Buna, eu sunt Vlad, Ceo la PowerTech. Multumesc pentru acceptul in aceasta comunitate.
Am dat avans si vineri merg sa achit integral masina visurilor mele( in liceu vedeam zilnic parcata una si m-am indragostit de ea acum dupa cativa ani am reusit sa o cumpar).
Urmeaza sa pun si poze normale dupa ce o ridic de la proprietar si deasemenea sa o recolantez cu reclama pentru PowerTech.
Masina are 2000 de km si a fost tinuta doar in garaj (daca nu ma insel incalzit).
Masina are urmatoarele dotari si modificari:
body kit custom
jante enkei pe 18” cu anvelope pirelli pzero 225/40/18
frane rotora big brake kit cu 4 pistoane pe fata
turbina garret gt3582 ball bearing
wastegate tial cu screamer pipe
blow off valve tial
kit intercooler front mount
admisie afi
kit tevi radiator silicon agency power
bara rigidizare intre amortizoare cusco
ambreiaj clutch masters stage 3
short shifter agency power
suspensii reglabile cusco zero2e
brate suspensii reglabile agency power
exacuare completa agency power
calculator motor turboxs delta
ceasuri presiune ulei, temperatura ulei si presiune turbo defi cu unitate de control
baterie mica odissey
Pentru ca am vazut ca mai multi au avut probleme cu motorul la acest model ce sfaturi aveti pentru mine?
Poze "mai normale" aici:
http://www.4tuning.ro/poze/masini-tunate-din-romania-23/subaru-impreza-by-vivid-racing-5611.html