Ar fi asa:
- Mishimoto - multe reviewuri pe rallysportdirect, majoritatea reclamand potriveala anapoda. Documentandu-ma mai de mult si in ce priveste furtunurile lor de silicon, cam la fel, calitate... medie. Impresie personala - fac de toate astia, da' nu exceleaza la nimic. Partea buna ar fi ca au si un radiator subtire, care se apropie de cel original ca dimensiuni, ori asta m-ar atrage;
- Koyorad - curios, nu au reviewuri, deci lumea nu le cumpara. Fac doar radiatoare se pare, ori n-am sapat eu suficient de adanc. Partea proasta, fac doar radiatoare groase, de volum mare. Partea buna - fac si o versiune speciala fara buson. Masina mea asa a fost la inceputuri (are radiatorul deja schimbat, d-aia are buson).
andea, risc ceva daca renunt la busonul de pe radiator? Ar avea rol de backup, in caz ca ramane blocat inchis cel de pe vas, refuleaza cel de pe radiator? Acum e nefunctional la mine, dar aveam de gand sa-l fac functional. 2001-2002 nu a fost, apoi l-au adaugat la toate ce au urmat. Ce motiv sa fi avut?
Radiator gros sau subtire? Din cat am simtit eu masina in astea cateva mii de kilometri, pe timp rece ce-i drept, electroventilatorul porneste foarte rar. Ala gros mi s-ar parea cam overkill pentru un motor stock cum vreau eu. Ma gandesc ca un radiator prea mare ar solicita mai mult termostatul, motorul s-ar incalzi greu iarna, si ce-o mai fi. Asta pe langa eventuale probleme de spatiu, cum s-ar putea sa incurce pe la schimbat curele de accesorii zic.
Nu stiu ce sa aleg. As face comanda zilele astea, si as pune restul in asteptare. Pareri?
Edit: in continuare astept parerile cu mare interes. De confirmare, nu de alta, ca mi l-am comandat p-
asta.
Adica 36mm grosime fata de versiunea hardcore cu 51mm grosime pentru ca... multe motive. Fara buson, de dragul originalitatii. Asa ca ma intereseaza cat de mare-i prostia de-am facut-o