2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #20 on: October 12, 2015, 16:39:43 PM »
Da, corect, e alimentat separat de circuitul de frana. Notat, mersi ;)
WRX SW 2002

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #21 on: October 13, 2015, 09:05:59 AM »
A plouat ieri in BV, deci n-am poze cu placute.

Haideti sa vedem partea mecanica...
Am plecat in Italia pe fuga, impreuna cu un baiat nevorbitor de italiana, eu la fel. Am ajuns intr-o vineri dup-amiaza, 15 ora Italiei, a venit omul cu masina, ne intalneam in fata unei agentii. De preferat ar fi fost sa fi vazut masina nepornita, insa nu s-a putut. Cum a ajuns, in toate limbile pe care le stiu, i-am zis ca vreau s-o inspectez si neapart s-o conduc inainte de-a ma hotari. Evident, a aprobat. Eram pe fuga grav, trebuia sa rezolvam si cu actele si cu toate inainte de a se inchide agentia. Altfel, ar fi trebuit sa asteptam ziua de luni, varianta inacceptabila.

Inchipuiti-va ca le inspectie NU m-am uitat la serii sau la nivelele lichidelor, atat eram de grabit. Voi povesti in cele ce urmeaza de mecanica.
Primul lucru a fost sa ma bag sub ea din spate. Acolo, primu' soc. Diferentialul spate plin de ulei. Am mai ramas cateva secunde sa-mi revin si sa ma uit cu atentie la pata, si am constatat ca e uniform intinsa cu busonul de umplere in mijloc. Ma gandesc eu, poate gresesc, c-acolo-i o problema de etansare a busonului de sus, ori garnitura slaba, ori buson nestrans, sau, de ce sa nu fiu optimist, filet in capac busit.



Tot acolo am vazut un esapament original, ruginit ca vai de el. Inca nu sufla, da' e pe lista. Sa-l schimb, imi convine parca, din motive usor de inteles  ;D

Sa raman la transmisie...
La proba de drum, ce a durat doar 5 minute cred pe stradutele din Treviso, am cautat sa ascult orice sunet, orice vibratie anormala a transmisiei. Am alternat in fiecare treapta sarcina/frana de motor, pentru zgomote la inflexiune, totul ok. Cu permisiunea proprietarului, i-am dat 2 sprinturi 1-2-3, cutia nu agata deloc la schimbare de treapta, ceea ce-i iar de bine. Dac-a ajuns la mine cu sincroane in viata, asa ramane. La un moment dat, m-a pus sa-ntorc, moment in care am calcat-o blana. Ma rog, s-a pus stramb, a lasat parte din cauciucuri p-acolo, insa niciun cloncanit de planetara stanga. Dreapta n-a ajuns sa fie verificata.

Pe liber, la accelerare, levierul de schimbator misca. In mers, se simte ca GMP-ul danseaza-n toate partile, se simt socurile la schimbare de treapta si accelerare. Suportii motor sunt terminati as spune eu. Ori prea moi din fabrica, ceea ce mi-e foarte, foarte greu sa cred, data fiind natura masinii. Vor trebui inlocuiti, nu stiu care sunt, presupun ca-s in numar de 4 data fiind orientarea motorului, voi studia problema cat de curand. Intentia mea ar fi sa pun de fabrica, iar cei intariti sa mai astepte. Parerile voastre-s bine-venite, ca de obicei.

AMBREIAJUL... Aparent nu patineaza, dar in treapta superioara n-am apucat sa merg, asa ca mai e de verificat. Insa, la plecare de pe loc, cand cuplez, tremura si vibreaza. Placa valuri, poate si volanta. Pedala e foarte, foarte tare. NU am mai condus Impreza, reamintesc, asa ca nu stiu cat ar trebui sa se simta pedala la o placa noua.

