STI-07 Guffi Hawk
Subaru club Romania

STI-07 Guffi Hawk

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #60 on: July 06, 2016, 17:31:26 PM »
Se vorbeste de temperatura antigelului  .
In urma cu 6 k km am facut distributia si tot ce tine de lichide mai putin frână pentru ca nu am avut timp sa imi iau furtunase metalice . Ma mai gandeam ca si termostatul original poate sa aive si el o mica vina .Cand  umblu la motor vreau sa umblu numai o data , asa ca am inceput căutările . Multumesc de  pont andea . Mutley tu de unde ai luat radiatorul si cat timp ai asteptat sa ajunga ?

 Ca sa ajut sa se răcească de obicei cand ajung acasa stropesc radiatorul cu un furtun de apa , nu exagerat de multa apa ca altfel ventilatorul arunca apa pe motor si ... ... este ok ce fac sau nu ?

Muttley

  • 5177
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #61 on: July 06, 2016, 18:12:36 PM »
Rally Sport Direct, 2 saptamani.
Nu mai da cu apa pe motorul incins. E de ajuns sa ridici capota.
WRX SW 2002

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #62 on: July 06, 2016, 18:36:07 PM »
Nu pe motor dau cu apa !!!!nu am inebunit . Stropesc un pic radiatorul cu jet de apa redus.

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #63 on: July 06, 2016, 20:09:47 PM »
Da se pare ca am ihi pe masina dar ce model nu stiu (nu am reusit sa vad un cod)


Am dat iar jos IC ul si am vazut ca iar am ulei prin el asta dupa ce a fost curatat temeinic acum 2000 km, nu era foarte mult dar destul cat sa imi pun semne de intrebare in legatura cu turbina .




Si o poza se grup, nr 353 in dreapta si in stanga un bug fain tare!!

Muttley

  • 5177
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #64 on: July 06, 2016, 20:54:36 PM »
Uleiul din admisie e absolut normal.
WRX SW 2002

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #65 on: July 06, 2016, 21:09:29 PM »
Atunci nu imi ramane de facut decat sa masor compresia  si in functie de asta sa trag o concluzie .

clau

  • 166
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #66 on: July 06, 2016, 21:11:57 PM »
Monteaza un catch can sau  un separator de ulei care sa ti curete gazele de uleiul care se intoarce in admisie.  Nu cred ca e bine sa ai atata ulei acolo.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #67 on: July 06, 2016, 21:17:00 PM »
codul de la IHI e scris cu laser pe fata compresorului de admisie, cel mai sigur e vf39
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #68 on: October 11, 2016, 23:34:12 PM »
Cateva poze  de la ultima plimbare prin munti, de la un eveniment destul de ciudat dar foarte misto la care puteau sa participe numai masini cu putere minima 200 Hp nu a fost  o cursa, era de fapt o plimbare care la un moment dat sa transformat intro mica curasa si fiecare arata ce poate masina celor prezenti pe traseul lung de aproape 100 de km . AM fost uimit de ce raritati de masini sau prezentat la aceasta "plimbare"si ce nebuni faceau cu ele .Oricum noi avem o tara frumoasa dar si Dolomiti sunt SUPERBI!!!

ENJOY !!!!!








« Last Edit: May 31, 2018, 09:59:08 AM by MihaiFlorescu »

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #69 on: October 12, 2016, 08:15:37 AM »
Exceptionale poze!
Spune-ne ca nu ai zgariat masina, nu ai indoit jantele si nu i-ai provocat traume ST-ului. Locul pe care te-ai clasat in provocarea alpina nu este semnificativ ci doar faptul ca ai reusit sa te manifesti plenar in acel cadru exclusivist  :D

Poate invatam si noi de la altii cum se distreaza si reusim pe 1 decembrie sa ne strangem cativa membrii ai forumului pentru a urca si cobori cateva serpentine in regiunea brasovului.
« Last Edit: October 12, 2016, 09:40:21 AM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #70 on: November 09, 2016, 18:15:25 PM »
@ Heliotropus :STI'ul s-a comportat exemplar si sa intors acasa pe rotile lui , nu au fost evenimente multe numai 4-5 cu daune accceptabile  .

In alta ordine de idei , in we am fost pe circuit si am ramas fara frane (de prima experienta de acest fel in cadru legal) asta insemnand ca furtunele de la frana si-au facut viata ,reamintesc ca masina este toata originala.
Acum ce recomandari pot primi de la voi cei care ati schimbat deja furtunele cu unele cu inserti metalice (calitate, marca, pret) ordinea importantei pentru mine.
Tot acum in we am constatat ca lumina farului din dreapta bate in jos , eu zic ca este ori contact imperfect la senzorul de level ori vreo parghie rupta-sarita.

edit:  Am verificat acum parghia si este ok , este pe partea dreapta fata , in bord nu am nici u beculet aprins adica pun contactul si se aprinde becul de far dar se stinge imediat la fel ca inainte (acum nu stiu daca pe acel bec ma averizeaza si de senzorul de leveling sau numai de xenon)
« Last Edit: November 09, 2016, 19:09:54 PM by AXXI »

Forester

  • 3134
  • The other right!
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #71 on: November 09, 2016, 19:47:02 PM »
Nu stiu cum e la impreza, dar la forester are inca un senzor si pe spate, tot pe dreapta. Verifica si acolo.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 5177
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #72 on: November 09, 2016, 20:09:18 PM »
N-au treaba furtunurile de frana cu fadingul sau fiertul lichidului aka pedala la fund. N-ai zis exact ce ti s-a intamplat.
La ce frane are STI-ul (doar imi dau cu parerea), supraincalzesti anvelopele inainte sa te lase franele. Eu ti-as recomanda fie s-o lasi mai usor, fie sa lucrezi la tehnica de sofereala :)

Cand vii acasa cu STI-ul?
WRX SW 2002

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #73 on: November 09, 2016, 20:34:23 PM »
Am fost acum si am verificat si in spate senzorul asa ochiometric dar pare ok  , fie nu asta e problema mare .

