STI 2011 hatch
Subaru club Romania

STI 2011 hatch

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #180 on: February 11, 2016, 17:00:43 PM »
Imi povestea Razvan ca are un BMW seria 3 aspirat benzina nou si consuma ulei in prostie in timp ce reprezentanta spune ca e normal, asa fac toate.
Deci sa nu ne mai plangem pentru 2-300 ml consumati intre revizii.


Salutare, eu lucrez la Klasswagen, o firma de rent a car... si toata modelele VW din 2015 consuma ulei... cam 1 litru la 2000-3000 km... si modele Polo, si Jetta etc... toate fiind pe benzina!, deci fie asa le-au construit sa manance ulei ca o masina foarte veche (VW are parteneriat cu Castrol), fie sunt prost facute...

Noi avem in flota un A6, benzina, turbo si consuma ulei intr-o mare veselie, adica vreo 2l pe luna (cca. 3000 Km cu 70% in Bucuresti). Confirm cele enuntate anterior cu privire la consumul de ulei in Grupul VAG.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

moguai

  • 2814
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #181 on: February 19, 2016, 14:59:18 PM »
Ce ulei sa aleg de aici? e timpul pt schimb...  ??? ??? ???
SMT nu e cel mai ieftin, dupa cum stiti, asa ca ma gandema sa mi cumpar eu ce trebuie si sa le platesc doar manopera.
Astept si de la Sese o oferta oricum.

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #182 on: February 19, 2016, 15:03:49 PM »
Nici unul.

moguai

  • 2814
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #183 on: February 19, 2016, 15:07:21 PM »
atunci o sa i las pe ei sa mi puna OEM...
as putea lua restul? pt cutie sigur e ok 75w90-ul clasic. iar filtrele le iau k&n
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #184 on: February 19, 2016, 15:08:54 PM »
cati km are masina?
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #185 on: February 19, 2016, 15:13:07 PM »
Filtrele originale sunt cele mai bune. Nu da banii pe K&N. Cat despre ulei, mai da un search pe forum. S-a tot discutat. Ai totusi un STI. Macar Gear300 in cutie.

In motorul ala nu as pune ceva mai jos de 300v. Dar na, cum vrei. Uleiul "OEM" e un Motul care merge si la diesel si la benzina. Nici in corsa nu as pune asa ceva.
Si iti spun pentru ca am testat (aproape) toata gama motul pe motorul meu (de la 4100 turbolight la 300v 15w-50)
« Last Edit: February 19, 2016, 15:15:42 PM by MihaiFlorescu »

moguai

  • 2814
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #186 on: February 19, 2016, 15:20:40 PM »
cati km are masina?

16500km.

am citit de 3 ori minim discutiile despre ulei si sti. dar chiar am nevoie de 300v pe masian mea stock? nu i rup dintii deocamdata, ma gandeam ca e ok si uleiul OEM.
acum chiar ca nu stiu ce sa fac. imi pune AK/SMT altceva in afara de cel OEM? trebuie intrebat, o sa l sun pe Dani.
ala de cutie e 300, da.
« Last Edit: February 19, 2016, 16:18:58 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #187 on: February 19, 2016, 15:26:45 PM »
Nu trebuie sa-i rupi dintii constant, dar, in momentele cand te bucuri ca ai sti, uleiul e apa chioara, te indrepti spre buba clasica. Nici eu nu sunt pro 300V dar, ia totusi ceva mai gros.
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

moguai

  • 2814
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #189 on: February 19, 2016, 16:09:52 PM »
Mai asteapta sfaturi, eu as merge cu Millers cfs 5w40 motorsport
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

moguai

  • 2814
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #190 on: February 19, 2016, 16:14:22 PM »
nu ma grabesc, dar revizia vreau sa o fac ori la SMT ori la AK musai si pt asta trebuie sa fie si ei de acord sa mi puna altceva decat OEM.
millers tot 5w30 recomanda pt sti  ;D
« Last Edit: February 19, 2016, 16:21:40 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #191 on: February 19, 2016, 16:22:13 PM »
Cauti un ulei bun dar el trebuie sa coincida cu cel recomandat de reprezentanta.
Asta insemna ca nu mai este nimic de dezbatut, raspunsul fiind deja cunoscut.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

moguai

  • 2814
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #192 on: February 19, 2016, 16:41:44 PM »
in principiu Wrangler, am pornit de la ideea de a cumpara eu "piesele" pt revizie si doar manopera sa ramana la SMT.
apreciez orice sfat oricum, altfel n as fi intrebat aici.

