... A trebuit sa platiti ceva daca este in garantie ?
Been there, done that !
Intr-adevar, motorul se schimba in garantie ( asta-i un maaaare lucru) !
Dar, in afara de shortblock si manopera aferenta schimbarii acestuia, mai apar si altele.
De exemplu ( ce am platit eu):
- rectificare chiuloase ( sunt doua bucati la boxer);
- verificare injectoare si turbina ( + reconditionare lka aceasta din urma, daca este cazul)
- uleiul si filtrul de ulei nu stiu daca intra in schimbarea pe garantie a motorului ( nu mai tin minte)
- verificare bujii incandescente ( si daca este cazul inlocuire bujii arse);
- furtune de tot felul - eu as recomanda cel putin verificarea daca nu chiar inlocuirea acestora ca sa ai liniste ( cel putin, din experinta proprie, as recomanda ca cel putin furtunul de la intercooler sa fie inlocuit).
Dupa cum vezi, sunt tot felul de maruntisuri care pot sa necesita remedieri. Si eu cred ca ei ti-au spus din start sa te astepti la cheltuiala respectiva ca sa fii pregatiti si sa nu fie surprize.
Daca in final, in loc de 3000 lei vei avea de platit 1500 nu o sa te superi.
Dar daca nu-ti spuneau nimic dinainte si cand te duceai dupa masina ti se punea o factura-surpriza de 3000 lei in brate nu-ti pica prea bine ....
Dupa cum spunea un clasic in viata:
"Pregateste-te de ce-i mai rau si asteapta-te la ce-i mai bine !" Stiu, e o situatia neplacuta ce ti s-a intamplat, DAR priveste si partea buna a lucurilor - ai luat o masina SH si te vei alege cu una practic noua dupa inlocuirea motorului !