Ulei pentru transmisiile automate Subaru
Subaru club Romania

Ulei pentru transmisiile automate Subaru

MihaiFlorescu

  • *
  • 14096
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: ulei pentru 4EAT
« Reply #60 on: May 07, 2022, 21:26:17 PM »
In mod normal cică nu ar fi nevoie de asta, decât dacă desfaci cutia sau ii dai jos baia.

O alta recomandare mai este să o treci prin fiecare poziție și să o ții cel puțin un minut in fiecare dintre ele, apoi să verifici nivelul din nou.

MyKe

  • 218
Re: ulei pentru 4EAT
« Reply #61 on: May 07, 2022, 22:23:35 PM »
Apucasem să fac câteva sute de Km de la schimbul de ulei și până la aerisirea propriu-zisă, simptomele erau tot acolo.
Totuși, dacă mai erau pași de urmat după flush, ar fi trebuit să fie făcuți de cei care au schimbat uleiul, nu?
‘23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3

ex- '11 Forester, 2.0X Comfort, AT, Sky Blue Metallic

MihaiFlorescu

  • *
  • 14096
  • Life is too short to drive a boring car!
Ulei pentru transmisiile automate Subaru
« Reply #62 on: July 29, 2022, 08:44:43 AM »
SOA748v0200 pare a fi codul ptr ulei CVT, problema e a'l aduce in tara - cod pentru SUA

Si un tabel peste care am dat cautand informatiile despre uleiul HV CVT




Codul pentru uleiul CVT high torque


K0421Y0700

« Last Edit: July 29, 2022, 08:52:38 AM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14096
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Ulei pentru transmisiile automate Subaru
« Reply #63 on: July 29, 2022, 15:51:32 PM »
Salutare, baieti.

Subaru vinde uleiul original CVT in butoaie de 20 litri, in doua variante:
Lineartronic, cod  K0425Y0711 si HighTorque  cod K0421Y0700.
Pret de retail 120 lei plus TVA/ litru.

Pentru membrii grupului facem 15% reducere si trimitem unde aveti nevoie.
Codul nu e nici un secret.

Recomandarea noastra ar fi ca macar unul din doua schimburi sa se faca cu aparatul specializat, caci am constatat ca e mult mai bine, spala bine toate depunerile si ramane cutia curata.

Personal, as zice ca CVT-ul e o cutie destul de sensibila, cu multe frecari, care genereaza o cantitate mare de span. Am schimbat si pe garantie doua bucati pana acum.

lniculescu

  • 43
  • Fost fan Subaru. Actual suparat pe Subaru.
Re: Ulei pentru transmisiile automate Subaru
« Reply #64 on: November 18, 2024, 13:11:10 PM »
Pt WRX 2016 aici (in UAE) se recomanda doua variante (in functie de ce dealer Subaru intrebi):
1. Subaru Abu Dhabi recomanda uleiul Subaru CVTF-II. Un bidon de 8 quarts (7.6l) costa cam 400AED (500 RON), Cod SOA427V1660.
2. Subaru Dubai recomanda Subaru High Performance Gear Oil 75W-90. Un bidon de 7.6l costa cam 500AED (600RON), Cod SOA427V1700.
Manopera mai este si aia cam 150RON (in ambele parti la fel).
« Last Edit: November 18, 2024, 13:13:31 PM by lniculescu »
Subaru WRX 2016 2.0L 268 BHP CVT
Subaru Outback 2013 2.5L 168 BHP CVT (vanduta)

Re: Ulei pentru transmisiile automate Subaru
« Reply #65 on: January 15, 2025, 13:01:49 PM »
Salut! Cati litri de ulei intra in cvt Forester 4

Re: Ulei pentru transmisiile automate Subaru
« Reply #66 on: January 15, 2025, 13:04:14 PM »
Cum si prin ce metoda poate fi inlocuit tot uleiul?
Unde se afla joja de la cutie?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14096
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Ulei pentru transmisiile automate Subaru
« Reply #67 on: January 15, 2025, 17:56:45 PM »
Sunt filmulete pe youtube. E cu dop de umplere prin lateral. E mai complicata procedura decat la manuala sau la automata clasica.

Re: Ulei pentru transmisiile automate Subaru
« Reply #68 on: January 15, 2025, 22:27:03 PM »
Prima data te decizi daca dai și baia cutiei jos. Asta ajuta la curățarea magnetului de span de pe interior. Poți schimba și sorbul metalic cu unul nou.

Apoi poți folosi circuitul de răcire ulei a cutiei pt a maximiza cantitatea de ulei vechi scos din cutie. Doar sa ai grija sa fie adăugat ulei proaspăt în timp ce scoți pe partea de sus(pornind motorul) uleiul uzat.
Sunt filmulețe pe YouTube. Cuvântul folosit e flushing oil.

De asemenea îți trebuie un obd pt a citi temperatura uleiului atunci când umpli la nivel cu ulei proaspăt. Între 35 și 50 grade trebuie sa fie din ce îmi amintesc.

Have fun.

Nu e nevoie de calibrare cutie . Asta e necesar doar când schimbi blocul de valve.