Proaspat posesor de Forester diesel
Subaru club Romania

Proaspat posesor de Forester diesel

mbk

Răspuns: Proaspat posesor de Forester diesel
« Reply #40 on: February 22, 2016, 16:50:14 PM »
N-am mai scris de mult prin jurnal.
Mare lucru nu prea am ce, a dat la un moment dat eroarea de DPF si a inceput sa palpaie becul ala, dar am dus'o la reprezentanta si i'au facut o regenerare si all good now.
De vre'o saptamana in schimb ma chinuie EGR'ul. Am incercat sa il curat si a tinut exact pana acasa. A doua zi cand am pornit'o, erorile au reaparut.
Am sa il inlocuiesc saptamana asta.
Inafara de asta, am mai facut o revizie pe la 162k la care nu am schimbat nimic inafara de filtre si ulei.
Acum are 170k si e all good.

mbk

Răspuns: Proaspat posesor de Forester diesel
« Reply #41 on: February 22, 2016, 16:51:59 PM »
Am uitat sa va pun un filmulet din Paltinis din iarna asta, pe vremea cand inca era zapada.
Chiar m'am distrat si am fost mandru de ea prin zapada.  :)


Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Proaspat posesor de Forester diesel
« Reply #42 on: February 23, 2016, 08:37:27 AM »
Deschizator de drumuri  ;D
EGR-ul l-am schimbat si eu pe la 126k km, deci poti sa fi multumit ca te-a tinut pana acuma.
Ceva nu e bine oricum!

mbk

Răspuns: Proaspat posesor de Forester diesel
« Reply #43 on: February 23, 2016, 08:50:23 AM »
De curiozitate, mai stii cat ai dat pe el?

UXE

  • 1741
Răspuns: Proaspat posesor de Forester diesel
« Reply #44 on: February 23, 2016, 09:03:46 AM »
Ce anvelope sunt alea?

mbk

Răspuns: Proaspat posesor de Forester diesel
« Reply #45 on: February 23, 2016, 09:20:09 AM »
Michelin Alpin A5 cumparate anul trecut. Le recomand cu cladura. In zapada, apa si mazga sunt geniale.

Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Proaspat posesor de Forester diesel
« Reply #46 on: February 24, 2016, 10:42:00 AM »
In jur de 1200lei.
Ceva nu e bine oricum!

mbk

Răspuns: Proaspat posesor de Forester diesel
« Reply #47 on: December 20, 2016, 13:52:56 PM »
Salut tuturor
Va mai scriu ce patanii am mai patit anul asta:
In vara am fost cu ea prin Apuseni, la Padis sa fiu mai exact si cineva mi'a zmuls un capacel de la spalatorul de far cu tot cu bucata de plastic care il tinea la loc. Am tot incercat sa gasesc in dezmembrari dar fara succes. L-am comandat si pe capacel si pe ansamblul complet de spalator de pe partea dreapta. Costa vreo 500 de lei in total, dar macar vine gata vopsit.
S-a stricat si senzorul de faruri de pe puntea fata, a mai costat si ala 850 de lei.
Am mai schimbat ceva pivot + niste bucsi pe fata si a fost necesara o reglare de directie. In total cu tot cu manopera a fost vreo 1000 de lei.
Am schimbat uleiul in cutie + diferentiale.
S-a dezlipit un fir de la senzorul diferential spate si tremura becul de R dif temp in bord. Am fost cu ea la Tubman si au lipit-o baietii.
S-a defectat ceva bucsa de pe bratul spate si a inceput sa scartie ca o caruta, credeam ca s-a rupt un arc, bucsa nu se gaseste decat originala cu 300 de lei + manopera (trebuie demontata ceva fuzeta si re-reglata directia) - 600 de lei.
Am schimbat becurile in faruri. Sigur nu fusesera schimbate niciodata si unul din ele deja avea o tenta roz.Am pus ceva osram cool blue pe care foarte tare le recomand. Chiar dupa ce au fost montate am fost foarte dezamagit, mi se parea ca lumineaza mai slab ca cele vechi. Dupa cateva ore si-au dat drumul iar acum lumineaza incomparabil mai bine.
Am mai fost o data si am schimbat o clema de aplecare la bancheta spate care se rupsese si mi'au sudat ceva scut undeva langa roata din dreapta fata care zdranganea cateodata cand intra in rezonanta cu motorul.
Toate-s bune si frumoase atata timp cat nu pateste nimic motorul. Am un fost coleg de birou care are un padurar din 2008 si 140k km si a inceput sa aiba bataia specifica la motor. Chiar ieri am coborat cu el in parcare si am auzit si eu celebra bataie pentru prima data.

Inafara de astea, toate bune :) ODO 186k