel de incredibil de devreme. Sa zica andea.
- putere, cuplu, minuni... nu stiu, sa zica andea.
- temperaturi... Chiar nu stiu, again, 17 grade astazi, +30 asta vara. Placebo, subiectivism, or fi, dar eu deschid capota si ma loveste frigul. Adica ffs, multa teava in minus, iar cea ramasa e mai invelita decat o sarma mica.

Atat de multumit sunt de evacuarea asta (momentan), si anume de frig si de flansa aia cu 2 suruburi, incat nici n-am dus-o la spalatorie, am balacit-o-n curte cu apa dedurizata, doar ca sa nu risc sa stropesc evacuare fierbinte. Ruginesc superficial discurile de frana, dar nu-mi pasa de alea.



Joi-vineri e programata a ajunge o patura de turbo. Uichendul viitor inca nu e sare, dar e frig. Adica ocazie de g/s multe, ca astazi am plecat tarziu si n-am prins.

Am sanse bune sa intru in iarna asta relaxat si lipsit de griji subaru-related. Prima oara in vreo 3 ani...

PS: ar mai fi ceva ce sta pe OCD. Garda la sol distrusa de DP Cobb. Norocul meu e ca Grimmspeed, dintr-un motiv nestiut, nu mai face ultimul lor model de DP cu cat Gesi, catalizator amplasat sus, fara efect pe garda la sol.
Dar le bag o intrebare maine.

PPS:
1) am mai cracanat clapeta din reglajul de capat de cursa, acum sta cam deschisa totusi, insa IACV pare capabil sa compenseze. Adica sta turata cam mult la coborarea turatiei, pana se dezmeticeste ECU si, probabil, inchide IACV mai mult decat i-ar conveni, ca s-o duca la targetul de 775rpm (in cazul meu) fara consumatori. Partea buna e ca masina e mult mai smooth, avand turatia mai mare in momentele esentiale (porniri de pe loc, mers super incet prin bolovani, d-astea).
2) am o problema nu foarte deranjanta, dar problema, inca de la rebuild. La turatii foarte mici, gen denivelare artificiala din care plec patinat si subturat in 2, masina trepideaza. Andea mi-a oferit explicatia, nu m-as fi gandit: ambreiajul. E d-ala stage 1, probabil cu arcuri periferice mai tari, care nu reuseste sa uniformizeze pulsatiile de cuplu la turatii joase. Compromisuri. Macar am explicatia, imi da caldut, deci m-am linistit.
« Last Edit: October 28, 2024, 09:01:08 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3506 on: October 29, 2024, 14:35:02 PM »
Cand ai masina visurilor tale, te trezesti la 2 noaptea sa te pisi, si in loc sa te bagi la loc in plapuma, dai o fuga pe Transfagarasan pana-ncep sedintele  ???



Am mers foarte retinut si precaut pentru ca:
- pe la inceput (nu apare pe film), la o denivelare a intrat ABS-ul si am cam levitat pe pedala de frana vreo 2 secunde bune. M-am cam taiat la faza aia;
- rece si ud pe jos;
- anvelope vechi, relativ modeste si reci (am asteptat 30 min sa se lumineze);
- eram singur pe un drum pustiu;
- mi-e pur si simplu frica de ea. Ma sperie, iar instinctul de conservare primeaza. Aia 15 cai in plus sau cati or fi, chiar ma sperie. Ma uitam la filme vechi pe acelasi drum, ii dadeam capat. O fi si varsta, nuj...

P-undeva-mi doresc sa se dea cu sare pe drumuri odata, ca sa mi-o scot din cap. Ca asa, as fatai-o 7 ore pe zi, ma obsedeaza, e peste orice imaginatie de-ale mele.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3507 on: October 29, 2024, 15:58:38 PM »
Se aude bine :) distractie placuta in continuare!

NicNic

  • 216
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3508 on: October 29, 2024, 19:28:20 PM »
Nu e varsta, ci experienta.... Stii mai bine ce si cum poate fi.

Stii, m-am uitat la filmulet, dar fara sa iti citesc postarea.
Si m-am apucat imediat sa iti scriu daca esti ok cu anvelopele, ca imi pareai cam atent ...
Apoi am vazut ca deja ai scris tu . Deci nu  doar mi s-a parut ca erai foarte atent la manevrarea masinii ...

