Scule, unelte, tehnica auto - recomandari
Subaru club Romania

Scule, unelte, tehnica auto - recomandari

Răspuns: Scule, unelte, tehnica auto - recomandari
« Reply #20 on: March 16, 2016, 21:23:47 PM »
Jud. Brasov
Jud Brasov, Orasul Sanpetru.
Am intrebat pentru ca eu livrez la ei cand aduc scule din afara tarii.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Scule, unelte, tehnica auto - recomandari
« Reply #21 on: June 29, 2016, 19:07:22 PM »
Chei de filtru ulei caut. Ceva recomandari? Pentru Outback 2.5i am citit ca merge cheia de 67mm cu 14 fete.

Ultima data la WRX mi s-a facut la propriu rau sub masina incercand sa il desfac, l-am gaurit, am incercat chei franceze si pana la urma a reusit tata cumva cu o carpa si cheia franceza.

Cum ma asteapta 2 schimburi de ulei rapide la Outback vreau sa nu mai trec prin acest cosmar.

Merci!

PS: Ma uitam la asta: http://www.yato-shop.ro/Chei-filtre-de-ulei/YT-0595-Set-Chei-Tubulare-3-8-pentru-Filtru-Ulei-15-piese in ideea ca cine stie la ce le mai folosesc. Desi Fordul si Opelul din familie au filtru de tip insertie in carcasa reutilizabila.
« Last Edit: June 29, 2016, 19:18:18 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5130
Răspuns: Scule, unelte, tehnica auto - recomandari
« Reply #22 on: June 29, 2016, 22:27:11 PM »


Sau...



Cea din urma e foarte versatila multumita sistemului cu chinga, ai acces din multe parti, sub multe unghiuri. Totusi cred ca nu stie sa se descurce cu cele stranse ca la balamuc.
Ideea-i ca daca-ti faci singur schimburile, infiletezi pana la contact + 1 tura si nu ca eroul, e imposibil sa ai probleme la demontare.

Edit: cred ca asta rezolva orice.

« Last Edit: June 29, 2016, 22:30:05 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Scule, unelte, tehnica auto - recomandari
« Reply #23 on: June 29, 2016, 23:13:27 PM »
Eu le-am strans mereu contact plus jumatate de tura. Pe la un sfert deja aplicam forta. Din pacate nu toti fac asa plus ca oricum el se mai strange de fel.

Muttley

  • 5130
Răspuns: Scule, unelte, tehnica auto - recomandari
« Reply #24 on: June 29, 2016, 23:25:46 PM »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Scule, unelte, tehnica auto - recomandari
« Reply #25 on: June 30, 2016, 09:50:07 AM »
Poate simtim diferit contactul. Eu la contact ma refer atunci cand deja buza filtrului atinge sus racitorul.

In fine, ideea este ca spatiul e mic, stii doar ca este intre serpii de la evacuare si nu prea poti face o priza corecta. De asta o cheie mi se parea mai potrivita. Nu stiu daca e loc de lantul ala.

Varianta chinga am vazut ca e destul de apreciata. Numai sa nu imbatraneasca chinga aia pana la urmatorul schimb de ulei :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Scule, unelte, tehnica auto - recomandari
« Reply #26 on: November 18, 2024, 10:20:40 AM »
Eu la asta ma uitam.
La Kaufland au avut acum vreo 3 sapt oferta la crocodil hidraulic
Cele de 2.5 sau 3T sunt prea grele si totusi cam mult ptr cat ai pe o punte


Am preluat un fragment din topicul "Loc de dat cu capul" intrucat discutia cred ca va fi mereu de actualitate.

Asadar, in 2021, prin primavara cumparam produsul din link-ul lui Andrei. Un cric cu o capacitate de 2t dar care parea mult mai robust decat cele mai ieftine de 3.5. Ma interesa sa pot sa ridic si foresterul macar de placa din fata sau de difful spate, daca nu de prag.

A fost bun, si-a facut treaba cam 2 ani. Ridica Foresterul la limita cat sa ii pot da jos rotile. Am avut grija sa imi rup spatele depozitandu-l in casa si l-am carat de fiecare data cand aveam nevoie sa schimb rotile la masini sau sa umblu pe la ceva ce necesita demontarea unei roti.

De prin toamna anului trecut sau de prin primavara, a inceput sa ridice din ce in ce mai putin la o cursa. Prima parte da in gol si apoi ridica putin pe final de cursa. E clar ca pistonul nu mai are compresie. Deci inca un cub de fier vechi folosit amatoriceste de cateva ori pe an. Cred ca este al treilea cric crocodil care va ajunge la reciclat.

Are cineva experiente pozitive cu pernele acelea de aer? Sau aveti recomandari pentru un cric hidraulic care sa tina. Daca e mare, va trebui sa stea afara, acoperit, protejat, dar nu voi avea cum sa il bag in casa, deci trebuie sa reziste la inghet si la +40 de grade.

Adica ok, mi-am scos banii pe el, si sunt ok sa dau acum si 700 lei pe unul mai trainic, dar m-ar ajuta ceva recomandari.

PS: sa nu mai aud de yato. Tot ce am luat de la ei a fost de slaba calitate sau prost proiectat. Vezi si pompa de extractie ulei cu tijele scurte de nu ajung nici pana in baia de ulei.
« Last Edit: November 18, 2024, 10:25:27 AM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5130
Re: Scule, unelte, tehnica auto - recomandari
« Reply #27 on: November 18, 2024, 10:35:08 AM »
Daca n-a curs din el, ii trebuie doar o completare cu ulei hidraulic si aerisire.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Scule, unelte, tehnica auto - recomandari
« Reply #28 on: November 18, 2024, 20:41:56 PM »
Am tot vazut zeama prin cutia lui. La cat e de "mare" cred ca a fost suficient.

Re: Scule, unelte, tehnica auto - recomandari
« Reply #29 on: November 19, 2024, 20:21:29 PM »
P'al meu nu l'am mai folosit dupa primul an (incomod de dat jos din pod), dar daca retin bine, in cutie venea si ceva oring de rezerva, probabil cel care e predispus sa cedeze incat sa curga uleiul. Poate merita reparat si mai tragi de el 2-3 ani