Ideea 1: verifica nivelul cu masina pe drept, si mai ales, dupa ce motorul a fost oprit +5 minute, de preferat cel putin 30. Daca-s 10 ore, e perfect. Motivul - daca verifici nivelul imediat dupa oprirea motorului, uleiul nu e jos, unde joja penetreaza creta, e lipit de peretii motorului, undeva mult mai sus, in curs de transhumanta, dar inca nu finalizata. De acolo nivelul jos tare. Dar masina sa nu fie in rampa, cu 2 roti in sant, sau spanzurata de tavan. Pe drept.
Ideea 2: cele 2 gauri tin loc de Full si Low.
Daca urmare a verificarii dupa 10 ore de inactivitate, pe drept, nivelul e sub gaura de jos, iti recomand cu caldura sa n-o mai pornesti, pana nu completezi cu uleiul potrivit. Potrivit = identic cu cel deja existent in motor. Nu alt producator, nu alta vascozitate, altfel spumeaza, precipita, face ca toate alea.
Succes!