subaru xv 2.0d fluierat turbina
Subaru club Romania

subaru xv 2.0d fluierat turbina

subaru xv 2.0d fluierat turbina
« on: December 15, 2015, 20:56:18 PM »
salut sunt posesorul unui subaru xv 2.0 diesel an 2015.am cateva nelamuriri la care cei de la subaru nu m-au convins!
1.cand sunt in treapta 2 sau 3 la peste 2200 rot/min si apoi nu mai accelerez in zona 1500-2000 rot/min se aude un fluierat metalic asemanator scartaitul franelor!cei de la subaru au zis ca e turbina si tine de densitatea aerului umiditete etc!repet in acel moment eu nu accelerez totatiile scad de la 2000 la 1500 si se aude acel zgomot!odata ce motorul e cald gen merg cu el in jur de 30 min nu se mai aude nimik!
2.rotatiile la relanti ca e motorul cald sau rece  nu sunt la fel ori sunt 800 ori 1000!daca careva stie ceva si poate sa imi comunice va multumesc!
dont worry!!be happy!

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #1 on: December 15, 2015, 21:57:56 PM »
Cati kilometri are masina si unde ai facut reviziile ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #2 on: December 15, 2015, 22:24:17 PM »
masina are 886 km w noua o am de 2 saptamani!turbina suiera cand scad in turati dar cand e motorul rece dupa ce merg cu ea 30 minute cam asa nu mai suiera nimik apoi schimbatorul e cam dur in special in prima si a 2 a treapta dar au zis ca asa e ca e noua pana se dezleaga putin!apoi turatiile alea nu ma conving aveam inainte un golf 5 la ala era stabil tot 850 rot pe min aiaci cand e 800 cand e 1000  ca e cald sau rece!apoi cand apas  ambreajul brusc spre exemplu and parchez si dau inainte apoi iau de volan si bag marsalier apasnd ambreiajul face un zgomot de lovit ca un fel de tripidatie!
dont worry!!be happy!

Muttley

  • 5136
Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #3 on: December 16, 2015, 07:27:36 AM »
Scartait metalic in frana de motor nu prea ai cum sa auzi din turbina. Acolo e o elice mica, pe un ax mic, ori daca ai frana de motor, nu prea sunt gaze sa-ti antreneze elicea. Iar un sunet asemanator scartaitului de frane inseamna frecare serioasa, la o asemenea frecare, axul turbinei s-ar opri complet. Mai degraba-ti scartaie vreo rola p-undeva, si dupa ce se incalzeste e mai cooperanta. Lasa masina sa se rodeze, fa-ti un concediu lung, in care sa parcurgi distante mai mari cu motorul cald. Vezi daca zgomotul se accentueaza sau scade in intensitate, iar in functie de asta decizi pe mai departe.
Turatia de relanti depinde de setarile fiecarui constructor in parte, nu mai compara japoneza cu germana cu frantuzoaica, difera mult strategiile. Ignora.
In marsaRier angajezi DOAR cand masina are viteza ZERO! Treapta de marsarier e nesincronizata, normal ca va scutura si va pocni daca masina se misca usor in fata. Valabil la orice cutie manuala din univers. Cand si daca nu vrea sa intre deloc, ramai pe liber, calci scurt si ridici ambreiajul tot pe liber, apoi reincerci, va intra garantat.
Treptele se schimba greu din 2 motive: masina e prea proaspata si-i trebuie rodaj, apoi ambreiaj hidraulic cu urme de aer in instalatie. Poti incerca o aerisire in service.
WRX SW 2002

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #4 on: December 16, 2015, 23:10:44 PM »
ms pentru raspuns!da rodajul trebuie sa il fac oricum acel scartiit se aude cand si cand nu tot timpul !ma gandeam ca daca era o treaba serioasa se auzea tot timpul dar cateodata este cateodata nu este!oricum odata ce motorul e cald nu se mai aude nimik!o sa fac un drum lung cat de curand de sarbatori si vad atunci cum se va manifesta!inca ceva eu la subaru am un scut de plastic imi recomanzi sa imi iau unu mai robust?si vroiam sa iau si o protectie pt diferential! ce parere ai?ms anticipat!
dont worry!!be happy!

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #5 on: December 16, 2015, 23:28:38 PM »
Nu este bun nici scutul de plastic, nici cel de diferential.
Cel de plastic are menirea de a-ti salva picioarele in caz de accident frontal. Tabla din spate o pui doar din considerente estetice.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #6 on: December 17, 2015, 18:50:30 PM »
astazi cand veneam spre casa ma invarteam intr-o parcare cu treapta 1 aveam 1500 rot min si de odata masina a inceoput sa se zbaltie stii cumva de ce oare?mergea in shocuri!
dont worry!!be happy!

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #7 on: December 17, 2015, 21:17:12 PM »
Ce inseamna "a se zbaltai"?

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #8 on: December 17, 2015, 21:45:27 PM »
a merge smuncit in shocuri
dont worry!!be happy!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14042
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #9 on: December 17, 2015, 22:50:44 PM »
Ce motorina bagi?

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #10 on: December 18, 2015, 18:52:21 PM »
motorina normala fara aditivi!
dont worry!!be happy!

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #11 on: December 18, 2015, 18:56:00 PM »
apoi azi simteam miros de ars tipul de la subaru a zis ca e de la motor are dat pe niste piese de la motor cu un fel de ulei peste anti coroziune si cica ala cand se incalzeste motorul uleui care se afla aplicat pe piese se incalzeste si emana acel miros de ars!
dont worry!!be happy!

marr

  • 2257
Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #12 on: December 23, 2015, 12:54:00 PM »
astazi cand veneam spre casa ma invarteam intr-o parcare cu treapta 1 aveam 1500 rot min si de odata masina a inceoput sa se zbaltie stii cumva de ce oare?mergea in shocuri!

O fi pornit regenerarea filtrului de particule.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #13 on: December 24, 2015, 15:08:17 PM »
:D la 800 de km facuti? am luat-o noua apoi spionul din bord nu s-a aprins!tipul de la subaru a zis ori e combustibilul ori ca era motorul rece a zis ceva si de umiditate etc!in fine!sa termin rodajul si apoi mai vedem !am ajuns la 1200 km
dont worry!!be happy!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14042
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #14 on: December 24, 2015, 16:37:26 PM »
Daca ei zic ca e ok, mergi pana la revizia de 5k si atunci o lasi la ei sa se spele pe cap cu ea.

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #15 on: December 24, 2015, 21:57:02 PM »
la 15k a zis sa ma duc
dont worry!!be happy!

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #16 on: December 24, 2015, 21:57:23 PM »
schimb ulei filtru etc
dont worry!!be happy!

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #17 on: December 24, 2015, 23:05:45 PM »
N'as schimba uleiul prima oara tocmai la 15k, indiferent de ce zice vanzatorul de la reprezentanta. O e mare idiotenie sa nu schimbi primul ulei/fitru cand se considera terminat rodajul
La Fiesta, in carnetul de service, exista rubrica pentru revize la 2500km. Dealer'ul a zis ca nu e obligatorie pentru a pastra garantia, dar ca e recomandabil a se face. Si e de bun simt asa

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #18 on: December 25, 2015, 11:36:15 AM »
o sa ma informez de acest lucru ca am comandat scut pt diferential si cand ma duc sa il montez la ei o sa intreb!ms nu stiam acest lucru
dont worry!!be happy!

celalalt

Răspuns: subaru xv 2.0d fluierat turbina
« Reply #19 on: December 25, 2015, 14:48:40 PM »
Carte de service nu ti au dat?Acolo parca scrie...