Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Subaru club Romania

Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #120 on: November 19, 2015, 22:37:13 PM »
Ia cauta pe youtube ppg sound subaru WRX. O sa iti treaca toate ideile. Scoate un sunet oribil. Alea merg doar la raliuri, cu dopuri in urechi si casca pe cap.

Ai dreptate nu e o soluție.  Suna groaznic anulează sunetul de la evacuare.  Caca maca.

Trag de ea cat tine asa și când vine momentul o sa trec pe 6mt.

Nu înțeleg totuși cum sunt pe net wrx de 450 hp și wrx sti de 600-700hp.
« Last Edit: November 19, 2015, 23:22:52 PM by Vlad Coste »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #121 on: November 19, 2015, 22:55:32 PM »
Am senzatia ca alea sunt doar pe net si in imaginatia unor proprietari optimisti.
Cat timp poate rezista un motor mic unor eforturi mari ?
Alea sunt masini pe care le duci la dinamometru, scoti o fisa, o pui in rama si apoi te apuci sa refaci motorul.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #122 on: November 19, 2015, 22:57:39 PM »
Nu înțeleg totuși cum sunt pe net wrx de 450 hp și wrx sti de 600-700hp.

unde ? :)

cauta aici
http://forums.nasioc.com/forums/forumdisplay.php?f=79
si aici
http://www.iwsti.com/forums/power-bragging/

si vezi ce modificari au fiecare, vezi ce combustibil folosesc ( E85 nu se pune :) ), ia in considerare whp lor ca fiind de fapt un hp la motor si .. vezi :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #123 on: November 19, 2015, 22:58:22 PM »
Nici chiar. Le pun pe dyno si apoi le duc pe platforma la intalniri si evenimente auto si doar se afiseaza. Cand de fapt masina nu vede decat porniri si parcat.

Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #124 on: November 19, 2015, 23:01:06 PM »
WRX'ul are transmisia prea firava sa incerci upgrade'uri pe putere.
Pacat ca nu te'a interesat de toate aspectele astea inainte sa cumperi masina. Cel mai bine te bucuri de ea asa cum e si cand ti se face de mai multa putere o vinzi si treci la STI.
Decat sa faci upgrade'uri de motor/transmisie, iei un STI si din start esti mai sus decat cu WRX'ul.

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #125 on: November 19, 2015, 23:33:46 PM »
Înseamnă că situația e simpla...ma.bucur de mașină asa cum e încerc sa am grija de ea sa ma tina cat mai multi km și toată lumea ea fericită.


andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #126 on: November 19, 2015, 23:45:14 PM »
mda, oricum la urma urmei sunt banii si timpul tau si te distrezi cu ei cum vrei :)
si daca tu vrei sa faci racheta din masina asta si nu din alta .... tu trebuie sa te informezi si sa decizi ...

Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #127 on: November 20, 2015, 00:01:48 AM »
Ce poti face e schimbarea turbinei ptr lag cat mai mic si soft adecvat. In siguranta cutia de WRX nu prea duce peste 270-280CP

Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #128 on: November 20, 2015, 08:46:48 AM »
Renunta la ideea de a pune cutie cu craboti pentru strada .... in afara zgomotelor care pot enerva sau nu, este extrem de greu de manevrat in trafic ....nu este sincronizata, trebuie sa ai grija de fiecare data cu tr 1 si R pentru a egaliza turatia in cutie cu cea a motorului ... si trebuie revizionata destul de des ... iar un singur crabot costa foarte mult !!!
Tom ti-a spus cel mai bine ce ai de facut pentru viitor insa si eu cred ca investitia intr-o transmisie de STI nu se merita ....mai bine iti iei un STI direct si scapi de multe probleme.
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #129 on: November 20, 2015, 17:49:10 PM »
Up date cu noua colantare:

« Last Edit: November 22, 2015, 15:03:05 PM by Vlad Coste »

KET

  • 3920
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #130 on: November 22, 2015, 18:09:14 PM »
No ofence... arata mult mai bine inainte. Dar inteleg ca trebuie sa-i faci reclama firmei tale?

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #131 on: December 11, 2015, 13:42:07 PM »
No ofence... arata mult mai bine inainte. Dar inteleg ca trebuie sa-i faci reclama firmei tale?

Da masina vreau sa promoveze firma mea...nu avea sens sa las abtibildele vechi. Pe viitor mai pot schimba designul.

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #132 on: December 11, 2015, 13:44:21 PM »
Urmeaza si un eleron zic eu fain care o sa imbunatateasca aspectul:


Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #133 on: December 21, 2015, 12:28:12 PM »
Update:


Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #134 on: December 21, 2015, 15:23:52 PM »
Arata mai bine acum, colantata asa.
Pe mecanica ai mai facut ceva?

KET

  • 3920
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #135 on: December 21, 2015, 16:18:43 PM »
Arata mai bine acum, colantata asa.

+1
Parca intra intr-o tema cu portocaliul ala.

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #136 on: December 21, 2015, 17:12:55 PM »
Decat sa schimb culoarea la jante am preferat sa introduc in designul de pe masina portocaliu...despre care cred ca arata super fain.

Inca nu am facut modificari tehnice la masina urmeaza unele mici de tot pana la primavara cand o sa le fac pe cele mai consistente.

Momentan am comandat quick relese pentru bara fata si Tow Hook fara, spate.

Am mai pus aceste "ornamente":


Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #137 on: January 02, 2016, 19:30:27 PM »
Incepem anul in forta, am lasat masina sa se incalzeasca si am observat un miros ciudat si fum de la capota...

Stropi de ulei in zona de la turbo si sub masina. Am chemat mecanicul la care eu merg...a sesizat un colier pe unde iese ulei asa ca saptamana care vine o sa merg cu masina(tractata) pana la service sa imi desfaca turbo, sa curete toata zona si sa schimbe furtunul care pare cam copt(zice el).

Ma gandesc sa schimb si antigelul ca sa fiu sigur ca pun ceva proaspat si de calitate.

Sper sa nu fie nimic complicat...la primavara o sa comand si un separator aer ulei de la crowford si un radiator suplimentar pentru racirea uleiului.








KET

  • 3920
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #138 on: February 18, 2016, 14:19:24 PM »
Ce mai face WRX-ul? Ai rezolvat cu pierderile de ulei?

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #139 on: February 18, 2016, 18:08:40 PM »
sper sa mearga cel putin la fel de bine precum arata....
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae