O caut de cateva luni, altele n-a fost s-ajunga la mine, insa d-ei... DA!
Bugeye (absolut singurul model ce-mi place din generatia 2001-2007, si-mi place la nebunie) din 2002, din Italia, 113.000km, 2 proprietari, primul noua - 2006, al doilea 2006 - recent, cand a decedat, la 83 de ani.
Pe scurt... tigaia e originala integral, pana si evacuarea. Asta am cautat, nu zic ca e bine sau rau, dar imi da libertate de decizie, iar asta, pentru mine, e FOARTE bine. Kilometrii nu cred ca i-a manarit batranul, i-am cunoscut familia, fiica si ginerele. Nu bag mana-n foc pentru ei, da' mi-au facut impresie buna, oameni in varsta, linistiti si educati, care mi-au vandut-o-ntr-o stare mizerabila. Ce a fost inainte de 2006 nu stiu, carnetul de service se opreste in 2004 si vreo 45.000km.
Am zis de kilometraj pentru ca sunt unele indicii care ma pun grav pe ganduri. Le voi detalia mai tarziu. Inca nici n-am apucat sa ma uit cu atentie la nimic, cumpararea a fost pe fuga, iar 3 zile am stat pe drum in continuu.
General insa, din ce am vazut: masina a fost EXTREM de neglijata, are foarte multe probleme, majoritatea mecanice, insa abordabile, pe care voi cauta sa le rezolv personal in cea mai mare parte. Privind-o mai de departe insa, este o baza excelenta de plecare. D-aia am si luat-o, fara niciun regret.
Revin cu detalii cat de curand, dupa ce-mi gasesc timp sa ma uit si eu la ea putin
Azi noapte a ajuns in pozitia asta, si asa ramane pana la rezolvarea actelor.
_______________________________________________________
Avand multe informatii pe care le caut mai tarziu, o mica sinteza:
- JF1GGALD32G015155
- filtru ulei: 15208AA100
- filtru aer: 16546AA020
- filtru habitaclu Mann CUK 2145
- curea alternator 5PK 875. De incercat cu 880 pe Conti, ca sa fie montabila!!!
- DS Performance pentru WRX 4 pot: FDS 986
- DS Performance pentru spate: FDS1372
- despre
antigel;
- cod
clipsuri neoriginale bara spate;
- info
garnitura rosie racitor;
- coduri
clipsuri de grila parbriz si ornamente lampi spate. Unul din clipsurile carenajelor fata in postul urmator;
- cuplu strangere
stergatoare si cod capac stergator in postul urmator;
- diametre
garnituri busoane golire cutie si motor si cuplu strangere busoane diferential spate;
-
aerisire racire;
- filmulet inlocuire
bucse fixare caseta directie;
- despre bujii si mai ales
rulmenti diferential central. Cod NGK Irridium: BKR6EIX 6418;
- discutii cu andea
despre ECU. Si
pe aici;
- tutorial
eliminare purge valve;
- lista
garnituri evacuare;
- rezumat
cauze posibile P0171;
- despre
suporti, tampoane si timonerie schimbator;
-
aparatori noroi OEM (J1010FE220) si vopsire faruri cu negru;
- coduri
garnituri catback;
- despre
miros benzina in habitaclu si tutorial remediere;
-
coduri diverse. Coliere pt silicon in posul urmator;
-
up-pipe catless;
- ghid
inlocuire furtunuri vacuum;
-
boost control;
- cod
lampi semnalizare aripi albe (84401SA001);
-
cupluri diverse in jurul motorului.
Fara corespondent in topic:
-
lista tutoriale Unabomber (ce lectura acolo...);
-
capacitati fluide;
-
refresh pe bucsaraie;
- cod
capac vas spalator geamuri;
-
lista becuri interior. Neverificat, nelecturat linkul;
-
inlocuire ambreiaj prin scoaterea cutiei;
- info divers, raport directie WRX 16.5:1 (de verificat), STI 15:1, STI dupa 2015 13:1. Cod caseta 34110VA120.
Link 1,
link 2,
link 3, si mai e topicul lui Unabomber, esec total IMO.
Foto brida fixare caseta parte stanga. Despre
diferente fixare stanga pe cadre.
Despre pompe (? - de aprofundat). Din nou
despre brida, de data asta pe un '04.
34170FE050 - cuplaj STI (671 lei in stoc la 23.11.16). Capete de bara mai scurte de pe ceva
Subaru anii' 80: 731320010 si 731320000. Din sursa nesigura, M14x1.5. Alte coduri, alt model, intr-o poza mai jos
pe pagina asta. Surub fixare parte stanga +2005, 901000181 (verifica opposed).
Link. Prima pagina cu fittinguri, a 2-a cu cod si specificatii de pompa JDM dedicata 13:1!
Conducte DA AM. In caz ca cele OEM sunt decedate.
-
estimare putere functie de debitul de aer. 207g/s max;
-
spring rate chart;
-
diferente sedan/wagon;
-
bara antiruliu spate OEM de 20mm, cod 20451FE000 (17mm standard);
-
lockdown. De citit intreg primul post. Posibile
probleme 1 si
probleme 2.
-
volan de hawk pe bug cu clockspring de bug.
-
de verificat. Lectura buna
si aici.
- gat umplere rezervor
42066FE140.
- posibil
upgrade frane.
- bucse cadru spate - SPF4350K
https://www.iagperformance.com/GDT-Cylinder-4-Chamber-Cooling-System-WRX-STI-p/gdt-1005.htmComponente de evacuare.
Dimensiuni intercoolere:
57 x 27 ext si 52.5 x 17 hatch
51.5 x 28 ext si 47 x 18.5 jdm
Nota: ARP2000 < L19 = 625. Doar ca L19 corodeaza. Deci 625.