L-am comandat, in vreo 3 saptamani vine, deci relaxare pana atunci, am impresia ca as putea monta totul la loc in absenta, mai putin IC-ul.
Va fi ca masina, gri
andea, modificare fata de instructiuni... ei propun sa se intre in AOS separat din fiecare chiulasa. Eu ma gandesc asa: furtunul de la chiulasa stanga (sofer) va fi imens. Cel de la chiulasa dreapta foarte scurt. Posibil deficit de ventilare pe chiulasa stanga? Ma gandesc sa las
tevile T de pe IC la locul lor, si sa intru in AOS cu unirea dintre cele 2. Dupa mine asta inseamna - furtunuri aproximativ egale la ambele chiulase, elimin cel mai lung brat al caracatitei ("inexistent" pe poza) folosind o rutare de fabrica, folosesc furtunurile asociate din kitul siliconic ancillary, gen n-am dat o caciula de bani pe ele degeaba (
). O intrare in AOS ramane libera, o voi obtura.
Vezi vreun neajuns la varianta asta, in afara de micsorarea sectiunii, aferenta rutarii 2 in 1 a chiulaselor?
AOS-ul e facut pentru versiunile de dupa 2003, cand valva PCV e pusa undeva pe furtunuri. La mine e infipta direct in galeria de admisie. Zic asta pentru ca AOS-ul
are deja o valva PCV pe el, vezi linia "iesire gaze in galerie".
Vad doar avantaje cu valva pe galerie (cu valva pe AOS poa' sa sara furtul in boost, lag la inchiderea valvei), deci am s-o las pe galerie.
Dar ma gandeam ca la instalare s-o las si p-aia de pe AOS. Adica sa am 2 valve in serie. Avantaj posibil - etansare mai buna pe boost. Dezavantaj posibil - pe vacuum, sa traga mai greu galeria din AOS. Ce zici?
Si un al 3-lea punct: la Perrin, ca la Crawford n-am inteles nimic din instructiuni, isi ia apa de la circuitul corpului clapeta. Asta vad ca si-l ia de la circuitul turbinei. Ziceai p-altundeva ca turbina se raceste dupa oprirea motorului prin circulatia naturala si browniana a apei. Oare nu-i stric racirea daca ma intep in traseul ei, ii modific curbura si lungimea? E de preferat traseul turbo cred, e mai aproape de AOS, dar decat sa-i daunez racirii, m-as duce pana mai incolo, la clapeta.
Uite,
am gasit o poza. E cam aiurea si sinuos traseul, pe cand la original e perfect direct si ascendent.
Mersi!