Inainte de toate CLAR trebuie sa mai lucrez la tehnica si dupa parerea mea destul de mult ,dar nui bai totul se invata amu ca am prins gustul :)

Sa intamplat ca dupa cateva ture (prima oara pe circuit si fara indrumare in ale pilotajului) pedala se tot ducea la fund din ce in ce mai rau pana la un moment dat cand atingeam podeaua si masina  nu mai frana . Dupa ce am mai facut un tur pentru a se mai raci totul a inceput sa isi revina iar acum am franele o idee mai moi . NU AM ARS PLACUTELE asta ca sa consemnez.
Acum dupa parerea mea sigur trebuie sa schimb lichidul de frana si furtunele de cauciuc .

Recomandari  anyone ??


@Muttley :probabil de pasti  voi veni acasa ca acum in iarna daca vin e prea scurt si nu am timp de nimic ,asa ca de pasti am mai mult timp si cu ocazia asta fac si ITP'ul ca expira in oct la anul.
« Last Edit: November 09, 2016, 20:36:54 PM by AXXI »

Muttley

  • 5177
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #74 on: November 09, 2016, 20:50:41 PM »
Ai fiert lichidul de frana. Fierberea e insotita de degajare de aer. Aerul e compresibil, de aici pedala la fund fara frana. Tot din cauza asta ai pedala o idee mai moale, pentru ca ti-a ramas ceva aer in circuit.
De ce a fiert - lichid vechi si alterat.
De care sa pui de urgenta - motul nujdecare, ate blue, dar sa zica altii.
WRX SW 2002

Forester

  • 3134
  • The other right!
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #75 on: November 09, 2016, 21:31:00 PM »
Presupun ca teoretic orice marca decenta, DOT 4.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #76 on: November 09, 2016, 21:38:50 PM »
Daca pui furtunase metalice nu inseamna ca nu o sa mai fierbi lichidul. O sa ajute totusi la senzatia oferita de pedala si mai reduce din cursa. Cauta goodridge dar vezi ca au fittinguri de 2 feluri. Ia varianta mai scumpa ca nu corodeaza.

Lichid frana cauta ceva gen Motul RBF 660 sau echivalent cu punct de fierbere ridicat.
Si cel mai important este ca la aerisire sa se faca de fapt schimbarea totala a lichidului. Adica pana curge lichid nou, nu pana se termina bulele de aer.
Brembo pe fata au aerisire si pe exterior si pe interior. Vezi ca multi uita sau nu stiu de cel interior.
Apoi mai este importanta ordinea aerisirii: dreapta spate, fata stanga, spate stanga si ultima dreapta fata.

Succes!

Poze pe circuit?
« Last Edit: November 09, 2016, 23:01:26 PM by MihaiFlorescu »

clau

  • 166
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #77 on: November 09, 2016, 22:22:22 PM »
Eu am pus ca si lichid de frana castrol srf si se comporta excelent la franari dese si agresive. Si furtunasele le poti schimba daca tot umbli acolo, nu sunt foarte scumpe si cred ca ajuta si ele.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #78 on: November 10, 2016, 01:16:35 AM »
din ce zici tu parerea mea este ca si placutele si-au atins nivelul superior termic, ca idee din ce am reusit sa observ eu, cand schimbi cu furtunase metalice pedala nu se mai simte la fel de spongy dupa cateva ture, cand lichidul este foarte aproape sau deja fierbe se lungeste cursa pedalei de frana dar in capat de tot daca apesi destul de tare inca ai ceva forta de franare, si aici nu ma refer la greutatea pedalei ci doar ca sistemul de franare inca are destula forta sa franeze.
deobicei am observat ca dupa 1 lap cand placutele incep sa isi intre in temperatura pedala se mai inmoaie putin si e mai modulara dar pedala isi pastreaza travelul total initial si greutatea la capatul cursei. cand incepe sa se lungeasca travelul dar in acelasi timp pierzi si forta de franare inseamna ca si placutele s-au supra incalzit nu numai lichidul
am patit pe pielea mea sa am inca pedala de frana ferma dar sa nu mai am forta de franare, sau sa am travel pana la fund cu pedala de frana dar jos inca sa am forta de franare. parerea mea cel mai bine sa schimbi lichid si placute si sa iti cauti niste placute de frana al caror punct maxim termic sa fie mai mare decat punctul termic la lichidului de frana, asa atunci cand incepe sa se lungeasca travelul pedalei de frana stii direct ca lichidul se apropie de firbere si poti sa o lasi mai usor sa se aeriseasca decat sa ai surpriza sa ramai complet fara frane
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #79 on: November 10, 2016, 13:10:56 PM »
THX STI pentru info. VA urma  schimb lichid de frana Motul RBF 660 (inca nu stiu cat imi trebuie), placutele vor ramane sus pe masina erau noi cand am luat masina si in 7000 de km nu cred ca sau dus uitandu-ma la ele mai au cel putin 70% viata si inca franeaza ok pentru nevoile mele de incepator, si  furtunele de frana cu inserti metalice (aeronautice le zic pe aicea) .

Cu farul din dreapta inca nu i-am dat de cap .

Cateva poze de pe circuitul de la ADRIA unde mai mult de 70% din  viraje sunt pe stanga si este conceput pentru MOTO.











« Last Edit: May 31, 2018, 09:58:28 AM by MihaiFlorescu »