S-a mai discutat despre asta si prin alte parti, dar sa dam si aici detalii.
Cred ca ar trebui sa fii foarte atent de la cine cumperi masina. Daca iei un 1.5 sau 2.0 de la un pusti de 20 de ani, fii sigur ca ala s-a crezut macar de 2-3 ori intr-un STi si a schimbat in rosu. Ceea ce nu e chiar rau, daca i-a dat masinii ce trebuie si la timp.
Apoi ar trebui sa fii atent ce modificari a facut pe la motor. Mai exista oameni care vor sa scoata dintr-un aspirat ce poate un turbo. Sa fii atent sa nu aiba softul modificat, si asta poti s-o afli cu un statement capcana, gen "frate, eu mi-as fi dorit cu ceva mai multi cai, cu un soft de ala smecher care iti creste puterea si-ti scade consumul" si in secunda doi proprietarul ar veni cu fisa dyno care demonstreaza ca el a facut deja asa ceva la masina. Asta ar fi un no-no, din punctul meu de vedere.
Costul reviziilor la 2., din cate am citit eu pe forum, nu sunt foarte mari, nu cu mult mai mari decat al unor modele comparabile de la alte marci. Dar tu vei avea in plus un AWD
Mecanici priceputi gasesti putini. Reprezentantele Subaru sunt cam la pamant, din experienta mea proprie. Daca esti din Brasov sau Bucuresti, ai mai mult noroc ca ai Autokino aproape, si se pare ca la ei s-a mai schimbat ceva. Dar pe un aspirat folosit in conditii normale (ceea ce ar insemna ca va avea probleme normale de genul articulatii, un furtun sart, etc) gasesti oameni care sa umble si sa repare.
Piese de schimb gasesti, chiar si pe stoc. E mai greu decat daca ai avea un Golf, dar nu e o tragedie.
Consumul va fi intotdeauna mai mare la un AWD decat la un 2WD. Si nu te asteta la consumuri de diesel 1.6-2.0. Creste-le pe astea cu 50% si vei avea consumul real al unui Impreza 2.0. Dar repet, tu vei avea AWD, fata de ei
Spor si sa ne-o arati si noua dupa ce o iei!