2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #400 on: January 30, 2016, 18:55:20 PM »
vezi ca este un d.i.y cum repari ceasul undeva pe forum ...
si despre pompa de benz , nu vad dece sa crape ... eu o am pe masina de 2 ani ..si merge perfect ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #401 on: January 30, 2016, 18:58:30 PM »
Am reparat ceasul o data, d-aia m-a si suparat sa-l vad ca nu merge.
Nu stiu de ce sa crape pompa, d-a dracu'  ;D
« Last Edit: January 30, 2016, 19:05:26 PM by Muttley »
WRX SW 2002

UXE

  • 1741
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #402 on: January 30, 2016, 19:05:17 PM »
Exista vreo diferenta de timp sesizabila la prima amorsare fata de cea veche? Sau difera doar bazaiala.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #403 on: January 30, 2016, 19:10:39 PM »
N-are nicio treaba pompa. Timpul ala de bazaiala cand pui contactul e presetat, e din ECU, e fix, nu e dictat de vreun senzor de presiune care zice "gata, i-a ajuns". Difera doar debitul pompei in functionare, din amintiri de 3-4 ori mai mare la Walbro fata de standard. Adica returul lucreaza ca nebunul la o masina aproape de stock. La o masina modificata e ce trebuie. La una foarte modificata e insuficienta asta de 255l/h.
Eu asa cred ca stau lucrurile, sa ma corecteze cei priceputi.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #404 on: January 31, 2016, 11:56:23 AM »
Cum spuneam si in ceva loguri la mine, pompa nu are decat 3 viteze, deci probabil se simte diferenta doar la capacitatea maxima, daca este cazul.

Eu cum aveam kit-ul de conducte egale si rampe de injectie marite, probabil ca pompa walbro face fata mai bine si de acolo am simtit eu diferente la turatie mare.

Macar stai linistit acum. Si asa se cere schimbata la 160k parca.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #405 on: February 11, 2016, 13:59:39 PM »
Hai sa intreb din timp...
Nu mai retin daca am precizat, ma aflu-n curs de adunat piese pentru o operatie mai de amploare undeva prin martie.
Principala miscare - scoaterea galeriei de admisie.

Interventiile asociate:
- inlocuirea furtunaselor de benzina care fac sa miroasa in habitaclu;
- inlocuire furtun intrare turbo;
- inlocuire furtunuri intercooler si furtun clapeta admisie;
- instalare distantiere izolatoare termic galerie (phenolic spacers);
- eliminare catalizator up-pipe;
- inlocuire lichid ambreiaj (presupun ca am acces mai bun cu ocazia asta);
- inlocuire bieleta antirasturnare (pitch mount).

CE as mai putea schimba daca tot fac atata loc p-acolo, si am acces in zone in mod normal inaccesibile? Ma gandeam de exemplu la garniturile capacelor de chiulasa? Am loc de lonjeroane? Si mai ales, are rost?

malakay & co, spuneti va rog, ce mai merita facut daca tot scot galeria? Mersi!
« Last Edit: February 11, 2016, 14:04:00 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #406 on: February 11, 2016, 14:07:48 PM »
> Garnitura clapeta admisie
> Depinde galeria cum o scoti, cu sau fara TGV. Ai doua garnituri diferite (una peste si una sub TGV)
> Verificare furtunase vacuum
> Merita sa schimbi garniturile de la capace. La mine s-au schimbat pe partea soferului si nu a fost nevoie nici macar de demontat galeria.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #407 on: February 11, 2016, 14:20:25 PM »
> de ce garnitura clapeta? Se schimba periodic? In topicul de pe nasioc despre P0171 nici macar o data nu s-a pomenit despre ea, desi boost-leak era o cauza posibila.
> cu tot cu TGV-uri ma gandeam s-o scot. De fapt... se poate? Sa ramana TGV-urile atasate de galerie? Eu am comandat doar garniturile de pe chiulasa.
> clar verific vacuumurile, dar din ce am observat, cam toate-s la vedere, si merg inlocuite si fara scoaterea galeriei.
> si eu ma gandeam la garniturile de capace, inclusiv o restrangere la cuplu a chiulaselor. Acum insa, ca spui ca e loc si cu galeria sus, parca nu m-as mai grabi. Nu curge mai nimic.

Altele?  :)
« Last Edit: February 11, 2016, 14:28:44 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #408 on: February 11, 2016, 14:39:20 PM »
Garnitura de la clapeta am gasit-o cu 37 lei. Eu zic ca merita, mai ales ca probabil nu s-a schimbat niciodata. O sa o schimb si eu dar am uitat sa o comand.

