Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Subaru club Romania

Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car

Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #60 on: November 02, 2015, 08:42:32 AM »
Abia acum incepi sa te obisnuiesti cu ce inseamna Subaru  ;D ;D
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #61 on: November 02, 2015, 09:40:35 AM »
Abia acum incepi sa te obisnuiesti cu ce inseamna Subaru  ;D ;D

Incet incet aflu ce ma asteapta...insa nu vreau sa ma las...vreau sa tin masina in stare perfecta de functionare.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #62 on: November 02, 2015, 09:55:52 AM »
Lasa eleronul impreuna si ce inseamna estetica pe ultimul loc.
Aduna in timp tot ce iti trebuie pentru un motor si o transmisie STI. Colegii iti pot face o lista cu piesele necesare.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #63 on: November 02, 2015, 10:57:56 AM »
Lasa eleronul impreuna si ce inseamna estetica pe ultimul loc.
Aduna in timp tot ce iti trebuie pentru un motor si o transmisie STI. Colegii iti pot face o lista cu piesele necesare.

Cuitie cred ca imi trebuie insa la motor sper sa nu am de schimbat nimic inafara de biele.

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #64 on: November 02, 2015, 13:51:09 PM »
vrei sa zici pistoane ? si biele ? si prezoane de chiulasa ? si garnituri de chiualasa? si cuzineti si segmenti ? si radiator de ulei ? si radiator de apa mai mare ? si pompa de ulei ? ca sa nu zic camasi daca vrei sa tina peste 400 de cai  ... :)

(lista este doar asa .. pe repede inainte :) )

LE: motorul are 2 puncte slabe intre care daca ar fi sa pariez care pica prima nu as sti pe care ... anume pistoanele (vezi ringland problems) si garniturile de chiulasa din cauza prezoanelor OEM ... plus pe locul 3 cuzineti in principal datorita ungerii/uleiului vezi radiatorul extern de ulei ...
« Last Edit: November 02, 2015, 13:57:07 PM by andea79 »

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #65 on: November 02, 2015, 14:23:32 PM »
Am primit acest mesaj de pe forum...e oare virus?

Vlad asculta te rog clipul asta http://vocaroo.com/i/s099DTv1Gdge si spune-mi si mie parerea ta . Care ar fi buba la sunetul respectiv de la motor :/ Mersi !

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #66 on: November 02, 2015, 14:28:22 PM »
vrei sa zici pistoane ? si biele ? si prezoane de chiulasa ? si garnituri de chiualasa? si cuzineti si segmenti ? si radiator de ulei ? si radiator de apa mai mare ? si pompa de ulei ? ca sa nu zic camasi daca vrei sa tina peste 400 de cai  ... :)

(lista este doar asa .. pe repede inainte :) )

LE: motorul are 2 puncte slabe intre care daca ar fi sa pariez care pica prima nu as sti pe care ... anume pistoanele (vezi ringland problems) si garniturile de chiulasa din cauza prezoanelor OEM ... plus pe locul 3 cuzineti in principal datorita ungerii/uleiului vezi radiatorul extern de ulei ...

Nu vreau 400 cai momentan...poate in viitor cand o sa simt nevoia unei masini noi...bag acei bani in asta... deci 300 is suficienti pentru mine.

KET

  • 3920
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #67 on: November 02, 2015, 14:31:34 PM »
Probabil e virusul ala de care iti pomeneam noi. Cel mai mare tuner din Romania. Si din lume.  :D

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #68 on: November 02, 2015, 14:41:33 PM »
vrei sa zici pistoane ? si biele ? si prezoane de chiulasa ? si garnituri de chiualasa? si cuzineti si segmenti ? si radiator de ulei ? si radiator de apa mai mare ? si pompa de ulei ? ca sa nu zic camasi daca vrei sa tina peste 400 de cai  ... :)

(lista este doar asa .. pe repede inainte :) )

LE: motorul are 2 puncte slabe intre care daca ar fi sa pariez care pica prima nu as sti pe care ... anume pistoanele (vezi ringland problems) si garniturile de chiulasa din cauza prezoanelor OEM ... plus pe locul 3 cuzineti in principal datorita ungerii/uleiului vezi radiatorul extern de ulei ...

Am gasit jurnale cu mai multe WRX care duc fara probleme 290 de cai cu interne stoc si fara crapaturi in motor.

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #69 on: November 02, 2015, 14:42:25 PM »
Probabil e virusul ala de care iti pomeneam noi. Cel mai mare tuner din Romania. Si din lume.  :D

nu :), l-am primit si eu ,  este de la userul  ionut.inc de pe forum care are ceva legacy diesel din 2009 cu ceva sunete ciudate -> dar din pacate nu are cine/cum sa-i daca diagnoza online dupa un fisier audio ... trebuie sa ajunga la un service Subaru competent ...