« Last Edit: February 19, 2016, 17:22:23 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #193 on: February 19, 2016, 17:24:27 PM »
Pana la urma ai de ales intre a merge pe varianta producatorului. Caz in care mai devreme sau putin mai tarziu pica motorul, dar macar stii ca ti-l repara pe garantie ca doar ai totul facut la ei cu ce ti-au dat de acolo.

Sau varianta a doua in care cauti cel mai bun ulei posibil ca sa prelungesti viata motorului cat mai mult.

Nu am testat Millers, dar daca nu te grabesti o sa imi pun Royal purple si iti zic cum merge. Sau mai astepti ca cei de la 1Pol vor veni pe piata cu un ulei premium care inca nu se gaseste la noi oficial si poti incerca si varianta lor.

sco

  • 736
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #194 on: February 19, 2016, 17:27:00 PM »
1Pol? Rly?  ;D

moguai

  • 2814
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #195 on: February 19, 2016, 17:59:06 PM »
Mihai, Dani de la SMT mi a spus clar ca daca pica si asta (a doua oara adica) el face cerere de schimb la japo dar nu poate promite ca se si accepta/rezolva. Asta e clar. Evident, daca tot ce i revizie e facut la reprezentanta. Planul meu e sa merg asa doar cateva revizii, pt linistea mea. Dupaia, as putea incerca diverse...
« Last Edit: February 19, 2016, 18:01:36 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

moguai

  • 2814
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #196 on: February 19, 2016, 21:08:46 PM »
m am decis, ma duc la AK, mi au facut o oferta imbatabila pt revizie, nu ma asteptam (la jumate fata de SMT). o sa mi puna totul OEM
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #197 on: February 20, 2016, 11:38:35 AM »
1. filtrul de ulei  OEM si mai exact cel negru (Toyo Roki) este cel mai bun pentru un STi; poti cauta pe net comparatie intre el si alte filtre (sunt taiate si verificate); vezi ca mai exista unul albastru (facut de Honeywell daca nu ma insel) - ala e praf;

Iti pot spune ca atunci cand am fost incapatanat si am folosit filtru MAHLE mi-a bubuit (da, bubuit :)) pur si simplu s-a indoit 50% din el din cauza presiunii) iar cand am ajuns la AutoKino au ras de mine si mi-au aratat cam care e diferenta de tabla intre Toyo Roki si Mahle.

2. uleiul OEM, asa cum au tot zis si colegii de forum, este apa de ploaie pentru acest motor; daca vrei sa-l tii sanatos va trebui sa pui in el un Motul 300V 5W-40 (stiu ca 30 este recomandarea oficiala insa ai sa vezi ca este cam unanima parerea ca este prea subtire pentru temperatura din RO) sau alt ulei premium (de tipul AMSOIL, Millers etc) - schimbarea unui astfel de ulei se face la 5000KM


BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #198 on: February 20, 2016, 11:40:31 AM »
Uleiul OEM nu este Motul.
In ultimele zile s-a tot repetat ca Motul=OEM dar nu este adevarat.
Motul este un ulei acceptat de reteaua din Europa.
« Last Edit: February 20, 2016, 12:17:37 PM by Wrangler »
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Sese

  • 484
Răspuns: STI 2011 hatch
« Reply #199 on: February 20, 2016, 12:33:29 PM »
Nu vreau sa ma bag in discutia tehnica despre ulei pentru ca nu stiu ce sa zic.
In schimb, este adevarata treaba cu filtrul de ulei negru original. Si a hartiei de filtrare din interior.

In privinta uleiului am folosit si 300V si s-au spart motoarele si am folosit si Subaru Oil si s-a intamplat la fel.

Brasovenii care se dau pe la curse cu N12 si N14 sunt adeptii teoriei ca 300v schimbat des e solutia. Stiu ca fiind subtire este consumat repede si trebuie sa fii atent la joja.
Inainte de Subaru by Motul aveam 5w40. Inainte de asta Cyclonul rebranduit de Subaru Hellas.
Si cu ala se spargeau motoarele.

Am intervenit aici ca sa spun ca-i pun lui moguai ce ulei doreste, poate sa si si-l aduca el daca pofteste pentru ca nu cred ca uleiul este cauza.