Da, schimb si tampoanele.
Iata ca am fost si la BV sa duc ceea ce speram sa fie ultima transa de piese dar nu a mai ajuns nimic din ce speram sa apara in perioada concediului.
Mai mult, super greu am gasit ambreiaj. Rulment undeva, placa in alta parte si discul doar in Germania. Pentru ca modelul meu are un disc de 240mm spre deosebire de restul de 230 sau 225, adaugand si factorul vanzari mici de 2.5 manual in 2008-2009, se face ca in Romania nu se gasea la nici un importator de piese discul.
Saptamana viitoare pe marti-miercuri ar trebui sa am chiar ultimele piese.
Masina era cu matele imprastiate peste tot.
Parti bune:
- distributia arata bine, deci nu suferit de pe urma ei. Se va schimba totusi
- cilindrii au urmele de prelucrare mecanica din fabrica, la 150.000 km este WOW! Nu are deloc uzura motorul in interior
- pistoanele au depuneri considerate de mine normale
- bucuros ca am luat kit-ul complet de garnituri ca pare-se mai curge pe la racitorul de ulei deasupra filtrului plus multe altele care erau necesare dupa desfacere
- garniturile de chiulasa nu par asa afectate - ceea ce imi da putin cu virgula. Sa se fi slabit un prezon? Sau poate s-a incalzit putin motorul si s-a ovalizat suprafata cat sa permita mici scurgeri? Pe una din poze o sa se vada clar si zona pe unde a curs.
- ma felicit ca am luat si tampoane de motor ca alea par duse de tot. Se scorojea cauciucul
- bujiile le-am cautat dupa codul masinii de mai multe ori si cand am ajuns la masina, am observat ca avea unele mai reci ( avea bujii de turbo PFR-6B cum aveam la WRX si ea trebuie sa mearga cu PFR-5B). Poate de asta si erau cam afumate si am avut un check engine
Poze maine cand le transfer pe laptop.
Daca am si eu putin noroc imi recuperez masina inainte de ziua mea in 2 saptamani.