2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1280 on: October 25, 2016, 21:15:52 PM »
Dupa vanzarea cui? Ce gadgeturi?

Ma refeream la LED-urile pe care le-ai instalat dupa ce ti-ai cumparat masina. Daca vor mai fi si alte brizbrizuri de inlocuit te ajut cu mare placere. Acu' e bine formularea?
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1281 on: October 25, 2016, 21:22:49 PM »
Era bine si prima oara, insa voiam sa fiu sigur. N-ai vazut p-alt topic, unde Musiu someaza la genocid in parcul auto al forumului? Inca-s marcat...  :D
WRX SW 2002

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1282 on: October 29, 2016, 13:13:32 PM »
... vad ca variante:
1) bujia era sparta si d-aia-mi intrerupea. Mi-e greu sa cred, am auzit-o trosnind cand am scos-o.
2) bobina e cu probleme. Se va confirma daca vor reaparea intreruperile.
3) altceva  ::)

Au reaparut, pe la jumatatea drumului Brasov - Piatra Neamt.
Reamintire istoric:
- CEL de missfire pe 4;
- schimbat intre ele bobinele 4 cu 2, mers bine o vreme, reaparut;
- repus bobinele in pozitia initiala, corespunzatoare missfire-ului pe 4, si bagat bujie noua pe 4. Mers bine pana ieri.

Eu zic asa... bobina de la 4 e naspa, si zapaceste si o bujie in stare buna dupa o vreme, ceea ce s-a intamplat de 2 ori.
Nu vad cum ar putea fi cablajul sau mufele... Sau ar putea?
Ok sa incerc o bobina noua? E vreo 500 lei, d-aia-ntreb daca am cat de cat sanse de reusita avand in vedere cele de mai sus.
Sau alte idei?
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1283 on: October 29, 2016, 15:31:55 PM »
Daca poti astepta doua saptamani, iti pot imprumuta eu o bobina.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1284 on: October 29, 2016, 16:12:32 PM »
Stiu, dar m-am saturat de desfacut de jdemii de ori.
Deci zi, e ok diagnosticul, merg la sigur? Da-ti cu parerea.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1285 on: October 29, 2016, 16:43:17 PM »
Desfa si vezi cum e bujia.
Schimb-o daca e nasoala ca sa scapi de eroare si fa rocada bobinelor.
Vezi dupa pe ce cilindru ai probleme cand o sa reapara.

Eu totusi nu cred ca bobina iti crapa la propriu ceramica bujiei.
Da jos sa vedem cum arata bujia si daca nu necesita schimbare fa si rocada.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1286 on: October 29, 2016, 17:07:29 PM »
Mdea... mersi.
Am sa iau o bobina.

Imi pun aici noua lista de cumparaturi:
- 1 x bobina, cod 22433AA421;
- 1 x cuplaj, cod 34170FE050;
- 1 x lampa, cod 84411FE010;
- 1 x lampa, cod 84411FE011;
- 2 x lampa, cod 84401SA001;
- 1 x carcasa inferioara filtru aer. Cod 46051AE000, transport 100$.

Items total: 268.96$
Shipping total: 29.66$

Edit: renunt la partsoq, prea ca la tara cu TVA si taxe. Las linkurile insa ca referinta de preturi mici si le caut in state...

« Last Edit: October 29, 2016, 20:51:58 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1287 on: October 29, 2016, 23:27:13 PM »
Eu am fost sceptic in vederea schimbarii unei singure bobine si internetul a alimentat acest scepticism.

Pe la noi, cei mai priceputi ca mine mi-au recomandat sa schimb toate bobinele sau sa caut una second careia sa ii corescpunda codul fabricatiei.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1288 on: October 29, 2016, 23:40:27 PM »
Care-s contraargumentele la inlocuirea unei singure bobine de aprindere?
Costa de ma mictionez pe mine un set...
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1289 on: October 30, 2016, 08:48:39 AM »
Tensiuni usor diferite date de specificatiile sau mai bine zis variatia producatorilor si/sau vechimi diferite. Cum asta de care zici este obosita, la fel si altele pot fi in stadii diferite de oboseala.

De la asta se ajunge la mici variatii la aprindere si posibil unele ezitari sau misfire.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1290 on: October 30, 2016, 09:31:52 AM »
 :'(

Ok, am sa caut mai intai una de imprumut. Apoi vad mai departe.