La mine cand s-a montat kit-ul de alimentare cu benzina TGV-urile au ramas pe motor. Si eu ma pregatisem cu garnituri, dar cu cele de sub TGV, deci nu am mai schimbat nimic.

Crede-ma ca am avut un vacuum spart de m-am urcat pe motor si am facut febra la ligamente de cat m-am intins si aplecat sa ajung la el. E mai usor cu galeria scoasa.
Poate ca tu le vezi, dar sa le scoti e alta mancare de peste. Trebuie forta, sunt cleme nu ai loc sa bagi clestele etc.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #409 on: February 13, 2016, 00:01:50 AM »
cand schimbi furtunele de benz schimba si cele de vacum !daca vrei sa faci tdv delete ... tre sa umbli sa le anulezi si din soft nu doar mecanic...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #410 on: February 13, 2016, 00:13:07 AM »
Mersi, malakay!
Nu vreau TGV delete inca, mai studiez. Am pe cealalta masina ITB-uri pe carburatie fara choke, si e cam aiurea la rece. Repet, mai studiez.
N-am luat nimic pentru vacuumuri. Eventual ma-ntind pe 2 saptamani cu interventia, cat astept furtunurile, daca gasesc probleme, si aia e. Oricum, n-am mai miscat masina de vreo 3 saptamani. Invat sa am rabdare  :D

Deci serios, mersi, apreciez, si mai apari p-aici!
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #411 on: February 13, 2016, 00:19:14 AM »
multe furtunase de la carter/vacum poti sa iti faci /folosesti universale... oricum pana nu dai admisia jos nu stii care e dauna... :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #412 on: February 13, 2016, 00:21:11 AM »
Nu stiam ca am furtunuri de vacuum/recirculare sub admisie. E ciorchine de furtunase tigaia asta. Vedem din martie incolo. Multam!  ;)
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #413 on: February 13, 2016, 00:25:10 AM »
de obicei futunasele de pcv valve imbatranesc si se crapa ... alea o sa trebuiasca sa le schimbi 90% si daca tot dai admisia jos verifica/curata si pcv-ul si furtunasle de pe intercooler/cartere !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #414 on: February 13, 2016, 00:28:45 AM »
Cu clestele scot informatii de la tine...  :-\
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #415 on: February 13, 2016, 00:30:47 AM »
fa poze la tot ce ti se pare ciudat cand dai admisia jos si vb direct pe poze :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #416 on: February 13, 2016, 00:33:23 AM »
Deal!  ;D
WRX SW 2002

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #417 on: February 29, 2016, 10:08:19 AM »
Cand parchez masina si o asigur cu frana de mana se simte un balans fata-spate, cam mare. Banuiesc a fi de vina bucsele tirantilor spate, trailing arms in engleza.
Astia au cate 2 bucse, una mare pe caroserie (sageata rosie), una mica jos, pe portfuzeta spate (prim-plan).

N-am apucat sa ma uit sub masina in timp ce cineva face balansul, dar tind sa cred ca cea de sus e cu problema. Le-as schimba doar pe astea, cu ceva poliuretan mai moale, iar pe portfuzeta le-as lasa pe cele originale, sa ramana ceva elasticitate in ansamblu. Probabil ca-n configuratia asta, nici cele de jos n-au sa aiba viata lunga, dar daca le schimb si p-astea, socurile au sa se duca in bratele transversale, samd.

Rog pareri.






 
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #418 on: February 29, 2016, 10:21:20 AM »
Esti tu sigur ca e de acolo? Eu m-as duce cu gandul la amortizoare in primul rand. Apoi la bucsele mari de la bratele fata pentru care exista solutii anti-lift.

UXE

  • 1741
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #419 on: February 29, 2016, 10:30:41 AM »
Si la mine se intampla ceva similar.  Am pus odata o frana mai tare si dupa ce s-a oprit masina a mai facut un balans , ca si cum masina ar fi fost impinsa din spate. M-am dat jos si m-am luat de ala din spate ca mi-a lovit masina. Am tras pe dreapta si m-am uitat mai atent la bara, insa nu aveam nimic. Apoi am facut un test cu nimeni prin preajma si masina a facut tot asa,  balans imediat dupa oprire.  Nu stiu daca are legatura cu frana de mana, dar daca are inseamna ca la Matli e altceva  :).  Chiar sunt curios de rezolvare.