Din jurnalul erorii - in ceasu' al 17-lea am verificat chestii ce trebuiau verificate inca din prima clipa-n care am devenit proprietarul masinii.
Conducta intrare turbo cu colier desfacut...
Am strans, am mers putin aseara, s-a aprins CEL-ul, dar nu m-a convins. Am sters, apoi a mers normal. Ceva s-a schimbat clar, cum vad pentru prima oara trim scurt negativ la relanti. Daca nu e cauza unica, or mai fi chestii de genu' pe sub intercooler, da' o contributie sigur avea si colierul ala in boost. Rusinos, stiu. Ma bazam pe faptu' ca-n fabrica s-au strans corect, la masina nu s-a umblat... vitel.
Iar astazi s-a terminat cu distractia
Ori schimb chiria, caut ceva cu garaj inchis, ori... astept primavara
Lichidul de frana si ambreiaj voiam sa-l mai schimb. Asta e.
Pe de alta parte, porc sa fiu sa ma declar nemultumit, am avut 3 luni de iarna cu soare, de care am profitat din plin. Zic un mersi categoric!
In dimineata asta mi-a adus curierul 4 leduri T3 si unul T5. Am mai luat becuri (si mai) puternice, in speranta ca oi deslusi si eu ceva prin bezna cu masina asta.
Ledurile, cu smd frontal, complet nepotrivite pentru ce-mi trebuia mie, si anume iluminarea butoanelor de proiectoare si stop de ceata si pentru scrumiera. In toate cazurile lumina tre' sa bata-n lateral. Alternativa nu exista, ori nu stiu eu de ea, asa ca ma multumesc cu putin.
Butoanele se aprind acum. Cat de cat... Inainte aveau 2 becuri moarte.
La scrumiera e si mai nasol, becul e-ntr-un capat al incintei, fereastra de iluminare dincolo, lumina are un parcurs foarte intortocheat.
Am facut o tiganie din tentativa de a a ajuta lumina, si am lipit in respectiva incinta foite de la un ambalaj de ciocolata. Urat, da' iar, nu vad alta solutie.
Inainte nu era nimic, acum e o vaga... chestie.
Si atat.
Ah, ba nu, ironie... Cand am fost duminica la CJ, mai ales la intoarcere, noaptea, am mers prin cea mai densa ceata. Pe unele portiuni aveam 5 la ora, cautand marginea drumului. Proiectoare ioc, butonul era acasa