STI-07 Guffi Hawk
Subaru club Romania

STI-07 Guffi Hawk

AXXI

  • 117
STI-07 Guffi Hawk
« on: February 23, 2016, 10:22:41 AM »
 SALUTARI !!!!

 A sosit momentul sa imi prezint si eu  aici in comunitatea asta mica de impatimiti ai marcii Subaru, Hawkeye°ul meu , care dupa muuuulti ani de vise si cautari a ajuns la mine .

Totul incepe in 2006 pe cand eram in pustan visator si mergeam si eu la VTM .  Au urmat ani buni de vise si planuri, pana anul trecut cand am luat decizia de a-mi cumpara masina pe care am visat-o atat de mult . Am inceput cautarile si prin iunie am gasit ce vroiam STI 2007 fara nici o modificare cu 40K la bord . Me happy cumparat ,tinuta in curte  3 luni (era radiata masina) trimisa in tara (inmatruiculat si taxat ) recuperata in octombrie  ;D .
In tara au urmat distributia, fluidele si o alarma viper.

Semne de intrebare - consumul de ulei mi se pare cam mare, dar in masina am Motul 300v 5w40 care stiu ca se cam duce. In 3000 km a mancat cam un litru, sunt probleme ??????
                                 




« Last Edit: July 13, 2022, 18:55:51 PM by AXXI »

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #1 on: February 23, 2016, 10:48:04 AM »
Sa stapanesti sanatos masina, trebuie sa pui si poze ca sa te credem pe cuvant  ;D
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

KET

  • 3920
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #2 on: February 23, 2016, 12:31:47 PM »
Sa te bucuri de ea!
Consumul de ulei e un pic cam mare... Poate ar trebui sa bagi un 15W50? Si eu am bagat iarna asta 5W40, consumul nu l-am avut mare, dar mi se pare ca nu sta presiunea excelent.

PS: pozeeeee!

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #3 on: February 23, 2016, 12:51:13 PM »


Multumesc de urari  ;)

In legatura cu uleiul am sa incerc si un 15 w 50 asa ma gandeam si eu avind in vedere ca aici temperaturile rar coboara sub -5° . Dilema este sa raman pe 300v sau incerc altceva de la Motul?

PS : Gata am reusit sa pun si poze !!!
« Last Edit: February 23, 2016, 14:01:19 PM by AXXI »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #4 on: February 23, 2016, 14:10:33 PM »
Superba! Nu prea ai ce altceva de la Motul sa incerci pentru STi.

Muttley

  • 5177
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #5 on: February 23, 2016, 14:15:37 PM »
Vezi tu scandal daca nu anunti cand vii la BV  >:(

Consumul de ulei mi se pare mare.
Posibil joc in axul turbinei. Se identifica usor, daca in sarcina mare ai norisor albastru in spate.
Altfel, daca-i din segmentii de ungere, bujie/bujii ancrasate.
Altfel pierderi, verifici urmele cailor putere pe asfalt dupa o stationare indelungata.
Sau uleiul prost.

Sau sa spuna altii, ca ce am zis eu mai sus sunt generalitati.
WRX SW 2002

KET

  • 3920
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #6 on: February 23, 2016, 14:25:15 PM »
Niceeeee!...
Existau mia multe pareri pe forum legat de uleiul de folosit la STi-uri. Eu merg pe 300V de cand e la mine masina si sunt multumit.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #7 on: February 23, 2016, 14:32:02 PM »
bafta cu masina sa te bucuri de ea
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #8 on: February 23, 2016, 14:45:43 PM »
Multumesc inca o data de primire si urari .

Pierderi de ulei nu are masina , fum albastru nu am vazut in spate in timp ce merg ,dar  uneori cand pornesc masina  o scot din garaj opresc motorul si revin peste 30 min si o pornesc imi da un puff de fum albastru pentru 2-3 sec in rest nimic. Ca miros este specific de ulei ars odata cu benzina, o alta situatie a fost ca dupa un drum de 15 km mers foarte calm si acc foarte fine eram in trafic si nu aveam de ce sa o turbez ;D inaite de a ajunge acasa am o portiune de 300 m de linie dreapta asa ca acolo a fost turbata treapta 2- 3500ture -WOT am vazut fum dar nu mi-am dat seama daca e albastru sau negru de la ardere asta fiindac era seara si asa am vazit fumul in lumina farurilor celui din spate.
Eu totusi suspectez uleiul, fostul proprietar mi-a zis ca ii consuma 1 litru la 10k km ceea ce mi se pare rezonabil .

