Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
Subaru club Romania

Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #80 on: May 24, 2016, 10:41:58 AM »
OEM sa fie :D ;D

Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #81 on: May 24, 2016, 10:46:04 AM »
Takoma- Taiwan made, da! Stiu ca nu-s OEM, dar merg cu ele de 50000km si pana acum totul este ok.Cand am refacut masina, m-am uitat si dupa piese care sunt mai rezistente decat cele OEM(cuzineti, garnituri,pompe, etc). EJ 25 este cunoscut ca un motor cu niste deficiente de proiectare legate mai ales de cuzineti si vilbrochen.

In alta ordine, legat de suportii de motor,am gasit un material din care inteleg ca pot fi montati si cei rectangulari(cum apar in codul OEM postat de Mihai)....cu bridele potrivite.
http://www.subaruoutback.org/forums/110-gen-2-2000-2004/330393-engine-mount-silly-question.html
« Last Edit: May 24, 2016, 10:59:38 AM by manole74 »

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #82 on: May 24, 2016, 14:02:35 PM »
...... E doar cu putin mai grea ca WRX-ul dar cuplul mare jos si cutia cu rapoarte diferite o fac senzationala cand vine vorba de condus in trafic si in ture joase.
.......

Outback-ul 3.0 cu 245 CP nu mi se pare deloc "supramotorizat", dat fiind faptul ca este o masina destul de grea.
Passatul de serviciu diesel cu 150 CP se misca aproape la fel de bine, poate mai slabut la viteze de peste 120 km/h.
Cu motorizarea de 2.5 Outback-ul este mai usor, dar are si CP mai putini.
Ma mira ca dupa un WRX ti se pare fasneata.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #83 on: May 24, 2016, 14:09:31 PM »
Cu WRX ori pleci lansat ori astepti mult si bine (data fiind cutia lunga) sa ajungi la 3000 RPM cand intra turbo si atunci vine puterea brusc. Dar daca te-a prins o serpentina in a 2-a la 2.000 ture te impinge loganul din spate.

La drum intins cu WRX-ul neaparat trebuie sa dai inferioara si ai cam o secunda doua de spool, pe cand la Outback am observat ca o calc si se duce direct fara retrogradari. Iar acceleratia este foarte sensibila desi electronica.
La WRX daca o ciupeam scurt nici nu simtea motorul :D
« Last Edit: May 24, 2016, 14:13:03 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #84 on: May 24, 2016, 15:25:30 PM »
5MT nu e sincronizata si nu poti sa dai 1 din mers nici cu mama rev-matchului.

Revenind la subiect, acest kit este suficient pentru conversie la solid mass? http://www.ebay.co.uk/itm/EXEDY-CLUTCH-PRO-KIT-CHROME-MOLY-FLYWHEEL-fits-06-14-SUBARU-IMPREZA-WRX-EJ255-/381613761731?hash=item58d9f3e4c3:g:vRsAAOSw8RJXB2lw

Eu as vrea sa schimb si furca. Se mai potriveste sau trebuie alta? Si are cinve cum sa-mi aduca asa ceva din SUA?
« Last Edit: May 24, 2016, 15:27:08 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5131
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #85 on: May 24, 2016, 15:53:39 PM »
Sunt firme care se ocupa de transport, de regula mult mai ieftin decat ce apare pe ibei. Problema e alta, la cresterea masei sau volumului coletului, creste exponential pretul transportului, incat probabil te apropii de aia +400$ oricum ai da-o.
WRX SW 2002

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #86 on: May 24, 2016, 17:20:11 PM »

Revenind la subiect, acest kit este suficient pentru conversie la solid mass? ..
Esti sigur ca volanta este dusa?
Cunosc sentimentul "daca tot ma apuc sa fac treaba temeinica", dar asa masina devine sac fara fund.
Eu intr-un an asa am bagat vreo 2.000,-EUR in masina, doar de siguranta sa nu am probleme mai tarziu.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #87 on: May 24, 2016, 17:34:45 PM »
La 150.000km si un ambreiaj deja schimbat sigur necesita inlocuire, plus ca imi este greu sa ma adaptez la stilul diferit de cuplare in frana de motor/ retrogradari. M-am obisnuit cu stilul On/Off si feeling direct.

Dar cred ca mai aman putin ca sar prea tare cu banii si mai am de luat cauciucuri si sa nu uit asigurarea RCA pe langa interventia obligatorie la motor.
« Last Edit: May 24, 2016, 17:39:01 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #88 on: May 24, 2016, 17:51:10 PM »
Sunt firme care se ocupa de transport, de regula mult mai ieftin decat ce apare pe ibei. Problema e alta, la cresterea masei sau volumului coletului, creste exponential pretul transportului, incat probabil te apropii de aia +400$ oricum ai da-o.