Distractie cat mai  multa sa ai cu herghelia, asta, naravasa.
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

andea79

  • *
  • 4037
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3509 on: October 29, 2024, 20:58:26 PM »
normal ca te sperie...prin diverse mijloace asta face subaru :)

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3510 on: October 30, 2024, 05:54:06 AM »
Mda, recunosc, arma lui cea mai puternica e Excelul cu romrider in titlu  :'(


________________________

Schimb de ulei la 2850km, macar cuzinetii si chiulasele sa scape intregi dupa atatea corectii de avans.
Ieri si astazi, ploaie de corectii la 3200rpm.
Sambata cred ca ma duc pe la Piatra Neamt si fac loguri lungi, eu chiar nu ma vad mergand cu viteza constanta la 4000rpm, in treapta 4 in loc de 5 macar, daca nu 6. Imbogatim peste tot si aia e.

Ei, daca tot eram sub ea, n-am vazut decat o colorare de curcubeu pe flansele evacuarii noi. INCA nicio afumatura.



Nu cred c-am mai zis, flansa asta cu 2 suruburi permite folosirea suruburilor si piulitelor de fabrica, care costa averi noi (ale masinii aici) si-s dintr-un material ce n-a visat aftermarketul.
Acoperire termica a flansei din poza abia dupa ce-si demonstreaza vrednicia.
« Last Edit: October 30, 2024, 15:22:51 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3511 on: November 01, 2024, 09:57:24 AM »
In peisajul de ansamblu al heat menejmentului, crec-astea-s ultimele piese majore.



Scutul e cam desene animate, d-ala nu-s cine stie cat de impresionat, eu l-as fi facut mai jos si mai mulat, dar aia e, nu-mi bat capul cu el.
Blanketu' in schimb e chiar misto. Cusatura aia specifica ii da asa, o forma toroidala, pe care altele n-o au, si nici n-ar putea.
Se vor monta in perioada de hibernare a masinii, cand am sa grupez cu chestii mai delicate, gen gaurit si sudat intercooler (andea, inca ai timp sa ma sfatuiesti sa nu  :-\ ).

SPER ca-s ultimele piese, si sa nu apar cu poze cu extractoare de capota. Si nici macar cu scoop de STI. Dar aflu vara viitoare, la 7 mii de grade la umbra. Momentan sunt foarte optimist.

_________________________

Ia, analiza pe text in icsel. Nu epatez sau ceva, doar ca ma ameninta pragul psihologic ala MARE  ???



Deci eu chiar nu vreau sa depasesc (acum) pragul ala, asa ca daca vrea careva evacuare unequal cu potential de mult power si temperaturi marete sub capota, dar mai mici decat ar fi fara evacuare izolata, ma gasiti pe olx.
Vad cacumotorul am depasit binisor 20k, inapoi nu mai merge acolo. Si mai are si toane, din alea 5 mii de ture functionale vrea sa foloseasca doar vreo 2. E cu bune si cu rele, urmatorul se poate sa fie mai diferit, inca nu stiu, e o decizie grea pe care prefer s-o aman. Dar da, va fi un motor de backup, ca e fun.

In viitorul apropiat s-ar vedea:
- sudura IC;
- materiale si taiere laser scut motor aluminiu;
- roata de fuckin' rezerva;
- catback Invidia (asta nu-i ieftin), ca deja in noul context de turatie, actuala e obositoare. Nu pot sa cred ca zic asta, dar oamenii anbatraneste.

In viitorul indepartat, momentan atat: intarire sasiu si ceva OCD aplicat pe frane. Altceva chiar n-am, scopurile alea mari sunt atinse.

Anywayz, pe parte de implinire si fericire, cea mai buna investitie a vietii mele. Insist, a vietii MELE. Privind in urma, se pare ca chemarea scutecelor, pe mine m-a ocolit cumva, standardele societatii nu se aplica, si n-am urme de regret deloc. Nu stiu daca ar trebui sa ma ingrijoreze asta, da' chiar n-am.
End bilant partial.

 ^-^
« Last Edit: November 01, 2024, 11:07:15 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3512 on: November 03, 2024, 08:27:29 AM »
Tot timpul am trait cu impresia ca Dacia 1310 m-a-nvatat sa conduc.
Aiurea, in ultima saptamana mi-am dat seama ca Subaru cu motor pretentios e supremul.
Daca cu Dacia eram in treapta 5 si venea dealul, calcam acceleratia blana si speram sa urce. Scadea turatia, ca era lesinata, ok, retrogradam cand ajungea pe la 2000rpm probabil. Auzeam detonatie? Bun, daca era vara si aveam chef coboram, mai roteam delcoul spre dreapta (parca). Daca nu, nu.
Cu Subaru e distractie maxima, nu permite o clipa de neatentie, altfel sare -2.11 grade ala. Nici vorba sa apesi acceleratia ca sa urci dealul. Retrogradezi, o tii la 4000rpm cu pedala la 5-10% si speri sa scapi inca o data.
Iar dupa ce trece dealul, iti reamintesti ca ai vrut cu tot dinadinsul cutia 6MT cea mai lunga, ca sa mergi relax la drum lung, cu 3000rpm la 130 la ora. Gata, se pare ca fu cea mai mare greseala. Ca daca schimbi la 4000rpm in sus, pici la 3000, si sare corectia. Trebuie sa schimbi la 5000, ca sa cada pe la 3500 si sa fii safe. Desigur, cu o harmalaie monstru in masina, ori cu un consum explodat de la 10 la suta la 13 la suta. Nu ca ar conta prea tare, ca inca nu-mi iau de la gura, dar ca chestie.

