La liber identic, pe franare identic, gaz moderat as zice 25-30% imbunatatire, gaz prea mult (ca mersul pe uscat) 10-15% fuge mai tare de spate.
Asta asa la cald. Aseara am fost cu Corsa si am testat limitele. Azi dimineata acelasi drum cu Subaru dar ceva mai increzator in mine si a plecat spatele mult mai usor.
De retinut ca fata de un FWD care are probleme in a pleca de pe loc si a prinde tractiune, la AWD pleaca dar pleaca usor in diagonala. In timp ce FWD pur si simplu nu are aderanta si tot incetineste, la AWD prinzi viteza tot mai mare si atunci prelungesti sau accentuezi alunecarea.
EDIT: Si sfatul meu ca eu nu am scris, pe langa cel cu zeii
1. evita sa ajungi in derapaj printr-un stil de condus prudent, viteza mica, privirea inainte pentru a anticipa si franare devreme ca nu stii ce petice de gheata se ascund mai in fata
2. daca ajungi sa pierzi masina in lateral la proprium (90 grade), fii curajos si calca acceleratia indreptand volanul in directia in care vrei sa mergi.