Franele... Nu vibreaza, nu-mi trag volanul, deci franeaza uniform. Discurile fata au un prag, sa zic de maxim 0.5. Placutele fata-s ok, de cele spate am tot zis, nu reamintesc, iar ma cearta Mihai.
Si totusi... Frane mai slabe nu cred sa fi incercat vreodata  ;D
Nu spun ca-s proaste, eram in 3 pe la 5000rpm, deci peste 100 la ora, se termina drumul, si apasand pedala ca nesatulu' am oprit-o. Deci daca apesi suficient, s-opreste. Da' parca prea tare trebuie apasat, asa ca raman la parerea ca-s slabe. La frane mai mari nu doresc sa apelez, asa ca voi cauta sa ameliorez cu placute mai moi. Asta e cam la sfarsitul listei de reparatii insa, va rog sa nu dezvoltam subiectul acum.

Suspensiile, articulatiile, naiba stie. In 5 minute in italia si 2 carje pe straduta acasa, eu n-am auzit nimic suspect. Rotile par drepte, cauciucurile-s uzate cam uniform.

Directia e extrem de grea. Imi place!

Si ajungem la probleme... MOTORUL.
- Check engine aprins. Mi s-a spus c-asa-i de cand a luat-o batranul in 2006. Nu ma pricep la electrica nici cat bunica, asa ca pentru mine-i complet transparenta situatia. Senzor, sonda, ce-o fi acolo defect, aia e, cineva priceput o sa-mi spuna, iar eu am sa cumpar respectiva componenta. Macar m-am bucurat ca n-a fost ascunsa problema;
- la accelerare brusca de la mers constant, la turatii joase, 2000-3000rpm, posibil si la alte regimuri, insa n-am avut cand sa incerc, motorul se pune-n bot o clipa, apoi smuceste violent. Face cand vrea ea, aleator, iar sa reproduc simptomul n-am reusit. Sper sa aiba legatura cu check-engine-ul, c-altfel e de rau, ceva de genu' poate sa-ti manance zilele;
- reamintesc pentru a jdemia oara, n-am mai condus Sugar, da' mi s-a parut ca se tureaza f greu pe liber, feeling de volanta grea. O fi normal, dar mie nu-mi place. As cauta sa schimb putin situatia, luand putin din volanta cand schimb ambreiajul + kit de fulii usoare, cum am tot citit p-aici;
- turbina se aude cam tare. Din nou, nu stiu cat de tare trebuie sa se auda. Intra relativ devreme, dar suieratul e cam pregnant in ture mari, posibile scapari? De tras, la cat ma pricep, eu zic ca...  ;D ;D ;D
- in Romania, m-am apucat sa verific nivelele lichidelor. Uleiul aproape de maxim, deci macar are. Cu motorul pornit, am scos joja la relanti. Nu sufla mai nimic. Am scos busonul de umplere, sufla foarte discret. NU STIU cat ar trebui sa sufle un boxer cu raport de comprimare de 8:1, insa mie mi se pare ca avem compresie buna. Un test de compresie mai tarziu va confirma;
- in tara, cand am dat-o jos de pe platforma, noapte si liniste fiind, am auzit bolboroseala in stanga bordului, si am banuit a fi furtun de aeroterma cu aer pe el. In spatele radiatorului, in stanga masinii, am gasit un vas cu antigel. Citisem undeva ca-s 2, unul de degazare si asta, am sa aprofundez. In fine, ideea-i c-are un semn cu F si unul cu E mult mai jos. Antigelul era mult(!!!) sub E, se mai zarea putin pe fund, la lumina lanternei. Am completat cu apa distilata de la fierul de calcat al fetei, am lasat-o sa se-ncalzeasca pe loc pana a pornit ELV-ul si am lasat-o peste noapte sa-si traga ce-i trebuie. Aseara am vazut ca a scazut binisor nivelul din vas, iar in bord nu mai e galagie. Probabil ca s-a aerisit. Sub masina n-am pete de antigel. Concluzie: ori neglijenta proprietar, si totu-i ok, ori imi scapa-n ulei, ceea ce ar fi mai nasol. Ma mai uit azi daca e emulsionat uleiul, sau antigelul are aspect de ciorba de porc, plus daca a crescut nivelul uleiului. Fie ce-o fi;
- motorul are o bataie, se aude clar la accelerare eeeeeextrem de fina. Gen e la relanti, si mangai discret pedala, cat sa sara turatia cu 100rpm. Partea buna in schimb ar fi ca se aude si la rece, si la cald. Din cauza asta, eu as exclude bolt/piston, si as banui mai degraba ceva rola sau accesoriu. Ramane pe mai tarziu, cand o va asculta cineva priceput;
- am pornit-o aseara la 4 grade temperatura exterioara si mi-a scartait cureaua de accesorii. Problema mare, stiu, tre' s-o/sa le schimb. Dar am auzit si trancaneala d-aia de lagare uscate si cu joc SAU tacheti hidraulici goi. Asta chiar ma nelinisteste.
- distrubutia pare a fi fost schimbata relativ recent conform picturilor din zona. Ce a continut pachetul de piese schimbate, nu stiu, PA o fi insemnand ceva in italiana c-o pompa si cu apa? Colierul de la furtunul de sus al radiatorului e cu surub, deci neoriginal. Probabil de la schimbarea distributiei, sau... cine stie, radiator spart si schimbat dupa vreun apcident  :D

