2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #960 on: July 25, 2016, 13:35:05 PM »
A, da, chiar. Am fost, n-am mai rezistat pana la final, si am alimentat ieri cu 35l. Merge normal acum, nu mai scutura. Nu prea trage cum trebuie, dar andea-mi confirma ca-si readuce avansul in parametri cu timpul.

Mersi de intrebare  :D
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #961 on: July 25, 2016, 14:52:10 PM »
Sa le stapanesti sanatos. E bine ca mergi pe varianta rigidizari primele si suspensii pe urma (daca mai este nevoie).

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #962 on: July 25, 2016, 15:08:47 PM »
Da, e abordarea corecta, degeaba intaresti articulatii cand coaja flexeaza ca papura-n vant.
Pe de alta parte insa... cam asta-i tot ce am in plan sa-i fac. La wagon lipsesc ceva grinzi si traverse intre bancheta si portbagaj. Caut sa suplinesc "neajunsul" cu bara din poza.

Eu de fulie sunt mai curios insa. N-am zis pana acum, de rusine si jena, da' zic acum. La schimbare de treapta de jos in sus, la accelerari moderate, mie-mi sare turatia in sus 2-3 sute de ture. Am condus pana la momentul asta cateva zeci de tipuri de masina, dar n-am mai patit. Am zis ca-s eu handicapat, ca nu sincronizez bine gazul cu ambreiajul, dar oricat incerc, nu reusesc sa remediez. Adica reusesc, insa e o manevra nenaturala, trebuie sa eliberez acceleratia cu mult timp inainte de a calca ambreiajul, si e clar ca nu-i normal.
Concluzia, reamintesc, ca asta am mai zis - motorul are o inertie foarte mare. Am mai precizat pe la inceputuri ca e foarte lent la turare in gol, e lent pe revenire.
Sa vad daca alea cateva sute de grame in minus, pe o circumferinta ridicol de mica spre deosebire de volanta, chiar fac ceea ce spun unii ca ar face.

Mersi!
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #963 on: July 25, 2016, 15:29:03 PM »
Nu o sa te dea pe spate dar o sa se simta ceva. Si la sfarsitul zilei ceva de acolo cu ceva de dincolo si un + din alta parte fac masina sa fie unica si total diferita de una stock.

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #964 on: July 25, 2016, 16:05:29 PM »
Ah, stai linistit, nu caut sa ma dea pe spate chichineata asta de fulie. Caut doar sa-si piarda puuuuuuutin din inertie motorul.
Bine, as advertised, masa de rotatie redusa echivaleaza la acceleratii cu 40kg mai putin pe masina, ceea ce-i plauzibil zic, dar nu asta ma interesa.

Hai ca poate revin in uichend cu impresii  ::)
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #965 on: July 25, 2016, 16:37:34 PM »
Ciudat comportamentul ala la schimbarea vitezelor. Mihai ar putea sa confirme daca e si normal.
Eu pateam asa pe un Ceed, deci stiu senzatia, iar masina era noua, deci e posibil sa fie ... de la ei (asiaticii) :P

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #966 on: July 25, 2016, 17:00:19 PM »
Nu vreau sa-ti stric fantezia dar la mine facea asa si dupa din cate imi amintesc. Nu tot timpul, dar la fel ziceam si eu despre mine ca sunt handi ca tin eu cumva piciorul putin pe acceleratie fara sa vreau. Am acuzat ambreiajul ca nu actioneaza destul de repede, chiar fie el si schimbat, dar se pare ca este un feature, nu un bug.

Faza tare, la CVT este setata din soft treaba asta cand dai pe manual si schimba treptele in sus, sa simuleze un fel de schimbat treptele fara sa ridici piciorul din gaz la manuale.

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #967 on: July 25, 2016, 17:57:50 PM »
A, ce bine, deci nu-s eu ciung si olog, mai sunt si altii.
Da, probabil ca mari diferente nu vor fi, dar ceva acolo, mic de tot, se va ameliora. Chiar daca eu nu voi simti. Daca simt e si mai bine.

Mai nasol e ca ma decalibrez saptamana asta, azi am condus Stiftul, ca-i place cu sofer  >:( Si merge singura masina  >:(  >:(  >:(
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #968 on: July 25, 2016, 18:13:28 PM »
exista si in rom tabele de ajustare pentru ca dupa lasarea pedalei de acc. airflow-ul si injectia nu sunt taiate tocmai instant ci oarecum treptat ...
nu retin daca pe rom-ul tau sunt definite dar stiu sigur ca exista pe carberry si cele de 32bit ...

