In scurt, as lamuri vreo doua aspecte pentru cei care si-ar putea face o parere gresita.
Da, n-am stiut ca masina a avut anulat DPF-ul. Clientul de la care am cumparat-o era unul de-al casei si-mi cam stiu masinile ce ajung la noi.
Nu stiu cand si unde si-a facut interventia.
Cu toate acestea, masina a fost vanduta catre Timberland, in regim de masina second hand cu peste 200.000 km, fara garantie, conform contractului standard pe care il avem pentru astfel de tranzactii. Toti dealerii procedeaza astfel pentru masini mai vechi.
Cu toate astea am livrat masina vopsita, polisata, cu parbriz nou si curatata la interior.
Dupa ce s-a constatat spargerea motorului ( clientul punand si el un picior de ajutor la asta cu un 200/h pe Codlea si mai multe overrev-uri) ,cu toate ca nu aveam nici o obligatie contractuala , ne-am oferit sa restituim integral suma platita initial de client. Am fost refuzati.
Am facut un catralion de demersuri pentru inlocuirea motorului si a celor doua chiulase sparte (!!! ) iar acum, d-l client intinde coarda, cerand sa-i fie achitate si DPF-ul si restul de consumabile.
Sigur ca da, s-a gandit ca-i merge, odata ce la o saptamana dupa achizitia de 9700 de euro a pus-o la vanzare pe Autovit cu 16500.
Am pastrat anuntul, il pot arata. Nu-mi parea un samsar, se pare ca m-am inselat!
Nu va castiga razboiul asta cu mine, asta este sigur!