Cam asta e, daca-mi amintesc ceva, revin, daca mai descopar ceva, anunt. Va multumesc pentru pareri!

WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #22 on: October 13, 2015, 09:38:21 AM »
Nu te speria cu diff-ul spate. Se intampla la schimbul de ulei sa dea pe langa. E incomoda pozitia de umplere la orizontala.

Cu franele... ti-am spus cand discutam de masina mea..

Turbina la Subaru se aude. Motorul mai are tacaneli la rece (de tacheti, de "piston slap" sau ce o vrea el) dar la cald ar trebui sa fie liniste.
Tampoane motor sunt 2 bucati si recomand sa pui mai dure. Va raspunde motorul mult mai rapid la acceleratie.

Cu antigelul e comuna neglijenta asta. Daca nu se incalzeste sau nu da eroare, lumea merge asa. Iti recomand sa scoti vasul acela in care ai completat si sa il speli bine de depuneri. Completeaza apa in radiator si in vasul din stanga intre cutia filtrului de aer si intercooler (capacul galben).

Cu check engine pune mana pe un OBD reader si vezi ce eroare este. Eu ti-as recomanda sa ai in permanenta asa ceva cu tine la masina. Eu am unul pe fir montat pe bord. Ma ajuta din mai multe puncte de vedere.. sa vad bateria daca are tensiune constanta, temperatura in admisie daca e mare sa stiu sa nu dau plecari puternice de pe loc, temperatura apei daca e aproape de momentul in care pornesc ventilatoarele sa stiu sa nu opresc motorul si in functie de viteza de crestere a temperaturii apei sa stiu daca motorul este incins sau nu si cat timp sa il las sa se raceasca la ralanti etc.  Vei mai avea erori aiurea de pe la diversi senzori si poti sa le vezi/stergi tu fara drum la electrician.

Nu da banii pe evacuare pana nu rezolvi restul problemelor. Si cand iti iei, sa cumperi una japoneza din inox adevarat. Ca mai sunt unele din "inox" care rugineste prin Europa...

Si cu motorul... ai de munca. In cpincipiu trebuie curatata admisia, clapeta de acceleratie, senzorul MAF, verificate furtunurile de vacuum, IACV-ul (vezi un tutorial pus de mine in sectiune Tutoriale), schimb ulei, filtru benzina!!! bujii, distributie si apoi mai vezi cu tacanelile si scartaieli.


