Sunt pentru situații în care am de mers vreo 10km pe drum forestier acoperit cu zăpadă, ca să ajung din punctul A în punctul B. Atât.
Din experienta de +20 ani de mers pe drumuri forestiere, in toate anotimpurile si cu diferite SUV-uri sau camionete iti recomand urmatoarele:
A. Unelte obligatorii
1. O lopata din otel, pentru zapada (in cazul in care ramai suspendat pe zapada sau gheata - este valabil si in cazul in care ramai suspendat alunecand pe sleauri, vara)
2. Un winch manual + ciocan + piron + cablu metalic de cel putin 25 m
B. Configurari optionale:
1. Kit de inaltare a caroseriei de preferat varianta soft (max 2") pentru a nu-i afecta dramatic comportamentul pe sosea
2. Pneuri dedicate (Silverstone M-117 Extreme, e.g.)
Pentru 10 Km parcursi ocazional eu consider ca ai nevoie de uneltele de la punctul A.
Daca faci o practica din condusul pe drumuri forestiere si acoperite cu zapada atunci iti recomand sa iti achizitionezi macar un set de cauciucuri + jante pe care sa le schimbi inainte de a pleca din fata casei.
Alte variante nu pot sa iti recomand intrucat eu conduc doar ocazional si doar de placere pe drumuri inzapezite insa am o alta masina pentru scenarii mai dramatice.
Apropos, cred ca AdiCanada sau Mihai Florescu ne prezentau niste Outback-uri configurate pentru drumuri forestiere. Cred ca aici am vazut pozele sau in alta parte da' daca va aduceti aminte poate ne ajutati cu informatia.