2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #460 on: March 23, 2016, 09:09:09 AM »


Stie cineva codul de culoare exact al jantelor astora? E culoarea de fabrica pentru 17" de WRX blob. Mersi
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #461 on: March 24, 2016, 06:59:37 AM »
Si pentru brasovenii care-s brasoveni de mai mult de juma' de an: indreptat jante unde? Sunt pe punctul de-a ma duce-n Noua, langa gradina zoologica. Imi dati voie?
WRX SW 2002

Răspuns:
« Reply #462 on: March 24, 2016, 07:39:51 AM »
Am auzit reviewuri mixte despre  domnul din Noua..... Acu vreo 4-5 ani am îndreptat o janta  la el.....nu am fost foarte mulțumit.....Când vrei să mergi? Îmi întreb mecanicul și te anunț dacă nu e urgent.

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #463 on: March 24, 2016, 08:21:53 AM »
Am citit pe net c-ar fi fost un domn si un fiu. Am impresia c-a ramas doar fiul. E foarte incisiv in a-si face reclama pe net, joaca un teatru cam ieftin, da' na... fiecare-si face reclama cum poate.

Deci acum 4-5 ani ti-a stricat janta un tanar sau un batran?

Am jantele-n masina, ma gandeam sa ma duc diseara... Ar mai fi ceva cu autochelu, astia-s si mai ridicoli cu reclama, si arinovis.
WRX SW 2002

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #464 on: March 24, 2016, 08:22:27 AM »
Pe Facebook este unu care se tot lauda cu îndreptat roti vopsit si toate cele autochelu sau ceva de genul cu chelu. Eu aveam de gand sa imi fac la el celelalte jante de vara , m-a convins cu filmuletele de pe YouTube ca tot ce are este nou si de calitate medie dar acuma depinde si de operator.  Succesuri!!!

Răspuns:
« Reply #465 on: March 24, 2016, 09:47:14 AM »
Era un domn mai în vârstă.nu pot să zic ca a stricat-o dar nici cum trebuie nu a facut-o...după experienta avuta acolo nu îl recomand....ia totuși în considerare ca a fost acu ceva timp.....
 LE: am vb acu cu mecanicul meu și zice că în Noua e ok.e fiul acum nu mai e bătrânul.sper să îți facă treaba buna dacă mergi acolo.așteptăm feedback  ;)

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #466 on: March 24, 2016, 09:55:28 AM »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #467 on: March 24, 2016, 19:15:19 PM »
Am 2 jante din setul de STI V7 cu probleme. Una data de bordura, buza zgariata vizibil, iar pe masina de echilibrat cu o usoara indoitura axiala a marginii, 1-2mm. O alta, aparent in regula, are bataie pe interior. Alte doua erau ok, verificare facuta ieri la o vulvanizare din apropiere.
___________

Celui din Noua, Claudiu, i-am scris aseara tarziu, mi-a raspuns, mi-a dat preturi pentru cele 2 jante (55/buc), ramanand sa-l sun azi pentru confirmare. L-am sunat, mi-a zis sa vin cu jantele. Cea trosnita tare de bordura mi-a recomandat sa o las asa, bataia fiind mica, doar problema de estetica, iar daca se incearca indreptarea, o pot da in altele mai rele. Practic ramanea sa mi-o-ndrepte pe cealalta. Surpriza fu ca nu are timp, ca sa i-o las, ca are altele pe rol. I-am explicat ca vin de la mama dracu', ca janta are o bataie mica, si-l rog sa mi-o faca, ca nu poate sa-i ia mult timp. El ca nu, ca e janta dura, si-i ia 2 ore. N-a vrut, am plecat.

Codlea era aproape, asa ca m-am dus la Arinovis, am ajuns pe la 16:30. Acolo nu mai era "tehnicianul" (conf site) ce se ocupa de indreptat. Pretul pentru 17 inchi - 70 lei. Am plecat, doamna de la receptie nu stia sa manevreze utilajul de indreptat.

Si asa am sunat la Chelu, mi-a zis sa vin. Acolo, tratament special, o doamna venea sa-mi care jantele. Oricat insistam ca ma descurc, ea nu, ca le cara. Specialistul: janta e lovita rau, e dusa, trasa, vai dosu' ei, ca e chinezarie, ca daca era originala era o treaba. Cat costa, intreb. Raspuns: 150 lei. Cat dureaza? Raspuns: minim 2 ore, ca trebuie trasa, roluita, ca ce, credeam ca e usor? Aveam o banuiala c-ar fi, da' mi-am pastrat parerea. Ok ii zic, hai s-o facem, nu ma grabesc.
Doamna a fost insarcinata cu curatarea jantei. Precizez, janta era luna, am spalat-o-n cada timp de o ora anu' trecut. A dat jos plumbii lipiti pe spate cu un cutit, a curatat adezivul cu o bormasina si o piatra de lustruit, apoi imi zice "tre' s-o dau cu SILICON". Impasibil la cuvantul magic ce ma gandesc ca starneste emotie si bucurie-n suflete altora, ii raspund ca poate sa-i faca ce doreste. Mai departe, domnul specialist a prins janta in masina, a-nvartit-o, mi-a explicat chestii p-acolo, a verificat, a marcat, a impins de ea cu pistonul. Apoi a roluit-o pe interior. Dupa 10-15 minute era gata.
L-am rugat sa se uite si la celelalte 3 pe masina de echilibrat. Ma interesa in special o a 2-a parere pentru aia lovita. Parerea: ori o las asa, ca-i doar estetic, ori o sudeaza, o face, o zapaceste. Mi-a fost usor sa aleg. Celelalte 2, intr-adevar, erau drepte.
Am platit cei 150 lei, mi-am luat chinezariile si m-am carat.
Mi s-a permis sa fac poze.



Urmeaza vopsirea electrostatica candva saptamana viitoare. Daca iar merge "unsa" treaba si cu asta, ma las pagubas, le vopsesc eu, mai aman si cauciucurile noi, si le duc pe la iarna la Pitesti, unde am o cunostinta serioasa pe sablare si acoperire.
« Last Edit: March 24, 2016, 19:19:08 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #468 on: March 24, 2016, 21:30:59 PM »
Mda, nasol. La bucuresti plateai 50 lei si nu mai stateai la atatea discutii. Daca ai buzele julite si vrei sa vopsesti oricum electrostatic jantele sa stii ca se mai acopera atunci. Oricum le ia putin la pila inainte.

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #469 on: March 24, 2016, 21:38:20 PM »
O singura julitura exista, si nu ma deranjeaza cu nimic. Ma intereseaza sa fie sigure si sa nu oxideze. Acum sunt destul de atacate pe spate si-n gaurile de fixare.
Da, se estompeaza defectele mici, vopseaua electrostatica e groasa.
Si eu n-am nicio problema cu statul la discutii cu acesti prestatori de servicii de duzina, ai caror singur atu il reprezinta utilajele. Mi-e doar o mare sila. Imi trece insa, cand stiu ca ce-i cu adevarat important fac eu sau anumiti oameni de calitate.
WRX SW 2002

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #470 on: March 24, 2016, 23:15:33 PM »
Imi pare rău sa aud cum au decurs lucrurile,  speram totusi ca se mai misca ceva la noi in tara, dar se pare ca tot cam la aceleași nivel de gândire am ramas "iți iau ochii cu bomboana dar tu platesti tortul ":((

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #471 on: March 25, 2016, 10:39:16 AM »
Am ramas singur acasa pana duminica. La serviciu a trecut valul care m-a tinut legat de birou cateva uichenduri la rand. In sfarsit (!!!), astazi incep sa desfac.
Ce sa cumpar pentru curatat IC-ul? As inclina spre solutie de curatat carburatoare, stiu din experienta ca depunerile vechi de ulei nu se duc cu benzina, cu decarbusolv da. Ok asta?
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #472 on: March 25, 2016, 10:45:11 AM »
Nu stiu ce alegi dar astept rezultatele descrise succint :) Spor la treaba!

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #473 on: March 25, 2016, 20:59:46 PM »
Nu-i stilul meu. Cand ma apuc de povestit, pai povestesc, imi place, ma relaxeaza, recitesc dupa cativa ani cu placere. Imi pare rau.


Astazi, 25 martie, aprox amiaza, am inceput marea lucrare in jurul motorului. Poza de inceput, desi lipseste palnia aia de admisie, pe care am scos-o cand am spalat antigelul dupa spargerea radiatorului.



Ca lucru efectiv n-ar fi mare lucru, cateva zile, maxim o saptamana estimez, dar fiind multe piese in asteptare, ori inca necumparate si cu transport de mare durata (2-3 saptamani) daca scap intr-o luna ma consider norocos.
Si am inceput prost! Imi luasem liber de la serviciu pe la amiaza ca dimineata vazusem soare, si am zis ca-i de profitat. Cand am ajuns acasa, ninsoare. Slaba, ce-i drept, da' a tinut-o asa toata ziua. Si doar 3 grade.

Am inceput cu intercoolerul, o piesa la care ravneam de mult s-o dau jos. Ba nu, mint. Am inceput prin a merge la magazin sa iau decarbusolv, apoi niste benzina, ca sa-l spal.

Afara:





Eu speram sa-l gasesc curat pe interior, insa nu. Avea ulei, iar uleiul l-am gasit si mai jos. Eu as spune ca e normal sa ajunga o oarecare cantitate de ulei in admisie, da' poate-s subiectiv. Deci, e normal sau nu? Precizez ca e ulei limpede, curat, nu negru. Oricum, se va vedea in poze. Si mai zic, nu pare sa consume ulei, dar nici n-am mers cine stie ce cu ea.



Si fix la intrarea in galerie, cu corpul clapeta scos. Aici i se vede limpezimea.



Supapa de bypass e curatica, doar un guler negru la baza.