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #70 on: November 02, 2015, 14:51:07 PM »
vrei sa zici pistoane ? si biele ? si prezoane de chiulasa ? si garnituri de chiualasa? si cuzineti si segmenti ? si radiator de ulei ? si radiator de apa mai mare ? si pompa de ulei ? ca sa nu zic camasi daca vrei sa tina peste 400 de cai  ... :)

(lista este doar asa .. pe repede inainte :) )

LE: motorul are 2 puncte slabe intre care daca ar fi sa pariez care pica prima nu as sti pe care ... anume pistoanele (vezi ringland problems) si garniturile de chiulasa din cauza prezoanelor OEM ... plus pe locul 3 cuzineti in principal datorita ungerii/uleiului vezi radiatorul extern de ulei ...

Am gasit jurnale cu mai multe WRX care duc fara probleme 290 de cai cu interne stoc si fara crapaturi in motor.

da, in jur la 300 poate tine o perioada buna (300 la motor nu la roata) ... cat tine .. depinde de ce se zicea mai devreme: benzina folosita, ulei, cum o abuzezi, cat de bine este setata - sa nu ai knock si egt mare ... etc ... (motoarele de STI s-au imprastiat o gramada la 300 la motor neatinse din fabrica)

dar oricum ... 300 la motor cu turbina aia si cu ditamai FMIC-ul ala este .... cam fara sens :)
in sensul ca nu o sa o faci niciodata sa se intample ceva notabil sub 4500-5000 rpm...pentru 300 la motor cu raspuns la ture mici mai bine revii la o turbine stock de wrx sau STI cu un top mount ...


MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #71 on: November 02, 2015, 15:18:47 PM »
Cu drobul de sare care sta sa cada nu ajungi niciunde. Pana la urma ai dat niste bani, destul de multi presupun, pentru configuratia in care este masina acum. Deci sa revii la OEM, sa pui motor si cutie de STi ar fi cumva o directie opusa. Adica de ce ai mai dat banii ca sa te apuci sa pui altceva, cand puteai lua direct acel altceva la jumatate din bani.

Nu ca nu as fi de acord cu tot ce s-a spus mai sus, ca sa fie clar.

Dar eu zic ca daca tot te-ai bagat la asta, mergi in configuratia actuala pana crapa ceva sau pana te plictisesti si apoi vezi ce faci. Ca doar de asta ai dat banii, nu?

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #72 on: November 02, 2015, 15:55:58 PM »
pai asa cum zici  :) trebuie sa se bucure omul de utilajul in care a investit :)

doar ca spunea ca este nemultumit de modul cum intra turbina si asta combinat cu faptul ca GT35-ul de pe masina lui este folosita intentionat mult sub potential rezulta logic ca ori face motorul pentru a folosi GT35-ul cum trebuie ori (varianta mai ieftina) schimba GT35-ul cu ceva mai mic pentru a avea raspuns ... bineinteles astea cand se plictiseste de cum merge acum masina :)

Muttley

  • 5136
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #73 on: November 02, 2015, 16:22:06 PM »
Sau mai pune o turbina mai mica in serie cu aia mare  ::)
WRX SW 2002

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #74 on: November 02, 2015, 20:30:34 PM »
Sau mai pune o turbina mai mica in serie cu aia mare  ::)

M-Am gândit și sa îmi. Pun o turbina mica cred sa intre la 2000 de ture și aia mare la 4500.

Momentan ii dau mentenanță asa cum trebuie și când pica ceva repar cu piese mai bune și asa pana când o sa ajung cu ea într-o versiune cat mai buna.

Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #75 on: November 02, 2015, 20:53:13 PM »
Biturbo chiar nu ar fi ieftin, cred ca's f putini care pot monta si regla asa ceva la noi si sigur nu's "de cartier"

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #76 on: November 02, 2015, 21:37:46 PM »
Biturbo chiar nu ar fi ieftin, cred ca's f putini care pot monta si regla asa ceva la noi si sigur nu's "de cartier"

Am văzut pe alte mașini făcut bi turbo ma gândesc ca în mare e aceeași tehnica.

P.s. alta problema...îmi tot suna centura și dacă e pusa...cum pot dezactiva acel senzor ... și ce îmi recomandați pentru monitorizarea parametrilor mașinii?  Am văzut ca sunt ceva "aparate" cu Bluetooth cu care vezi pe telefon.

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #77 on: November 02, 2015, 22:13:41 PM »
tu ai un utec...adica sistem piggy back care altereaza parametrii primiti si/sau trimisi de ecu ... deci un cablu/sistem blushtutz normal iti va arata date alterate .... poti monitoriza in schimb cu cablul/functiile de monitorizare ale utec-ului ...

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #78 on: November 03, 2015, 10:02:43 AM »
Ce parere aveti despre acest intercooler? http://www.racingnick.ro/produse/intercooler-mishimoto-j-line daca al meu fisureaza din nou m-am gandit sa cumpar asa ceva.

Mishimoto ofera garatie pe viata...(daca ar oferi si subaru asa ceva :)) )

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #79 on: November 03, 2015, 11:18:05 AM »
pare ok ... tu stii exact la dimensiuni/prinderi cum sta treaba la tine ...