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #969 on: July 25, 2016, 18:17:41 PM »
Uiti un detaliu esential. A mea nu e fly by wire, e un cablu mecanic intre piciorul meu si corpul clapeta  :P
Gen motivul pentru care mi-am cumparat-o. Deci se inchide robinetul de aer cum vreau eu.
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #970 on: July 25, 2016, 18:19:26 PM »
crede-ma ca nu chiar :)
se cheama ceva de genul deceleration fueling / overrun cut off tables si functioneaza pe carberry rom care merge si pe masina ta dupa cum iti mai ziceam ...
« Last Edit: July 25, 2016, 18:23:52 PM by andea79 »

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #971 on: July 25, 2016, 18:21:46 PM »
Banuiam, ca nu-i chiar carburatie. Caz in care... poate iti bagi manutele mai incolo si-n submeniul asta intunecat  :D
WRX SW 2002

Răspuns: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #972 on: July 25, 2016, 19:19:49 PM »
................................................................................
... ...., la CVT este setata din soft treaba asta cand dai pe manual si schimba treptele in sus, sa simuleze un fel de schimbat treptele fara sa ridici piciorul din gaz la manuale.
Treaba asta cu simulatul schimbarii treptelor este si la automata.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns:
« Reply #973 on: July 25, 2016, 20:32:55 PM »
Pai la automata nu le simulează, ele chiar sunt.
Diferența între automata si manuala e , de principiu, ca automata schimba singura.

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #974 on: July 25, 2016, 21:18:00 PM »
Repet, d-aia mi-am luat vechitura asta, pentru ca am vrut sa faca ce vreau eu. Si credeti-ma ca face. Are dubiosenia aia cu inertia (fie ea masica sau din injectie) dar macar e constanta, nu acum are frana de motor, peste 5 minute accelereaza singura. Vreti sa mai turui despre cat de mult imi place cum merge? Sigur nu.

Ok, deci ma plictiseam in casa, am zis sa ies sa arunc o privire. Si a escaladat...









Info divers:



Si la final, dupa stickerul de gratie...



Constat cu ocazia asta ca am o pata in portbagaj. E de la benzina ce a curs cand am schimbat furtunurile de pe galerie ingramadit acolo. S-a terminat si cu portbagajul ca nou...  :'(
Ma prostesc, sper sa iasa la curatare totusi.

Revenind la bara - aveam de gand sa pun ceva intre flanse si caroserie, bitum, folie groasa din plastic, ceva... N-am mai pus.
Fixarile de la capete de tip quick-release freaca in capitonajul portbagajului. Cateva demontari pe an si trec prin el.
Decuparile au fost mici, nu arata (prea) rau.
Ramane sa ma gandesc la un mod de a atasa un extinctor de ea.
Vine foarte bine, deci sunt destul de multumit, lucru rar la mine.

Maine poate pun fulia.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #975 on: July 25, 2016, 21:59:03 PM »
Chiar sunt curios cum o sa fie rezultatul final, dupa ce rigidizezi caroseria. Sunt un pic mai parsiv si te astept pe tine sa termin, ca sa iau o decizie la a mea .
Oricum arata bine bara acolo  :).
Detoate , STI sa fie

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #976 on: July 25, 2016, 22:05:07 PM »
Sansele-s foarte mari sa fie ultima operatie de genul. Am eu un fix, ca breakul se torsioneaza. Reviewurile si impresiile de afara asemeni,  spun ca bara de pe spate se simte la wagon, fata mai putin. Asa ca am pus-o p-aia cu potential mare, am vrut s-o apropii putin de sedan.
Pe fata oricum nu am loc sa pun bara, AOS-ul se opune.

Mersi!
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #977 on: July 25, 2016, 22:36:55 PM »
Stii bine ca eu sunt mai carcotas, de unde si intrebarea: quick release-ul practic articuleaza ansamblul in doua puncte, deci unde este rigidizarea?
Dar mishto idee!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5126
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #978 on: July 25, 2016, 22:40:47 PM »
Cele doua puncte au miscare de apropiere sau departare relativa. Ma rog, in special apropiere (barre anti rapprochement (apropiere) in franceza). Articulatiile cilindrice sunt suficiente, nu trebuie incastrari  :)

Uite o varianta ce mie mi s-a parut mai slaba, bara Cusco. Nu are punctele de fixare pe coloanele amortizor si articulatiile p-aceeasi axa. Aici da, se vor deforma flansele. Pe langa partea de practicalitate ce sufera grav, merge bagata doar o scandura pe sub bara aia.

Whiteline, pe langa faptul ca e dreapta, are si reglaje la capete cu contrapiulita, pentru reglarea lungimii. Eu de exemplu am reglat pana la jumatate de tura de pas fin, deci 0.5mm au facut diferenta in capul meu paranoia.
« Last Edit: July 25, 2016, 22:50:40 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #979 on: July 25, 2016, 22:46:28 PM »
Sa inteleg ca e suficient sa "fixezi" distanta dintre. Ok.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon