A plouat. Am lucrat la ea asa. Si adineauri am vazut supapele.
In tutorialul de demontare galerie se vede clar ca:
- e separat cablajul de pe galerie de restul, iese odata cu galeria;
- bridele de la capete nu se desfac.
Dar daca lenea-i atat de mare... De ce sa recitesc eu inainte de a ma apuca?
Desigur, eu m-am chinuit ca un neom sa scot mufele de pe injectoare si TGV-uri, ca sa pot scoate cablajul de pe galerie. Am rupt sigurantele de pe doua mufe de injector. Ar merge asa, dar imi stau pe creier.
malakay, ai sa-mi dai 2 mufe?Am rupt siguranta si de pe aia verde de pe alternator, da' acolo chiar n-am ce-i face, era intepenita rau, si nu-mi fac probleme ca va iesi vreodata. Dar malakay, daca ai, vreau si d-aia.
Si am dat jos bridele alea de la capete, desi nu era nevoie, si m-am chinuit cu ele ore-n sir. Aici nu e grav. Sau ma rog, un surub e declarat pierdut pe sub motor, da' l-oi gasi eu.
Si nu stiu cum am calculat si gandit eu, evident ca prost rau, de am vrut in prima faza sa scot galeria de pe TGV-uri. N-a mers, timp pierdut.
Apoi, toate furtunurile-s coapte moarte. S-au rupt, s-au spart, pe altele le-am taiat eu, ca n-aveam nicio sansa sa le scot. Deci tot ce e furtun de vapori va trebui sa schimb.
Iar vestea cea mai "buna", turbina are joc radial in ax, estimez eu la mana pe la 0.5mm.
Aici scrie ca e maxim admis 0.17. N-am lere sa masor exact, dar de vreme ce se vad discrete zgarieturi pe carcasa e clar ce am de facut si bine ar fi sa ma bucur c-am descoperit-o acum. Deci reparatie turbina, alta cheltuiala, deloc mica.
Brasovenii, UNDE?Si tot la vesti bune intra calitatea pozelor. Telefonul meu e mort de mult, cel nou va trebui sa astepte.
Mihai, iar, coliere OEM si inlet turbo OEM.
Deci am presupus bine, e sfasiat, si d-aia strangeam si se slabea, materialul se tot tasa si colierul rontaia din el.
Mare minune ar fi sa le pot pune pe toate la loc bine din prima