Subaru Impreza WRX STI 2008
Subaru club Romania

Subaru Impreza WRX STI 2008

Subaru Impreza WRX STI 2008
« on: November 08, 2015, 16:44:13 PM »
Salut!

Incep acest topic prin a le multumi tuturor celor care au contribuit la "proiectul" meu.
Multumesc Vali , multumesc Mihai!

Din martie 2014 sunt posesorul unui Subaru Impreza WRX STI 2008. Masina am achizitionat-o la 47.000km. Motorul avea aprox 1500km(bloc nou). Era al 3-lea motor schimbat. Am mers la reprezentanta la Subaru Bucuresti si am verificat ce se putea verifica. Stiam o mica parte din istoria ei. Am batut palma si am plecat acasa.

Dupa ce am mers putin cu masina mi-am dat seama ca nu trage cum trebuie. Facand cateva cercetari am descoperit ca masina nu facea boost cat trebuia si dupa o mica cautare pe forumuri am depistat problema: furtunele de vacuum de la turbina si de la WG  erau puse invers(unul din ele are un restrictor). Problema rezolvata.

Dupa aprox 2.000km ambreiajul  a inceput sa dea semne de oboseala si ulterior a cedat. Atunci a fost momentul cand au inceput modificarile:)) Am comandat din SUA un kit complet + volanta usurata de la Competition Clutch.  Dupa ce am montat ambreiajul , masina a primit o evacuare de 3" turbo-back custom.

Au urmat aprox 10.000km fara probleme. Am montat o admisie cold air , FARA a face si soft. Dupa alti aprox 3000km am simtit ca se comporta ciudat. La relanti masina tremura tare si in sarcina se auzea ciudat, nu foarte diferit dar sesizabil. Prima data am dat vina pe benzina. In aceeasi seara in care "simptomele" s-au agravat a cedat si turbina(a inceput sa caraie, suiere ). Am facut un test de compresie. SURPRIZA! Pe cilindrul 2 compresie aproape 0. M-am apucat de documentat si dupa aceea am dat motorul jos si l-am desfacut bucati. Pistonul nr 2 avea lipsa cateva bucati din zonele pe care stau segmentii. Cuzinetii erau clar afectati la fel ca si  camasa pistonului 2. In momentul respectiv am decis noua configuratie a motorului:
- camasi Darton
- pistoane Wiseco 99.5mm
- biele Carillo H-beam 
- cuzineti ACL racing
- injectoare Injector Dynamics 1000cc
- turbina GT3071R
- inlet turbo 3"
- pompa benzina Deatchwerks
- Crawford AOS
- EBCS Grimmspeed
- prezoane ARP
- pompa ulei OEM
- kit garnituri OEM
- +alte maruntisuri

Blocul motor a fost trimis la Baia Mare la recomandarile venite din partea lui Vali si Mihai,  unde au fost si montate camasile. Chiuloasele au fost refacute in Iasi. Arborele nu a avut nevoie de interventii , fiind in cote si neprezentand zgarieturi. De aici a inceput distractia: 1 zi jumate la curatat piese si alte 2 la montaj.

Au urmat 1.000km de rodaj , iar apoi softul facut de Completechip Iasi (multumesc Dragos)!

De aici a intrat Vali pe fir si m-a ajutat/invatat sa facem o rafinare a softului cu ajutorul Merp Mod-ului: 6 harti diferite interschimbabile din masina, ALS , LC , FFS si multe altele , totul FOLOSIND DOAR CALCULATORUL MASINII pe care multi il considera slab si recomanda diverse marci de standalone-uri.

Intr-o  dimineata, dupa 3.300 km de la rebuild , cand am pornit motorul , pedala de ambreiaj a ramas jos.  Am sperat ca s-a stricat pompa de ambreiaj. Nu era asta. Am sperat ca s-a rupt furca. Nici asta nu a fost. Dupa ce am dat jos cutia si ambreiajul , am observat ca inelul care tine rulmentul de presiune sa nu iasa din placa era crapat si asta a impiedicat pedala de ambreiaj sa revina singura. Am trimis ambreiajul la refacut la Atix ambreiaje , unde din 2 placi a fost facuta una singura.(treaba facuta foarte profi , cu schimbarea ferodourilor de pe disc si refacerea suprafetelor de pe volanta si placa).  Cei de la Competition Clutch au fost de acord sa imi trimita alt ambreiaj, dar eu trebuia sa il trimit pe cel stricat in SUA , sa platesc transport dus-intors , tva si ajungeam la acelasi pret ca si cum as fi cumparat unul nou si aveam de asteptat aprox 1 luna.

Acum am ajuns la versiunea 15 de soft si incercam sa ne apropiem cat mai mult de perfectiune.

Totul din cauza unei admisii folosite fara soft...

"Tot raul spre bine..." ;D
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #1 on: November 08, 2015, 17:13:48 PM »
bine ai venit pe forum :)

Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #2 on: November 08, 2015, 17:36:29 PM »
Si cateva poze cu masina:





« Last Edit: November 08, 2015, 20:46:45 PM by Skinner »
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #3 on: November 08, 2015, 17:39:43 PM »
poti pune linkurile intre tag-uri "" sa se vada
de exemplu


teoretic ..ca practic vad ca nu vrea :(
« Last Edit: November 08, 2015, 17:42:41 PM by andea79 »

Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #4 on: November 08, 2015, 17:40:30 PM »
Foarte misto combinatia dintre griul caroseriei si auriul jantelor.
La cati mai multi km fara probleme de'acum incolo

Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #5 on: November 08, 2015, 17:46:11 PM »
Foarte misto combinatia dintre griul caroseriei si auriul jantelor.
La cati mai multi km fara probleme de'acum incolo

Multumesc!

Nu stiu cum sa incarc pozele ca sa se vada. Nu le vad nici de pe Chrome nici de pe Internet Explorer
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #6 on: November 08, 2015, 18:51:37 PM »
foloseste un site de photo sharing, eu utilizez imgur de ex. iei bbcode'ul generat si'l pui aici.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #7 on: November 08, 2015, 19:15:59 PM »
Bine ai venit ! Ma intrebam cand apari :)
STI 2008

Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #8 on: November 08, 2015, 20:18:50 PM »
foloseste un site de photo sharing, eu utilizez imgur de ex. iei bbcode'ul generat si'l pui aici.

Nu functioneaza nici cu imgur...
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #9 on: November 08, 2015, 20:23:44 PM »
Bine ai venit ! Ma intrebam cand apari :)

A fost mai greu , dar am aparut ;D
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #10 on: November 08, 2015, 20:25:30 PM »

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #11 on: November 08, 2015, 20:26:50 PM »
la mine merge vezi cum pui tagul , foloseste butonul cu insert image
[ img ] link [ /img ] fara spatii langa paranteze
« Last Edit: November 08, 2015, 20:28:50 PM by andea79 »

Muttley

  • 5132
Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #12 on: November 08, 2015, 20:35:19 PM »
Drag and drop in browser, pe pagina imgur.

Apoi urmeaza pasii:







Hai, vreau sa vad gri cu jante haurii  ;D
WRX SW 2002

Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #13 on: November 08, 2015, 20:49:04 PM »
Gata. Merci!

Erau 2 link-uri: unul share link si unul direct link; bineinteles ca eu l-am pus pe celalalt :D
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

Muttley

  • 5132
Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #14 on: November 08, 2015, 20:51:46 PM »
Alea gri-s Enkei de Evo?  :-\
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #15 on: November 08, 2015, 20:52:05 PM »
deci avem 3 sti-uri la camasa si cu merpmod pe forum :)

Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #16 on: November 08, 2015, 20:53:39 PM »
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

Muttley

  • 5132
Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #17 on: November 08, 2015, 20:55:19 PM »
Unele dintre cele mai frumoase jante existente. Se accepta blasfemia :P

Esti din Iasi? Daca da, cand mai trec p-acas' poxa dau un semn?  ;D
N-am mers niciodata-ntr-una d-asta.
WRX SW 2002

Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #18 on: November 08, 2015, 20:57:11 PM »
Da. Anunta-ma cu 1-2 zile inainte si ne intalnim.
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

Răspuns: Subaru Impreza WRX STI 2008
« Reply #19 on: November 08, 2015, 21:06:13 PM »
Si pentru cei pasionati de mecanica , cateva poze cu damage-ul produs:



Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna