Inteleg perfect ce zici, dar deh... furtun lasat in bara cu un scop
Nu stiu cum se face aerisirea. Am incercat s-o fac incalzind-o-n fiecare seara, lasand-o pana a 2-a zi sa se raceasca si sa se contracte antigelul tragandu-si apa din vas, iar inainte de urmatoarea pornire am completat sus, langa turbo, unde am considerat ca s-ar putea aduna pungile de aer. Da' sa stii ca n-au prea fost. Abur da pe evacuare, dar tot nu stiu daca e de la spalatorie/ploaie sau antigel ajuns in camera de ardere.
Furtunul are surub M8 in capat inca de cand l-am descoperit.
Va astepta testul de care zice malakay pana dupa inmatriculare, undeva pe la mijlocul lunii viitoare. Pana atunci vad ce-i mai fac... Azi am comandat lampa spate de RHD, prima cheltuiala cu legatura cu reparatiile, sa fie-ntr-un ceas bun
. Astept sa ajunga, dup-aia sa vad de un bec de ceata rosu. Sa nu uit, m-am uitat, iar textura/configuratia dispersoarelor ceata si marche-arriere pare identica, deci ar trebui sa fiu ok cu ceata pe lampa de mers inapoi de anglia.
Edit: am gasit
una cu lampile la fel, e... simetrica.
Cred ca am sa mai profit de zilele astea calde sa ma ocup de una-alta pe la exterior:
- am spus ca am spalat-o pe dedesubt foarte bine. In ciuda balacelii, intr-un pasaj de roata spate, pe partea exterioara, am gasit namol la propriu, probabil ca-i la fel peste tot. Va trebui s-o ridic colt cu colt, sa dau jos fiecare roata, si la furtun sa fac curatenie, apoi sa caut rugina;
- masina a stat (mult) sub ceva copac. Pe la luneta, parbriz, in jurul manerelor de usa, exista mucegai si muschi. Sub hayon, in jurul lampilor, frunzulite multe uscate si jeg. Probabil e si mai rau in fata, sub grila de sub parbriz, voi demonta si acolo ca sa curat.
Toate acumularile astea de jeg sunt extrem de periculoase dpdv rugina. Va trebui sa ma ocup.
Ah, proprietarul casei unde stau cu chirie se mai ocupa de interioare auto. Igienizare totaaaaaaaaalaaaaaaa, in masina miroase a tataie