STI noi
Subaru club Romania

STI noi

STI noi
« on: May 19, 2016, 22:54:48 PM »
Buna tuturor. Asta e prima postare asa ca .... Bine v-am gasit .
Doresc sa cumpar un sti nou. Problema e : de unde ? Bucuresti sau Cluj ?
Timpul de asteptare e cam mare : 6 luni. Asta ma face sa ma uit tot mai mult spre un focus rs care e cu 10 bagrane mai ieftin, are mai multe optionale si vine la 2-3 luni.

Problema cea mare e : ok, sa zicem ca iau sti. Peste 3-4 ani vreau sa il vand . Cat de greu va fi aa vand o asemenea masina in Romania? Mentionez ca nu doresc sa tin la pret, doar sa o dau ca sa iau Alta . Spun asta din prisma ultimei vanzari , un 330 cabrio .am stat1 an pana sa il dau , desi pretul era mult sub real. Desigur masina ok, fara probleme.
In tara asta e cam greu sa vinzi  astfel de masini, de aceea subt putin reticent la achizitie . Si descurajat .

Multumesc .
Ex STi 2017
M4 -2018
320xd-2011

andea79

  • *
  • 4037
Răspuns: STI noi
« Reply #1 on: May 19, 2016, 23:49:05 PM »
daca-l iei ca sa il dai nu-l lua :)

Răspuns: STI noi
« Reply #2 on: May 19, 2016, 23:55:34 PM »
Pai nu -l iau sa il dau, il iau sa ma dau cu el. Dar nici da il tin sa il dau mostenire la nepoti.
Ex STi 2017
M4 -2018
320xd-2011

andea79

  • *
  • 4037
Răspuns: STI noi
« Reply #3 on: May 20, 2016, 00:05:53 AM »
pai ce vrei sa-ti zica lumea ? daca o sa vrei sa-l vinzi peste 4 ani cu 10 000 euro probabil o sa il dai usor, in rest STI-ul cu siguranta se vinde mai greu decat BMW-ul ... ia rs-ul, ca daca iei STI oricum lumea te va intreba cum merge ford-ul :)   

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: STI noi
« Reply #4 on: May 20, 2016, 00:39:48 AM »
Este bine ca ai fost sincer si ai impartasit temerile tale.
Eu sunt mai direct si iti voi spune ca Subaru nu este ceea ce iti trebuie.
Wrx STI nu are legatura cu Ford Focus Rs sau cu accesoriile/jucariile/bling-bling-urile, STI este o masina performanta cu sistem de tractiune integrala.
Ea este facuta pentru amatorii si profesionistii din motorsport dar si pentru entuziastii avizati.

Un Subaru nu este o masina de consum pe care sa obtii un pret excelent la revanzare.
Cumperi o astfel de masina pentru ca stii ce poate si stii ce vrei sa faci cu ea. In 4 ani nu ai timp suficient sa o inveti, sa ii faci diverse upgrade-uri si nici sa te bucuri de toate posibilitatile ei.

Exista 3 reprezentante in Romania, toate iti pot aduce masina fara probleme. Directorul unei reprezentante este membru al forumului si poate contactat pentru eventualitatea unei achizitii.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: STI noi
« Reply #5 on: May 20, 2016, 00:50:46 AM »
Merci de raspuns. Am sa reflectez la ceea ce ai spus. Deci pe langa sti ar trebui sa reconsider inca o masina.
Mi-a placut chestia cum ca in 3-4 ani nu pot sa vad tot ce poate masina si te cred. Poate ca afirmatia ta mi-a intarit convingerea de a cumpara un sti.dar de ce zici ca nu se compara cu un focus rs ? Din cate am vazut si citit rs -ul eate f performanta .

Merci .
 
Ex STi 2017
M4 -2018
320xd-2011

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: STI noi
« Reply #6 on: May 20, 2016, 01:11:20 AM »
Sunt clase diferite.
Focus, Megane, Mazda, astea sunt hot-hatch-uri, de obicei FWD, care au pornit de la masini ieftine dopate.

Daca vei cobori sub STI si vei ajunge la hot-hatch, atunci mai poti face inca un pas si poti ajunge la motociclete.
Nu este important ca sa aiba roti si sa accelereze repede, trebuie sa fie o masina echilibrata si manevrabila care nu vrea sa demonstreze nimic nimanui.

