Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasã
Subaru club Romania

Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasã

adinegru

  • 1460
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasã
« on: May 12, 2016, 11:43:38 AM »


Faza e cam așa
Mașina are un tremur dubios la relanti. O duc la un service de încredere care descoperã cã unul din injectoarele de GPL e stricat. Duc mașina la service-ul de GPL, ei confirmã, comandã injectorul stricat pe garanție și descoperã cã tensiunea bateriei scãdea frecvent sub 12. Duc mașina la un service de baterii, care mãsoarã tensiunea 13-14.

Azi duc mașina la service-ul de GPL, se înlocuiește injectorul, tremuratul se atenueazã (gândiți-vã de la un cutremur de 4 la un cutremur de 2) și observã din nou problema cu tensiunea bateriei. Care alterneazã între 11.30 și 14, cu mașina stând pe loc, cu A/Cul oprit, indiferent cã e pe GPL sau benzinã.

Bujiile au fost înlocuite în august cu NGK-uri. Mașina e întreținutã regulat și regulatã întreținut.

Rãspuns:
« Reply #1 on: May 12, 2016, 11:53:32 AM »
Face figuri alternatorul..... Început de sfârșit. Cu putina bafta sunt doar diodele care se înlocuiesc relativ ușor și ieftin

Rãspuns: Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasã
« Reply #2 on: May 12, 2016, 14:13:07 PM »
tensiunea iti vine din puntea redresoare de la alternator. acolo se si stabilizeaza tensiunea continua
Forester my09 4Q

Heliotropus

  • 2965
  • Do not be ignorant, choose science!
Rãspuns: Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasã
« Reply #3 on: May 12, 2016, 14:15:27 PM »
Eu cred ca totusi e de la baterie, mai precis ii trebuie o masina noua... ;D

Spor la identificarea si rezolvarea problemelor!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

puiu

  • 785
Rãspuns: Motor la relanti, tremur, bateria cu tensiune joasã
« Reply #4 on: May 12, 2016, 21:34:01 PM »
Daca e alternator clasic atunci e "releul de incarcare". Daca e comandat de injectie, scoate-i firul de comanda si vezi ce face. Ar trebui sa treaca in mod de incarcare clasic si sa dea constant pe la 13.9-14.2V