Am vrut motor cu cuplu, mi-a iesit pe nas.
Am vrut spool la 3000rpm, il am, dar nu am voie sa ma bucur de el, ca n-am ce cauta sub 4k. Asta e paradoxul cel mai stupid.

In fine, in teorie, motorul asta suna extrem de bine, si chiar mi-ar atinge la perfectie dorintele. Dar in practica e nasol.
Cutia ramane asta, iar urmatorul motor va fi cu totul altceva.

Vad in urma, 25 mai primul drum.
Ieri am bagat-o-n casa pentru hibernare, 5 luni mai tarziu, din care vreo 2 pauza de inlocuire evacuare, deci dupa 3 luni de condus efectiv. Are cu 6411km mai mult.
N-am mers niciodata cu ea in halul asta de mult, retin ca-n anii dinainte de swap faceam 1000-2000km pe sezon. E mare lucru!

Asadar, prognoza meteo anunta o ultima zi decenta ieri, sambata 2 noiembrie.
Plimbare!



Pentru ca in zona epuizasem cam toate variantele, i-am facut o vizita surpriza maica-mii si m-am dus la Piatra Neamt.
Andea imi zicea demult ca el pleaca 200km, lasa laptopul prin masina pornit pe inregistrare log, si are o imagine clara.
I-am dat ieri 2 astfel de loguri, de cate ~250km fiecare, sa fie totul clar.
El spune ca e bine. Eu spun ca acel bine m-a obosit maxim, auditiv si psihic, ca motorul a stat turat ca biaxul.

Nu stiu ce sa fac pe mai departe, am ca variante:
- merg "corect", cu turele in plop, motorul tine 200 mii km.
- merg normal, se imprastie la prima, a doua, a zecea pedala.

Am timp de gandire. Inclin spre a 2-a varianta tbh.

Altele...
Franele se muta de la locul lor pe jante, si placute, si discuri. Dar am mai zis despre asta.
Poate spre primavara comand frane normale.
TOTUSI... Pe la multi km/h, ca eram dupa o depasire plina, un pisoi s-a gasit sa traverseze strada. Ala era mort prin deces in conditii normale, dar au scapat, si el, si constiinta mea. Ca de obicei, e cu bune si rele.



Stickerul cu 1.6i are efectul anticipat cu prisosinta, desi e dezolant sa constat ca-s astfel de oameni pe strada. E.g., mers in coloana, ma depaseste fara semnal si mi se-nfige-n fata. Ma rog...

Am mai aspirat o data garajul, am bagat-o perfect curata la somn.



Si dupa 2 luni de meaonat la usa, i-am dat voie.
Asta, se pare, e circuitul natural al zdrentei in Subaru, de pe plafon in pedalier.



Ca sa inchei...
Masina merge perfect, e vis si nebunie, tot ce-mi puteam dori. La o adica, am adunat-o piesa cu piesa cum am vrut eu, iar rezultatul confirma.
Bai, dar nu pot s-o conduc asa, e prea moartea pasiunii.
Repet, am sa-i fac un motor de 8000 de ture, cu valvetrain schimbat, cu forjate usoare, acolo da, fie si coasting la 4k, ca am unde sa ma duc in sus. Desi cumva cred ca reducand niste chestii pe acolo, nu va mai fi nevoie, va merge bine-mersi si la 3k.
Dar asa cum e acum, e cam dezamagitoare situatia.
Mai vad, e timp.
WRX SW 2002

dan_b

  • 1343
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3513 on: November 03, 2024, 12:59:26 PM »
Citesc cu placere nuvelele tale :)
Cat despre tine vs Subaru, stii vorba aia, banuiesc: "I hate it, it's awesome!"
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3514 on: December 14, 2024, 17:05:47 PM »
Am ceva ocupatie noua si am zis ca daca nu acum, naiba stie cand mai prind timp si chef.

Ultima oara cand o vedeam dezbracata. Sau ma rog, doar imbracata-n pilota cu staniol deasupra.



