Am luat masina, sau cred ca e a mea. Arata la fel, dar se simte total diferit.
Cateva poze cu piesele date jos.
Bieleta antirasturanare putin..."fugita"
Rulmentul de la ambreiaj obosit rau. Multa mizerie in el.
Tampoanele de motor obosite rau. Intarite si uscate parca.
Problema de la care s-a plecat:
O alta problema:
Ambreiajul pentru care am alergat atat si am stat cu sufletul la gura pentru ca unele site-uri de piese imi recomandau ambreiaj de alte dimensiuni si totusi m-am ambitionat sa comand ce am crezut eu ca e bine. Pe masina era acelasi ambreiaj
Partea cea mai fericita este ca toate piesele s-au potrivit.
Distributia era Contitech si pompa apa ceva cu Y, deci treaba buna ca am trecut la Dayco si Hepu.
Am facut deja 200km si nu exista nereguli. Sper sa ramana asa.
Am facut si ITP-ul. Toate bune si acolo.
Daca am invatat ceva nou, acel lucru este ca treaba buna se face cu timp si bani. Ori stai si strangi sa iti iei masina noua, ori iei una veche si bagi multi bani in ea asteptand piesele si reparatiile.
Uite inca un curajos care pune costul, ca sa inteleaga si cei care cumpara masini de 5k ca nu se repara cu 10 milioane:
Cost achizitie cotet: 5450 euro
Cost reparatii si mofturi: 3600 euro
Cost acte/inmatriculare/ITP/Asigurari: 400 euro