PS: Vezi daca da fum pe evacuare la rece sau mergi cu ea si roaga pe cineva sa stea in spate si da-i niste talpa cu motorul cald.
« Last Edit: October 13, 2015, 09:44:22 AM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #23 on: October 13, 2015, 09:56:20 AM »
Dupa ce rezolv cu identificarea la RAR, m-apuc de dat jos tot de sub capota, dracii o gasesc.
Tampoanele nu-s 4, inca 2 la cutie? Nu cer mura-n gura, da' inca n-am ajuns sa ma documentez...
Cu antigelul voi curata TOT! Solutie de curatare inainte, apoi bag furtun p-undeva in instalatie si pornesc apa pana ramane curat. Desfac radiator, inspectez furtune (asta de sus, cand am pompat la mana antigel strangandu-l, avea sunetul ala de cauciuc copt, care crapa)...
Am sa-ncerc sa fac upgrade la Torque, la cealalta foloseam versiunea gratuita.
Nu iau evacuare, chill.

M-am uitat, la pornire nu da fum. Am sa incerc si in mers, da' mai incolo.
Momentan da fum alb, ieri am lasat-o pornita juma' de ora si nu se mai oprea. Insa repet, 4 grade si ploaie marunta. O fi si din cauza ca imediat ce am intrat in tara am profitat ca e cocotata sus si am spalat-o pe burta, iar evacuarea inca are apa-n ea? Sau am garnitura/garnituri de chiulasa impuscate? Se va lamuri in timp.

WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #24 on: October 13, 2015, 10:17:38 AM »
Pai spor la treaba si ce sa zic... imprieteneste-te cu malakay :D El a desfacut si refacut cateva motoare si tin toate bine, spre frustrarea unor tuneri celebri de pe meleagurile noastre. El te poate ajuta cu sfaturi utile cu adevarat.

Experienta mea e limitata.

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #25 on: October 13, 2015, 10:29:41 AM »
Malakay,

WRX SW 2002

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #26 on: October 13, 2015, 12:06:25 PM »
Salut , spor la trea si felicitări pentru masina . Imi pare rau ca nu am știut ca vi in Treviso ca eu locuiesc la 20 de km si te-as fi putut ajuta macar cu tradusul , pe aceeași strada sunt si eu cu Sti ul meu astăzi plătesc taxa si pe 27 vin sa o iau înapoi aici . Dacă o sa ai timp sa ne vedem in tara mi-ar face plăcere sa mai discutam una alta . Multă baftă in continuare.

Trimis de pe al meu GT-I9100P folosind Tapatalk


malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #27 on: October 13, 2015, 18:48:18 PM »
:D am vaz ca iti place sa muncesti la masinile tale... (am vaz proiectul dacia ) daca ai nevoie de orice info da-mi pm si te ajut cu placere ... cu bataia de la motor... daca bate pe revenire , este nasol pt ca 99% este vb de cuzineti, dar este imposibil sa iti zic pana nu ascult motorul ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #28 on: October 13, 2015, 18:49:41 PM »
Bate pe urcare.
Multumesc!  ;D
WRX SW 2002

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #29 on: October 13, 2015, 19:56:58 PM »
@AXXI, sa nu uit, oricand cu placere. Multumesc!

M-am uitat adineauri, apa iar a scazut. Nivelul uleiului nu e peste nivel, insa a scazut si asta fata de ce am verificat acu' 2-3 zile. Dracu s-o ia, e pe dos tot  ;D   Am sa desfac intercoolerul cand oi avea timp, sa vad daca l-a ratacit p-acolo.
In fine, urme de ulei in antigel nu vad, urme de apa pe joja iar nu sunt. Pe esapament pisa apa ca la robinet. Dar tot cred ca e de la spalatorie, vreo balta pe la vreun cot. Asa c-am turat-o putin, 5-6mii, sa scuipe ce are acolo. Rateuri, chestii, din nou, nu stiu cat de normal o fi, da' se accepta. Fum albastru sau negru n-are, doar muuuult abur.

Cand ma uit sub masina, curgeau siroaie de undeva de sub zona bateriei. Asa c-am desfacut vasul ala de langa radiator. L-am scos afara, iar sub el am gasit minunea: furtunul ce iese de langa busonul de umplere al radiatorului se ducea elegant sub masina, p-undeva-n scutul motor.
Furtunul ce iese din vasul ala de degazare dintre filtrul de aer si intercooler, via o conducta metalica, era la locul sau, in vas.

