Inca 150km si pot spune ca mi-am redescoperit dragostea pentru Subaru, intr-o alta forma. Nu mai este el WRX-ul agil si sprinten, dar Outback-ul are alte calitati de care aveam nevoie si ma bucur la maxim de acestea.
Pe rand de sambata pana astazi:
- schimbat baterie cheie 15 lei gasiti la Obor la nenea cu ceasuri
- montat anvelope. Alta viata. Mai silentioase, mai agila masina, sta mai bine pe curbe, consum minim 7.0 cu aerul pornit si masina full nevasta, copil, anvelope iarna si inca 30 kg de bagaje bauturi si piese, unelte
- eram panicat ca dupa atatea interventii am o bataie sub masina. Am descoperit ca evacuarea atarna si trebuie sa ii dau un punct de sudura carligului din spate. De acolo vine si bataia.
- am spalat interiorul si a iesit cam 80% ca nou. Mai mult de atat nu se poate decat sa schimb piesele. Recomand mafra. Am spalat 3 masini si am consumat jumatate de solutie.
350km de la rebuild fara probleme pana acum.
- cu toata incarcatura masina nu a stat lasata pe spate
- am spalat-o si dat-o cu gel de cauciucuri pe anvelope si pe toate bandourile, chederele si plasticele exterioare. Acum nu imi mai este rusine cu ea. Arata bine.