Unele abordari sant mai imprudente ca altele, fiecare driver e liber sa atace mocirlele cum vrea. Nu putem impune oamenilor un anumit stil de conducere, ci doar o anumita disciplina de club. E adevarat ca uneori abordam terenuri cam nepotrivite pentru un Subaru, si asta se lasa uneori cu bumpere smulse si scuturi distruse. Dar deh, fiecare face cum vrea si cum poate.
Amicul cu H2 se pricepe destul de binisor la offroad doar ca masina l-a tradat de mai multe ori. A fost singura masina care a avut pana de motor si am fost nevoiti sa ne oprim de vreo trei ori ca sa isi remedieze defectiunile. De altfel pe aici e cunoscut faptul ca H-urile sant niste masini foarte putin fiabile, e doar o masina de fitze.
Cameramanul si fotograful din filmulete am fost eu in proportie de vreo 90%. De aceea eu apar rarutz prin imagini (nici o paguba
). Dar montajul e facut de auto-intitulatul presedinte. E un prof. de prof.
E adevarat ca reuniunile noastre nu prea contin mici, bere, pufuleti sau seminte,............ deh, metehnele astea balcanice nu au ajuns inca pe la noi. Dar de la 1 dec. cand se vor ridica vizele pentru romani sant convins ca incet-incet vor aparea si alea pe aici
. In principiu haleala o aducem de acasa in gentute frigorifice pentru ca santem zgarciti, amarati, calici si avari iar seara la sfarsit de raid face o halta la un resto unde papam ceva mai gustos si bem o bericica (fara alcool, desigur
) ca sa ne ostoim arsitza.
Legacy-ul de care zici e din `90 si are 150.000 km si e o adevarata curiozitate. Are suspensie pe niste bile de cauciuc umplute cu aer gen Citroen Palace iar suspensia este reglabila electric pe inaltime (vreo 10 cm ) datorita unor motorase electrice instalate la capetele de sus ale telescoapelor. Tipul care o detine zice ca asa e de serie si a fost facuta ptr piata americana.
In cele cateva raiduri in care am fost nici un suby nu a acuzat probleme tehnice in afara de acrosajele cu natura, probleme care s-au rezolvat pe loc cu ajutorul unui fierastrau sau cutter. Rugina exista in proportii mai mici sau mai mari, in functie de vechimea si interesul proprietarilor de a-si pastra agregatul. Dar majoritatea driverilor la inceput de iarna isi pregatesc masinile ptr sezonul alb ducandusi-o la atelierele de anti-coroziune unde sant improscate pe dedesupt , in praguri si in usi cu o solutie antirugina compusa dintr-un amestec de ulei, vaselina si inca ceva negru si urat mirositor care se lipeste de caroserie si protejeaza de sare si apa pentru o bucatzica de timp.