Masina este deja la subaru de ceva timp dar nu s-a gasit inca rezolvare. Se va incerca schimbarea pompei de benzina cu una stock. Pe site ul rcm scrie ca nu este necesara intrventia la soft dupa montarea acestei pompe cu debit mai mare. O fi pompa aiurea dar ezitarile intre turatie 2000-3000 au aparut inainte de montarea ei. Eu inclin sa cred ca ar fi boost controler ul cum a spus malakay.
Am cablu tactrix si o sa incerc sa monitorizez parametrii motorului dupa ce o fac. O sa te contactez sa ma ajuti cu ceva sfaturi. Multumesc de raspunsuri.
apai nu vreau sa fiu rau dar de multe ori la service-uri se schimba piese la nimereala .. poate poate se nimereste ceva ...
presiunea de benzina este "regulata" de regulatorul de presiune, care este unul mecanic care incearca sa mentina acelasi "pressure differential" intre presiunea de benzina si presiunea din galerie, de aceea nu este necesara interventia la soft decat in cazuri special in care presiunea generata de pompa de benzina este mult peste (sau sub) ceea ce poate "regula" regulatorul
(presiunea de benzina creste 1 la 1 cu presiunea din galerie, fiind tot timpul cu aprox. 40-43 psi mai mare decat presiunea din galerie)
Poti verifica regulatorul si mai ales furtunul acestuia dinspre galerie sa fie ok -> daca nu este atunci nu ajunge "boost"-ul la regulator si acesta nu creste presiunea ...
De asemenea la schimbarea pompei de benzina pot aparea probleme cu O-ring-ul care vine pe un "shtutz" al ei -> intrebare: dupa ce sta o zi, masina porneste la prima cheie sau se chinuie un pic (a pierdut presiunea de benzina pe la O-ring) ?
sau poti incerca cu un device care masoara presiunea de benzina dupa regulator vs boost (inteleg ca ai ceva ceas de boost sau il vezi/verifici undeva) -> la relanti presiunea de benzina trebuie sa fie in jur la 43 psi cum ziceam si pe masura ce creste boost-ul sa creasca si presiunea de benzina, la 0.5 bar (7.35psi) boost trebuie sa vezi aprox. 50 psi presiunea de benzina