Mihaistan, prefer sa nu spun unde a fost facuta turbina pana n-o probez. Interpretabilitatea e foarte ridicata, de exemplu eu sunt nemultumit de noul joc al axului. Dar daca a fost reconstruita cu piese originale Mitsubishi, montate corect, iar acei maxim 0.17mm de joc radial acceptabil a devenit in ultimii 10 ani 0.5mm, nu e pacat de antireclama gratuita? Deci prefer sa raman impartial si neutru pentru moment. Voi spune mai tarziu, indiferent daca va merge bine sau va crapa intr-un an.
Forester... nu stiu. Logica imi spune ca va inmagazina mai multa caldura turbina, va supraincalzi uleiul, posibil va rupe pelicula de ulei din lagare. Dar poate logica mea e gresita, iar uleiul si antigelul vor prelua cu succes aceasta caldura si o vor trimite in schimbatoare, sau poate sporul de caldura in turbina din cauza paturicii e redus... Pe de alta parte, gazele de evacuare, mentinandu-se calde, nu vor cadea in densitate si-si vor mentine viteza ridicata, astfel evacuandu-se mai rapid. Si nu in ultimul rand, eu nu-i dau omoru' sustinut, pe circuit, ori pe proba speciala de 10km. O calc putin pe coada, ocazional, sau pe ceva serpentine in urcare pana nu mai suport tipetele, apoi o las in pace.
Mai e ceva. Sunt unele
turbo blanket care se aseamana ca forma unei anvelope, imbraca in totalitate corpul de turbina. Ce am luat eu e doar banda de rulare a anvelopei, flancurile (lateralele) turbinei vor ramane neacoperite. Ceva de compromis adica.
Aici, un tip cu o buna reputatie pe Nasioc, spune ca n-ar exista niciun dezavantaj, iar impactul pe fiabilitatea turbinei ar fi doar mit.
Da, evident ca temperatura masurata pe turbo e de pe patura. In patura - nu se stie