Am avut ocazia de a conduce bestia pe drumurile publice, chiar daca am mers usurel, cu un maxim de 4500 rpm, accelerat progresiv. Motorul si transmisia mi-au placut maxim maxim. Cutia este senzatie pe varf-calcai, cursa schimbatorului si chiar rapoartele foooarte scurte sunt misto. Ma pune pe ganduri pentru 2.5i.
Ar intra o suspensie fixa dupa gustul meu, pentru ca la orice denivelare masina sare si este aruncata, deci pierde aderenta. Cursa amortizoarelor este cat sa amortizeze vopseaua de pe trecerile de pietoni. Cu siguranta pe circuit este senzatie, dar pe strada face mai mult rau decat bine.
In rest ce sa zic, o geometrie, poate un suport de cutie mai dur si o vopsea.
Interesant, cred ca se potriveste directia de WRX mai inceata. Pentru ca oricum masina este "aruncata" pe accelerari mai vioaie si caseta de WRX ajuta sa o recuperezi progresiv.
Franele mi-au placut ca franeaza si la rece bine, la apasare mai violenta pun masina in cap. Doar ca scartaie la franari usoare de zici ca trece trenul pe langa tine.
Sper sa reusesti sa o tii, ca sa te bucuri de ea. Sau in cel mai rau caz sa ajunga inapoi la cel care a modificat-o.