Forester Diesel 2012
Subaru club Romania

Forester Diesel 2012

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel 2012 Arbore rupt
« Reply #60 on: September 22, 2016, 19:58:16 PM »
Pai pana la urma AVEA DPF??? Nu mai inteleg nimic. Parca il eliminase. Sau nu l-a scos fizic?

later edit:
nevermind, acum am vazut ca l-ai scos la vanzare intre timp! nu face bine o discutie publica despre problemele masinii!...
« Last Edit: September 23, 2016, 02:47:26 AM by Foreste »
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Răspuns: Forester Diesel 2012 Arbore rupt
« Reply #61 on: September 25, 2016, 17:40:53 PM »
Pai pana la urma AVEA DPF??? Nu mai inteleg nimic. Parca il eliminase. Sau nu l-a scos fizic?

later edit:
nevermind, acum am vazut ca l-ai scos la vanzare intre timp! nu face bine o discutie publica despre problemele masinii!...

Avea doar carcasa de la DPF fara catalizator si element filtrant. Eliminarea fizica implica distrugerea interiorului DPF dar pastrarea carcasei ( ramana ca teava de esapament ).

Răspuns: Forester Diesel 2012 Arbore rupt
« Reply #62 on: October 27, 2016, 10:53:15 AM »
Salutare,  cum merge Masina cu noul dpf? Se împacă cu softul mașinii?  Și eu am o problema similara, as apela si eu la varianta înlocuirii elementului filtrant însă am înțeles că nu e soluție bună.  Parcă nici varianta cu un dpf original nu mă împac, mi se pare mult 13000 lei atât cât costă unul. 

Răspuns: Forester Diesel 2012 Arbore rupt
« Reply #63 on: October 27, 2016, 11:12:30 AM »
Salutare,  cum merge Masina cu noul dpf? Se împacă cu softul mașinii?  Și eu am o problema similara, as apela si eu la varianta înlocuirii elementului filtrant însă am înțeles că nu e soluție bună.  Parcă nici varianta cu un dpf original nu mă împac, mi se pare mult 13000 lei atât cât costă unul.  


Astept scrierea unui nou soft cu alti timpi de regenerare.
« Last Edit: November 14, 2016, 15:31:54 PM by timberland »

frodo

Răspuns: Forester Diesel 2012
« Reply #64 on: February 04, 2017, 09:48:28 AM »
Am vazut si eu masina la vanzare si am fost neplacut surprins sa constat ca un 2012 a avut probleme cu motorul...acum m-am mai linistit si nu prea.
Cat despre situatia in ansamblu, respect AutoKino.
Da, au gresit ca nu au verificat modificarea facuta de fostul proprietar (invatam din greseli), insa un subaru la 9000 si ceva de euro era suspect chiar si pentru un neavizat....acum dupa toata povestea masina are motor nou, este revopsita si probabil nu a depasit 12-13000euro. Sincer nu as mai vinde-o si imi pare o afacere destul de buna, lasand la o parte nervii si distractia, care sunt convins ca au fost intinse la maxim.
Hai sa nu mai credem in ieftin si bun, desi in cazul asta, la final mie imi pare o tranzactie reusita pentru client. Sa nu uitam ca masina asta de noua era 29000euro...
Am totusi dubii in privinta motorului dupa 2011, crapa sau nu? fara modificari aduse motorului, desigur....
Am inteles ca au crapat alte 3 in afara de asta numai la AutoKino(desi pe AutoKino il consider un fel de guru in materie de Subaru in Romania si probabil stie de toate masinile cu probleme), ceea ce inseamna mult, avand in vedere ca nu multi fac in 5 ani 200k de km....
In alta ordine de idei, eu am decis sa fac reviziile numai la AutoKino, desi mi-e greu sa vin din Bucuresti, insa dupa 3  revizii facute la SMT si un deviz de 2400lei pentru revizia de 60k(AutoKino la final undeva la 1500), mi s-a luat de SMT. Am cu masina 70k km si in curand expira si garantia extinsa(mai exact in martie). Inteleg ca s-au inlocuit motoare si iesite din garantie in caz de istoric service la reprezentanta. Mi-e frica si totusi nu as vinde masina doar din acest motiv. Consider ca as vinde prea ieftin o masina f. buna si ca mi-as lua teapa. Cum o dau, nu mi-e bine  ;D, ca asa-i firea omului
« Last Edit: February 04, 2017, 09:51:09 AM by frodo »

frodo

Răspuns: Forester Diesel 2012
« Reply #65 on: February 04, 2017, 10:16:04 AM »
Acum, ca i-am schimbat sosonii, am o problema cu astectul jantelor. Au corodat si arata ca naiba.
Voi cum ati procedat in acest caz?
« Last Edit: February 04, 2017, 10:22:15 AM by frodo »