Vasul are stantat ca an de fabricatie '97. Deci din ce in ce mai interesant. Cod ansamblu 45151ac000, cod piesa 45152ac000. De potrivit, se potriveste pe radiator si-n masca.

M-am uitat pe net dupa poze cu motoare de WRX si vad ca Sugarul din '02 NU ARE buson de umplere pe radiator. Aspiratul are. Sau o fi de Legacy, sau de Tico. Concluzia - radiator schimbat la mine. Concluzia 2: de cand oare mergea masina asa...? Mindblowing!
Acum trebuie sa caut pe net, sa vad ce grosime are radiatorul original de WRX. Sa n-am vreo panarama de radiator mult mai mic pe ea...

Pana atunci, ma intorc iar afara cu o lanterna sa pun vasul la loc, cu furtunul normal la loc, iar pentru moment, furtunul din radiator il tai si-l astup cu un surub, ca oricum e mai jos decat vasul de expansiune.
Corectati va rog daca fac prostii. Si mai spuneti-mi care-i faza cu radiatoarele de WRX, am vazut in mai multe anunturi si pe saituri de specialitate ca se schimba cam des. Excludem accidentele  ;D De ce?

Poze cu original si cu farasu' meu.





PS: M-am uitat si la nivelul uleiului in cutie. E putin peste minim. Da' macar e curat.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #30 on: October 13, 2015, 20:29:32 PM »
sa te uiti daca bolboroseste in vas...sau daca tot dispare apa si iti da mult abur pe evacuare ... asta e semn de garnitura ...
p.s dupa ce scoti numere rosii , mergi cu ea mai turata peste 4k si vezi daca o sa iti creasca temperatura la apa ( daca fierbe ) atunci e garnitura
« Last Edit: October 13, 2015, 20:38:47 PM by malakay »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #31 on: October 13, 2015, 21:16:28 PM »
Pai am scris mai sus ca era furtunul de sus din radiator coborat in bara, pierdea p-acolo. Acu' ma tot gandesc, daca masina a facut zeci de mii de km in conditiile astea, e nasol rau, sau faptu' ca-s atat de jos chiulasele poate a salvat-o?
In fine, am obturat furtunul din radiator, iar acum seamana cu configuratia din pozele de pe net. Am lasat-o sa mearga in gol cred ca juma' de ora pan-a pornit ELV-ul, si am oprit-o. Maine ma uit cat a scazut nivelul / cat a tras in circuit.

Alta... Tot stand eu ca gusteru' juma' de ora in jurul ei:
- zgomotul ala de care spuneam mai devreme a disparut odata incalzit motorul. Semn rau. Zilele trecute nu disparea;
- cu ambreiajul calcat, un alt sunet ascutit si continuu dispare de sub masina. Rulmentii din cutie oare?

Si inca una: bezna afara fiind si lanterna mica saturandu-ma s-o tin in dinti, mi-am amintit ca am o lanterna mare cu magnet prin casa. Am dat s-o prind de capota si nu prindea. Pe aripa da. E normal sa am capota de aluminiu pe WRX??? Masina asta a avut capota busita si a primit una de fitze?

Edit: nu ca ar conta, da' nu mai scot numere rosii, pierd vremea. Am Stiftul si Ficatul fetei, p-asta o inmatriculez direct. Identificarea la RAR incerc sa i-o fac aici, in BV.
« Last Edit: October 13, 2015, 21:18:00 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #32 on: October 13, 2015, 21:30:25 PM »
ciudata treaba cu furtunul ala de la radiator -> sa nu fi fost pus intentionat sub masina sa nu vezi ca bolboroseste/se umfla apa de la garnituri, oricum la subaru slabe sanse sa se amestece apa cu uleiul -> cel mai frecvent se intampla ca gazele de evacuare sa intre in apa .... oricum bafta sa nu fie nimic de genul ...