Se poate si mai ieftin! Mai jos este un copy paste dupa ordinul de plata facut anul trecut pe volanta si kitul ambreiaj Exedy (inclusiv transport si taxe)comandat la gripclutch US:

Sent to:   
Erik Nochez (The recipient of this payment is Verified)
Email:   
nochez_pride23@yahoo.com
Payment sent to:
    
service@gripclutch.com
Amount sent:   
-$550.00 USD (equals -L2,215.70 RON)
Fee amount:   
$0.00 USD
Net amount:   
-$550.00 USD
« Last Edit: May 24, 2016, 17:55:08 PM by manole74 »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #89 on: May 25, 2016, 11:00:28 AM »
Pentru kit de conversie am primit pret de 4490 lei cu termen de livrare minim 3 saptamani. Deci cred ca atunci cand schimb setul, o sa raman pe varianta actuala Dual Mass.

Cand se da jos motorul pentru garnituri o sa rog sa verifice starea volantei, ca sa ma asigur ca trebuie neaparat schimbata si voi face operatiunea alta data. Probabil atunci cand umblu si la rulmentii din extensie.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #90 on: May 25, 2016, 18:10:30 PM »
eu am facut la atix racing solution :) fac orice .... pt gc8 lui adrian am facut un fel de stage 2 si masina are un 300 hp aprox si rezista fara stres
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #91 on: May 27, 2016, 14:43:55 PM »
si te pot ajuta eu cu o volanta de wrx :D  ;D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #92 on: May 27, 2016, 15:02:36 PM »
Intreb si la Atix, desi nu mai vad asa mari sanse de conversie. Mai ales dupa ce am citit la foarte multi care au facut asta ca au inceput sa aiba zgomote la rece din cauza rulmentului.

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #93 on: May 27, 2016, 15:29:02 PM »
In mod evident volanta cu masa dubla s-a inventat pentru a echilibra motorul pe toata plaja de turatii, iar dupa conversia cu volanta simpla motorul nu va merge atat de echilibrat si vor aparea vibratii la anumite turatii.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #94 on: June 01, 2016, 22:12:26 PM »
Masina a fost lasata in aceasta seara la Autokino dupa un drum ireprosabil. Nu s-a supraincalzit, a consumat super putin si chiar au mers ambele becuri, s-a stins si martorul de autoreglare desi nu am umblat la cantar.


Acum masina o sa stea la ei pentru ca in prima faza se demonteaza si refac chiulasele si se schimba toate garniturile motorului si apoi o sa vad ce vreau sa mai schimb din piesele care mi se par mie ca ar trebui schimbate dar nu sunt sigur (vezi volanta). Asa ca o sa intarzii eu mai mult cu piesele, ca daca ar fi de lucrare doar, masina ar fi gata foarte repede.

Va tin la curent si sper sa postez si niste poze pe parcurs.

Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #95 on: June 01, 2016, 22:24:31 PM »
iar la Bv si nu dai un semn?
Sese aveti caine p-acolo?ii desumflu rotile in semn de protest  :D :D :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #96 on: June 01, 2016, 23:08:43 PM »
Lasa ca mi-a soptit un vultur plesuv ca e posibil sa ne vedem mai des pe acolo.

Am vrut sa trecem si pe la Muttley sa-l ajutam la cautat de garnituri, dar se facuse iar tarziu si la 7 ieseam si noi de la McDrive. Noi si jumatate din Brasov cred ca mai era acolo :D


PS: vreo 2 roti se desumfla singure, asa ca nu e nevoie :D
« Last Edit: June 02, 2016, 09:33:00 AM by MihaiFlorescu »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #97 on: June 02, 2016, 15:46:27 PM »
ce manevra ieftina, nu am cuvinte....
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #98 on: June 06, 2016, 12:35:32 PM »
Au inceput sa apara, timid si cele mai putin importante pentru lucrare. Dar astept telefon azi-maine pentru bucata cea mai mare. Apoi inca 2-3 saptamani pentru "accesorii".

Deja imi e dor de ea. Nu stiu cum o sa rezist pana se face bine.
« Last Edit: May 22, 2018, 11:03:22 AM by MihaiFlorescu »

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #99 on: June 06, 2016, 12:36:54 PM »
Recunoaste, ti-era dor de putina bataie de cap, cautat si comandat piese, si tot tacamu'!  ;D
Bafta cu reparatiile si sa revina masina pe sosea cat mai repede.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon