la prima vedere pare ej207 de blob wrc my03-04 undeva in zona aia ( care inca se mai vand sh
http://www.subaruwrcspares.com/10.html ) , din ce stiu eu de pe vremuri filtrul de aer a fost pus acolo in acea perioada, pentru probele din campionat de macadam ca sa prinda un aer mai curat, deoarece efectul ala de ram air la o masina turbo nu prea functioneaza, pana la urma ce iese din turbo aia e presiunea care intra in motor ma gandesc... iar pt spool exista mereu als

oricum masina pare pe sub piele config de la prodrive de wrc dar fara restrictor si cu un v mount mai mare fata de cel de wrc si fara shroudurile din carbon de sub capota de directionare a aerului. in alta ordine de idei mai interesant a fost ca Subaru a castigat la Nurburgring 24h iar anul asta clasa lui si a terminat pe un 20 la general, ceea ce este foarte impresionant cu 330cp si tinand cont ca deja top 35 sunt cam doar gt3-uri
iar la sf zilei sunt destui priceputi pe forumul asta sa isi dea o parere avizata, dar asta cred eu despre subiectul discutat