Deci n-am de gand sa fac nimic in privinta asta, merg pana crapa, da' ca chestie, sa stiu la ce sa ma astept?  ::)

Am spalat corpul clapeta si, a 2-a oara, de data asta mai riguros, corpul ICV-ului.
Inainte de demontare am scurs antigelul. Imi venea sa-l beau de curat si albastru ce era, da' asta e...



Furtunul IC-corp clapeta era foarte, foarte rigid.
I-am facut special lui Mihai o poza, sa-i confirm efectele colierelor OEM. Mihai, intrebari?  :P



Iar astea sa fie cumva semne de boost-leak? Eu asa as zice. Dar din nou, poate sunt subiectiv, si vad o inchipuita posibila cauza a CEL-ului.
Pata de pe colier vine in jos, colierul e rotit in poza.





Mi se cam luase de frig, imi inghetasera mainile de la antigel si solvent, da' am zis sa termin si cu IC-ul. Macar pentru moment.
L-am pregatit pentru spalare obturandu-i toate gaurile. La clapeta, un petec de camera strans cu colierul OEM, la cele 2 gauri ovale dinspre turbo am confectionat garnituri nestrapunse si le-am fixat cu tubulatura originala. La bypass, un pet s-a infiletat perfect peste un petec de camera.





Am cam gresit cu spalarea, au fost 3 "ape", 500ml la fiecare. Primele 2 benzina, iar la final solventul de curatat carburatoare. Ar fi trebuit fix invers, benzina sa fie de clatire. Asta pentru ca la final, dupa decarbusolv, cand am scurs in lighean si ma asteptam sa fie curata zeama de intercooler, n-a fost nici pe departe. Cred ca abia atunci a iesit grosul. Ma rog, atata rau sa fie.
Asta e dupa benzina, arata ca uleiul ars. Dupa solvent a iesit... gri  :-\



Cu solventul in el, etans fiind, l-am spalat si exterior, mai intai cu carpa si benzina, apoi cu jet slab de apa, pentru a-i decomalta aripioarele de racire. Mai am sa-i fac cateva chestii inainte de montarea inapoi pe masina, da' greul fu ce i-am facut azi. Acum e la uscat pe un calorifer. Cred ca pute-n toata casa. Daca ma ia cu ameteala am sa stiu, ca miros tot nu am.

Si, ca sa fie treaba completa, cand imi strangeam prostiile de prin curte, a iesit soarele. Numai bine, intram in casa.



Maine am ceva treaba in jurul amiezii, dar, cat se poate, continui.
« Last Edit: March 25, 2016, 21:06:56 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Elvi

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #474 on: March 25, 2016, 22:18:56 PM »
Vai, in ce fel ai putut sa muncesti astazi, pe frig si pe ninsoare, saracutul de tine. Bag seama ca e pasiune mare.
Lorian apreciaza mult modelul tau, zice ca e "ultimate" insa mie imi place mai mult modelul din 2014. Are o vecina de-a noastra o Impreza din 2015, pe motorina si parca arata mai a masina de strada cu care te poti da si pe circuit dar in acelasi timp poti merge si la coafor cu ea.
Spor la treaba si nu te opri decat pentru lucruri serioase, eventual sa mananci un sandwich si sa bei o cana cu lapte cald...

andea79

  • *
  • 4037
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #475 on: March 25, 2016, 23:51:40 PM »
dai cu laptic puisor  ;D

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #476 on: March 25, 2016, 23:55:45 PM »
Hai ma...  >:(
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #477 on: March 26, 2016, 19:38:17 PM »
In seara asta: radiator si anexe, baterie, vas spalator, admisie.



Ma gandeam mai dinainte ca parca ar merita profitat de ocazie ca sa fac si distributia. Acum, uitandu-ma in ce hal s-a degajat zona fara radiator acolo, si nefiind mare amator de antigel curs peste tot si a 3-a oara in cateva luni, sunt si mai tentat.
Ultima schimbare: 98.000km, iulie 2010. N-are nici 20.000km de atunci, dar are peste 5 ani. Clima de nordul Italiei.
Pareri? As face o fapta buna schimband-o?
Se adauga celelalte 2 intrebari bolduite ieri, reamintesc: ulei pe admisie, normal sau nu? Urme de boost leak cele incercuite? Andea, lasa lapticu', da-ti cu parerea pe trancarici! Si restul, la fel, orice parere-i binevenita.
WRX SW 2002

Răspuns:
« Reply #478 on: March 26, 2016, 20:04:35 PM »
Uită-te la ea dar n-o schimba. 20000 de kilometri doar, cât de nașpa să fie?
La ulei prin conducte se anulează EGR...

Trimis de pe al meu Lenovo A3500-FL folosind Tapatalk


Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #479 on: March 26, 2016, 20:07:58 PM »
Nu cred ca are EGR, uleiul e cel mult din recircularea vaporilor de carter, iar acolo, daca ma deranjeaza asa tare, as putea pune un separator. Pe baietii astia-i intreb daca nu cumva e prea mult. Sau prea din turbina pe duca...
WRX SW 2002