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #33 on: October 13, 2015, 21:32:37 PM »
Si inca una: bezna afara fiind si lanterna mica saturandu-ma s-o tin in dinti, mi-am amintit ca am o lanterna mare cu magnet prin casa. Am dat s-o prind de capota si nu prindea. Pe aripa da. E normal sa am capota de aluminiu pe WRX??? Masina asta a avut capota busita si a primit una de fitze?
Din cate stiu la Forester-ul meu SG capota este de aluminiu, este posibil sa fie si la ta, dar sa-i lasam pe cei mai priceputi ca mine sa confirme.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #34 on: October 13, 2015, 21:35:54 PM »
andea79, furtunul ala nu avea gaura sau stut corespondent! :D

Uite, aici e un motor aspirat, exista furtunul de la radiator, intra-n vasul de langa bara, toate bune. La WRX, conform poze net, radiatorul nu mai are furtun. In acest caz, in vas intra un furtun lung tare ce vine de la celalalt vas, de langa intercooler.
Indiferent de versiune, aspirat sau vereics, exista un singur furtun.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/86/2004_Subaru_Impreza_Sport_Wagon_EJ15_engine.jpg


Eu am radiator de aspirat sa presupunem. Adica DOUA furtune. Tamplaru' de mecanic care a-nlocuit radiatorul, a preferat sa-l arunce pe jos p-asta de a iesit in plus la numaratoare. Sau atat l-a dus capul.
« Last Edit: October 13, 2015, 21:39:00 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #35 on: October 13, 2015, 21:39:22 PM »
inteleg ce zici, ar fi putut/trebuit sa puna un T la furtunul ce merge in mod normal la vas ... sau poate au pus ceva capac de radiator care se deschide doar la ceva mega presiune si au zis ca nu este nevoie dar oricum pare foarte ciudat si pentru un tamplar cum zici tu sa faca asa ... deci poate a fost intentionat :) ..sau poate doar un tamplar :)

LE: la turbo mai nou exista 2 furtune, doar ca se unesc inainte sa intre unul singur in vas ... deci poate ai radiator de turbo mai nou :)
« Last Edit: October 13, 2015, 21:42:11 PM by andea79 »

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #36 on: October 13, 2015, 21:41:09 PM »
De acord, ai dreptate sa raman sceptic :)
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #37 on: October 13, 2015, 22:16:23 PM »
si nu uita sa verifici capacele (radiator si vasul de langa turbo) poate sunt doar obosite si deschid la o presiune prea mica
pe configuratia ta avangardista :) poti pune cum ziceam un T pe furtunul catre vasul de expansiune si sa te asiguri ca capacul de pe radiator deschide la o presiune mai mare decat cel de pe vasul de langa turbo ...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #38 on: October 13, 2015, 22:39:18 PM »


Pun si aici poza de la mine. Totul pare original si cand am scos vasul de supraplin imi aduc aminte ca scria subaru pe el si gaurile erau de fabrica, nu topite.

Capota e de aluminiu, stai linistit.

Ambreiajul daca tace cand il apesi rezulta rulmentul dus. Confirmat si de pedala tare de care ziceai in posturile anterioare. Decie e nevoie de kit ambreiaj.

Edit: acum niste ani imi aduc aminte ca citeam pe net de aceste vase ca se mai sparg in fund. Posibil unul dintre proprietari sa se fi zgarcit si sa ia un vas second hand de la un alt model de Subaru.
« Last Edit: October 13, 2015, 22:44:44 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #39 on: October 13, 2015, 23:23:34 PM »
Mihai, cand nu e apasat ambreiajul, rulmentul nu sta degeaba? Eu asa stiam, de aici si recomandarea de a nu sprijini piciorul pe ambreiaj, ca sa nu se uzeze rulmentul.

Andea, nu stiu cum se masoara presiunea de deschidere a capacelor :(
WRX SW 2002