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #9 on: February 23, 2016, 14:58:31 PM »
ar trebui curatat traseul de vacuum si admisie si i/c de blow by, schimba uleiul pe un 300v 10/40 si vezi de acolo ce se intampla
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #10 on: February 23, 2016, 14:59:35 PM »
Fostul proprietar schimba uleiul la 10k km?

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #11 on: February 23, 2016, 15:50:06 PM »
De fapt foștii proprietari ca au fost doi  primul a luat masina de noua pana in oct 2014 (31k km) vanduta unei reprezentante  tinuta acolo 1 luna dupa care a intrat in posesia pustanului de 20de ani care a mers 9k km . Pustanul înainte de sti ul  asta a mai avut unul cu care  a luat forma unui copac in partea usilor  iar asigurarea i la dat pe asta . Primul proprietar era de varsta me si cred ca a fost mai gingas cu masina dar pustanul cred ca a rupt-o . In orice caz acum este la mine ma bucur ca merge bine nu am avut niciodată probleme cu ea  si asa va rămâne fara probleme. 
 Este de ajuns numai 10w 40 ? Sau sa merg mai sus? 

KET

  • 3920
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #12 on: February 23, 2016, 15:59:56 PM »
Tom (STI) se pricepe mult mai bine decat mine. Asa ca, eu zic sa-i urmeazi sfatul

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #13 on: February 23, 2016, 16:25:16 PM »
ai putea incepe cu 10w40 si sa vezi dupa, sau poti baga direct un 15w50 si pt motor stock ar trebui sa fie arhi suficient, daca tot se accelereaza consumul de ulei ce sa zic ej257
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #14 on: February 23, 2016, 17:25:52 PM »
Frumoasa masina ... Multi km fara probleme si sa te bucuri de ea ...
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

UXE

  • 1741
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #15 on: February 23, 2016, 19:07:12 PM »
Nenea, ie de curse?  ;D

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #16 on: February 23, 2016, 22:42:57 PM »
Bine ai venit si succes cu masina. Am avut modeul tau de impreza si aceeasi problema am intampinat-o si eu. Tot cam acelasi consum de ulei il aveam si cand o porneam a 2-a zi imi scotea fum, apoi se calma si usor usor a inceput sa scoata fum si in sarcina. Poate ai "noroc" sa zic asa si este turbina(scapi ieftin) sau putin mai rau supapele, dar, daca ai problema mea, inseamna piston spart(ceva comun la 2.5 uri stock dpdv mecanic daca le abuzezi, cum e si normal pana la urma), adica uleiul curge pe langa piston , arde si e dat pe evacuare. Cel mai ieftin test daca nu ai unde sa iei compresia, apuca-te sa dai toate bujiile jos si vezi incapul lor cum au ars, daca gasesti vreuna murdara de ulei sau care lucreaza mai prost, e un semn de intrebare. Bafta cu masina si tind sa cred ca nu uleiul este problema. Poti intr-adevar, sa o mai lungesti cu un ulei mai gros. Scuze daca am fost mai direct sau poate indiscret.
« Last Edit: February 23, 2016, 22:44:59 PM by 2xGhe »
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #17 on: February 24, 2016, 01:34:42 AM »
Splendida achizitie si sa o rulezi cu pasiune si fara incidente!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #18 on: February 24, 2016, 11:07:43 AM »
Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine masina!  :)

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #19 on: February 24, 2016, 12:25:15 PM »
Comandat ulei 15w 50 300v motul si filtru de ulei MANN (sper sa fie ok filtrul) . Voi mai merge cu uleiul de acum pana aproape de minim sa vad cam care este consumul real de ulei la un schimb de 6 l - 4,3 cat intra in motor.

2xGhe: Multumesc de "incurajari" am sa tin cont de ele si de sinceritate este ceea ce am nevoie . Bujiile am sa le dau jos probabil cand schimb uleiul sa arunc un ochi si acolo sa vedem ce este.

Inca odata va multumesc tuturor de primire si urari . Plecaciuni ;)

PS : ie de curse ilegale pe centura  8)

Muttly: masina o sa vada Romanica numai la anu pentru itp .
« Last Edit: February 24, 2016, 12:27:50 PM by AXXI »