Pentru fixare blanket cumparasem doua seturi de arcuri. In cutie vine sarma otelita, da' sa se intepe cine-o vrea cu aia. Si oricum, tind sa cred ca e putin imposibil a se folosi cu turbo pe masina.



Am folosit arcurile mai lungi, care de fapt sunt mai scurte. Adica alea din stanga.
Am pescuit la ele de m-am saturat, ca trebuiau trase dintr-o parte in cealalta in niste pozitii dubioase tare si cu o groaza de furtunuri si cablaje si bride si cate si mai cate dimprejur. Dar a functionat, am reusit.

Oricum cred ca dupa cateva cicluri de incalzire si cu ce hal de vibratii si frecus indura astea, dispar rapid de pe masina. Ideea-i sa se formeze/muleze blanketul, dup-aia nu mai conteaza.

Bun, deci asta e o patura absolut superba. Se muleaza extraordinar de fain pe turbo. Maxim, maxim de misto.



Scutul Grimmspeed l-am ingramadit in ambalaj, ca sa-l zgarii cat mai putin.



Din pacate insa, atinge in AOS la fel cum facea si originalul. Adica ar fi trebuit sa-l iau la ciocane si p-asta, aia dupa ce l-am strecurat in punga ca sa nu-l zgarii. Aiurea.
Iar jos atinge in furtunul 3MI pe o muchie taioasa, originalul e curbat acolo. Sa-l curbez si p-asta ar fi insemnat sa-l zgarii de dracii sa-l gaseasca.
Asa ca l-am pus la vanzare, si l-a luat imediat cineva de pe forum. Aia e, am incercat, originalul e mai ok in cazul meu. Si arata mai ordinar si din 2002.



No, cam aia fu cu izolatia termica a evacuarii, e overkill tot.
Ar mai fi fost niste banda haurie de pus pe intercooler, dar oricum p-ala-l mai scot o data ca sa-l gauresc si sudez. Probabil la vara. L-oi bandaja atunci, desi tare cred ca nu mai e necesar.
______________________

Iar un ordinar de om fiind, am gasit p-alta masina din curte niste piulite de roata mai prezentabile.



Pe masina am piulite banale si generice, d-alea de vin la pachet cu jante noi, ca cele OEM nu-mi place cum calca, mi se par mici.
Chiar ma uitasem mai demult dupa piulite din otel, ca alea din aluminiu sunt o imensa prostie, si chiar n-am gasit nimic la noi. Doar pe rallysportdirect unele mai decente, dar scumpe-n draci, si nu are sens in mintea mea sa dau sute de dolari p-asa ceva.

No, astea-s negre, materialul corect (confirmat de cantar), arata ingrijit si dau un contrast care-mi convine.



Ar mai fi gauritu' si sudatul IC si scutul motor din aluminiu, dar acolo e nasol cu transportul tablei de 2x1m din Dedeman.
Deci revin.
« Last Edit: December 14, 2024, 17:09:10 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3515 on: December 14, 2024, 17:54:52 PM »
Mi-a picat o fisa acum, desi sigur nu e prima data.

Atunci cand am avut -4.22*, eram pe IAT din MAF. Eram dupa autostrada, deci IAT probabil redus. M-am uitat in log, au aparut corectiile la 26 grade. Logul ala a fost scurt, deci iesirea de pe autostrada a fost intre 26 si 31 grade.
Insa care era situatia in amont, in intercooler sau mai adanc, NU stiu, pentru ca temperaturile erau citite in fata, la filtru.

M-am uitat si-n logul cu IAT din TGV, iar temperaturile erau mult mai mari. Cu senzorul din TGV n-am avut absolut nicio corectie, ore intregi, de mers in toate felurile.
Am filtrat excelul dupa treptele 5 si 6 si am IAT intre 25 si 53 grade. Probabil 25 cand abia plecam de acasa si era motorul inca rece.

Teoria mea e ca:
- IAT din TGV - temperaturi mari, avans redus, ca nah, temperaturi mari - zero corectii.
- IAT din fata - temperaturi mici, avans marit. Dar naiba stie ce temperaturi reale erau acolo unde conteaza. Corectii mari.

andea, are sens?  ???
Incerc sa ma conving sa gauresc IC, ca nah, e incarcatura emotionala acolo  :laugh:

Sau sa ma leg iar la TGV? Si reluam testele la vara? Poate s-a schimbat ceva dupa toata izolatia asta, poate e soak mai mic? O fi vreo sansa?
« Last Edit: December 14, 2024, 17:57:17 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4037
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3516 on: December 14, 2024, 21:23:16 PM »
din partea mea ... putem testa la vara ...ce atata graba ? :)