Salut tuturor
Va mai scriu ce patanii am mai patit anul asta:
In vara am fost cu ea prin Apuseni, la Padis sa fiu mai exact si cineva mi'a zmuls un capacel de la spalatorul de far cu tot cu bucata de plastic care il tinea la loc. Am tot incercat sa gasesc in dezmembrari dar fara succes. L-am comandat si pe capacel si pe ansamblul complet de spalator de pe partea dreapta. Costa vreo 500 de lei in total, dar macar vine gata vopsit.
S-a stricat si senzorul de faruri de pe puntea fata, a mai costat si ala 850 de lei.
Am mai schimbat ceva pivot + niste bucsi pe fata si a fost necesara o reglare de directie. In total cu tot cu manopera a fost vreo 1000 de lei.
Am schimbat uleiul in cutie + diferentiale.
S-a dezlipit un fir de la senzorul diferential spate si tremura becul de R dif temp in bord. Am fost cu ea la Tubman si au lipit-o baietii.
S-a defectat ceva bucsa de pe bratul spate si a inceput sa scartie ca o caruta, credeam ca s-a rupt un arc, bucsa nu se gaseste decat originala cu 300 de lei + manopera (trebuie demontata ceva fuzeta si re-reglata directia) - 600 de lei.
Am schimbat becurile in faruri. Sigur nu fusesera schimbate niciodata si unul din ele deja avea o tenta roz.Am pus ceva osram cool blue pe care foarte tare le recomand. Chiar dupa ce au fost montate am fost foarte dezamagit, mi se parea ca lumineaza mai slab ca cele vechi. Dupa cateva ore si-au dat drumul iar acum lumineaza incomparabil mai bine.
Am mai fost o data si am schimbat o clema de aplecare la bancheta spate care se rupsese si mi'au sudat ceva scut undeva langa roata din dreapta fata care zdranganea cateodata cand intra in rezonanta cu motorul.
Toate-s bune si frumoase atata timp cat nu pateste nimic motorul. Am un fost coleg de birou care are un padurar din 2008 si 140k km si a inceput sa aiba bataia specifica la motor. Chiar ieri am coborat cu el in parcare si am auzit si eu celebra bataie pentru prima data.
Inafara de astea, toate bune
ODO 186k