Buna ziua din nou, dupa mai multi ani. Deja WRX-ul are 175000 km la bord iar Outback-ul a fost vandut din 2016.
Dupa 8 ani de cind am cumparat WRX-ul, am probleme cu transmisia. A inceput prin Iunie sa schimbe vitezele destul de brusc, mai ales in frinare si am dus-o la un service. Au schimbat uleiul de la cutia de viteze dar nu s-a schimbat nimic. Am fost la reprezentatnta Subaru din Dubai si acolo dupa ce au tinut-o citeva zile sa isi dea seama ce are i-au facut un reset ca sa invete cutia din nou. Teoretic, dupa 1500 - 2000km ar fi trebuit sa fie ca noua. Dar nu s-a intimplat nimic nici dupa 6000km. Solutia data de cei de la Subaru a fost sa schimb cutia care inseamna cam 40000AED (50000 RON). Asta este doar piesa care dureaza 90-120 zile sa o aduca si mai apoi manopera mai costa cam 15-18000 AED (20-22000 RON). La asa ceva nu ma bag!!!
Aseara, in mers, mi s-au aprins o gramada de luminite in bord: AT Oil Temp, Check engine, ESP off, Hill ascent off, Cruise control palpaie si modul de condus s-a mutat pe S (sport) dar si ala palpaie. padelele nu mai mergeau, in modul manual nu intra. Chiar ma bucurasem mai devreme cum jumatate de ora ca nu mai face probleme la schimbarea vitezelor.
Am tras pe dreapta si am deschis manualul. Citind manualul masinii, zice sa te duci la service-ul cel mai apropiat. Doar ca asta inseamna cam 250km.
De pe alte forumuri de pe internet am vazut ca e posibil sa fie 3, 4 cauze pentru problema asta: un robinet de la cutie, solenidul robinetului de la cutie sau TCM-ul.
A mai patit cineva asa ceva si daca da, ce solutie a gasit / aplicat?