ce fac ca sa fie mai unde trebuie fata
Pisti frana de serviciu, cu rotile fata drepte de preferat, masina plonjeaza, fata se incarca, forta de apasare pe fata creste, la fel si aderenta. Asta in teorie cel putin. Daca e aderenta slaba rau, intra ABS-ul si nu face nimic.
Sau calci ambreiajul si pisti frana de mana, ca sa arunci spatele, manevra combinata executata foarte rapid. La FWD e fail-free, am iesit de multe ori din cacatsel astfel, insa acolo nu trebuie ambreiaj, e mai simplu. Oricum, de evitat, fiind un AWD.
Sau, pentru zile ploioase sau insorite, o bara antiruliu spate mai groasa face minuni. Pe zapada, mazga si polei nu cred sa faca mare lucru.
XT-urile voastre sar de fund din simplul motiv ca au cuplu motor dublu si rup aderenta mai usor si mai violent.
Sfat de iarna pentru astia fara rama la geamurile laterale (si nu numai): asigurati-va ca nu sunt ude chederele, purtati in masina servetele absorbante si stergeti muchiile geamurilor laterale cat si chederele pe care se sprijina cand masina-i calda. Altfel e distractie cu intratu-n masina.
Si oricat ati spune ca Subaru nu se abureste - se abureste. Ceva dezumidificator in masina,
am constatat singur, ajuta mult.