Later: am incheiat si un drum pana acasa, la Piatra Neamt, dus prin Gheorgheni, intors prin Onesti, cam 500km. Impresii:
- motorul nu merge, s-a mai zis. Adica a mers primii 100km, a fost placut, da' dup-aia s-a dus de suflet;
- consum in regim de mers in avarie, 9.8l/100km. Totusi, merge sa fac +500km cu un plin, e okish;
- am o bataie undeva pe la flansele de amortizor, am sa le reverific strangerea, s-or fi slabit;
- masina e departe de ce era inainte ca stabilitate, garda la sol mare si caderile gresite pe fata ori se simt, ori sunt eu batut in cap. E normal sa inclin spre prima varianta;
- sa fie si ceva de bine - amortizarea socurilor e impecabila, nu oscileaza deloc, se simte parca si-o idee mai rigida. Sunt curios ce-o sa fie cu arcurile noi si tari care-s pe drum;
- am dat o atentie deosebita cutiei de viteze si etajarii sale. E praf. Dar merge sanatos de tot, mai mare dragul. Ca plan optimist si increzator in clipa asta - n-o dau decat pe un 6MT la fel de inchegat, deci am sa (incerc sa) ma inarmez cu rabdare;
- era sa uit de faruri. Au becuri Osram nush de care, am pus o poza mai in urma. Lumina clar mai buna, dar mai am putin de reglat, ceva-i anapoda. Problema-i ca am de reglat stanga-dreapta, si am impresia ca ceva s-a stricat acolo.

Maine incerc sa fac rost de o bobina de imprumut. Poimaine ma duc la Bucuresti pentru polish de faruri si altele pe langa, si mi-e groaza sa fac drumul asa.
« Last Edit: October 30, 2016, 17:48:01 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1291 on: October 31, 2016, 09:29:31 AM »
Da un semn cand esti la Bucuresti sa mai vorbim si noi.

Cam mare consumul as zice, dar depinde ce inseamna regim de avarie la tine.

La capitolul cutie eu m-am convins ca daca nu este cutia de STi, sau ultima generatie de CVT, la Subaru nu o sa fii niciodata multumit orice 5MT ai avea sau 6MT-urile de pe aspirate care folosesc carcasa de 5MT cu mici modificari interne.

Sincer, cutia de pe Ford aspirat mi s-a parut cea mai OK din tot ce am condus eu (Opel, Ford, VW, Fiat si Subaru).
« Last Edit: October 31, 2016, 09:32:38 AM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1292 on: October 31, 2016, 09:36:19 AM »
Te sun maine.

Consumul e mare pentru ca am aruncat benzina nearsa pe esapament si pentru ca depasirile le puteam face doar cu retrogradare si accelerare incepand cu 4500-5000rpm, zona incepand de la care nu intrerupe.
Oare un 6MT de Legacy 2011 s-ar potrivi? De fapt... nu, nevermind. Semnalul de viteza si-l ia din alta parte. Si multe altele. Cutia de pe Swift Sport e etalonul meu. Le-a iesit bine de tot.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1293 on: October 31, 2016, 20:09:17 PM »
cel mai simplu swap sa iti rezolvi problema... este sa pui o cutie scurta de gc8 5mt raport 4.11  in a 5 a la 3000 ture ai 100km
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1294 on: October 31, 2016, 21:39:40 PM »
Mai adaug p-a 6-a si pot merge si intre orase  ;)

Am observat ceva consum de ulei in ultima vreme, de exemplu dupa ultimul drum, cam 1-2 sute de ml la 500km. Asta e noua, inainte nu consuma absolut nimic. Ceva se intampla, si nu-i a buna. Daca e din turbo-ul reparat cu joc mare in ax ma supar.
Mai verific maine seara, dupa ce voi fi facut inca vreo 500 km.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1295 on: October 31, 2016, 22:25:12 PM »
Eu zic sa fii fericit daca e din turbo!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1296 on: October 31, 2016, 22:30:00 PM »
cati km ai cu uleiul actual ?
ai cumva posibilitate sa verifici AOS-ul daca este ok adica nu este umplut or something ? (teoretic nu ar trebui dar ma gandesc si eu, eventual sa vezi pe intercooler daca ai sau nu ulei ? )

Forester

  • 3127
  • The other right!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1297 on: October 31, 2016, 22:32:06 PM »
Nu poti verifica daca s-a strans ceva in separatorul de ulei?

Never mind, deja intrebase Andea.  :)
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1298 on: October 31, 2016, 22:32:45 PM »
Esti la primul schimb de Eneos sau ai mai facut unul inainte?

Cati km au trecut de la schimb?

Unele uleiuri nu se ard deloc in primii XX kilometri si apoi incep sa se duca vizibil.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1299 on: November 01, 2016, 04:26:39 AM »
Incerc sa desfac astazi IC-ul, dar cel mai probabil va avea ulei in el. Eu nu ma astept ca AOS-ul ala sa faca minuni. Am sa incerc sa scot si returul de ulei din el, sa vad ce si daca curge... altceva ce sa verific daca tot desfac?

Mihai, e al 3-lea schimb cel putin, doar uleiul asta l-am folosit. Are in jur de 4500km, schimb uleiul la 5-6 mii, depinde de cum merg. Acum am sa-l schimb la 5 mii, ca n-a avut viata usoara.

Poate fi totusi de la rateurile de aprindere? Gen benzina nearsa, care a spalat uleiul si apoi a ars ce a rezultat?
Am sa ma mai uit dupa reziduuri de segment in ulei cand va fi sa-l schimb.
Alte idei nu mai am momentan.
WRX SW 2002