STI avea un singur competitor, EVO, care acum a iesit din productie.

ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: STI noi
« Reply #7 on: May 20, 2016, 07:42:18 AM »
Evo's are for sissies  ;D


moguai

  • 2814
Răspuns: STI noi
« Reply #8 on: May 20, 2016, 08:17:17 AM »
Salut bine ai venit. Focusul RS e ~35000eur? Eu zic ca e o varianta avand in vedere ca vine cu 4x4 si mai multa putere. Iar alt avantaj, daca si asta conteaza, are un interior mai de 2016 vs sti.
Cine si ia sti il ia pt ca vrea fix asta, cand ai mai multe variante si esti indecis de obicei sti ul se exclude la un moment dat
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

UXE

  • 1741
Răspuns: STI noi
« Reply #9 on: May 20, 2016, 08:28:27 AM »
Cum e 4x4  de pe focus rs  ????

moguai

  • 2814
STI noi
« Reply #10 on: May 20, 2016, 08:41:48 AM »
http://m.ford.co.uk/Cars/New-Focus-RS
E permanent, nu e haldex gen.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Muttley

  • 5177
Răspuns: STI noi
« Reply #11 on: May 20, 2016, 08:43:12 AM »
Vectorial pana-n maduva diferentialelor e RS-ul. Surogat in opinia mea.

Ca performante, din ce comparatii am vazut pe net, Focusul e mai capabil. Suspensii reglabile, moduri presetate pentru dinamica, inclusiv "drift", deci gadgeturi cat cuprinde pentru clientela cu afinitate pentru asa ceva. Si e si mai puternic. Si mai practic (e hatch). Iar in cazul tau, avand in vedere promovarea extrem de intensa a modelului, revanzarea ar trebui sa fie relativ usoara.
STI-ul, in aceleasi reviewuri, e clasificat drept invechit, rudimentar si anost.
De exemplu:


As spune ca STI-ul e pentru cei ce vor conceptul de STI, pedigree-ul sau, reputatia sa. Altfel, daca exista deschidere si se cauta o masina rapida pentru cativa ani, sunt multe alte optiuni.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI noi
« Reply #12 on: May 20, 2016, 09:12:58 AM »
Focusul este generatia NFS care doar admira masinile de pe afara. Ceasurile sunt oribile, costurile de intretinere mai mari la anvelope si plasticele din interior sunt de o mai slaba calitate. Iti spun pentru ca am avut 3 focusuri generatii diferite in familie si o fiesta pe care le-am condus suficiente mii de km cat sa imi fac o parere avizata. Doua focusuri inca mai sunt in familie si s-au pastrat oribil in timp. Nu sunt RS, dar fetele de usi, bordul, consolele sunt la fel.
Singurul punct forte la Ford este directia extrem de precisa si ferma. Poate si consumul.


STi-ul chiar daca este (dupa spusele unora) anost si cu mai putine gadget-uri (desi acum vine in echiparea cu ecranul tactil de 7 inch parca) este senzatia de sportivitate pura, echilibru si gadilarea tuturor simturilor.


Dupa ce am mers cu mai multe STi-uri si am avut un WRX cu upgrade-uri de STi pot spune ca este cea mai apropiata masina de strada de una de raliu.

Depinde ce cauti acum. Revanzarea va fi mereu o problema pentru motoarele peste 2 litri in Romania.

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #13 on: May 20, 2016, 11:49:10 AM »
Desi am un STI( si va ramane pe veci la mine),daca ar fi da imi iau alta masina mai noua sigur ar fi RS' ul, imi place foarte mult. Stiu ca nu este peste Subaru dar din din punctul meu de vedere este masina echilibrata , poate fi daily drive,  poate fi buna pt liniuțe , poate fi un drifter,  cam tot ce vrei . Si culoarea clar ar fi albastru electric.

Răspuns: STI noi
« Reply #14 on: May 20, 2016, 18:28:47 PM »
.......................................................................
Nu este important ca sa aiba roti si sa accelereze repede, trebuie sa fie o masina echilibrata si manevrabila care nu vrea sa demonstreze nimic nimanui.
.........................................................................
+1   ;)

Cum e 4x4  de pe focus rs  ????
Nul fatza de Subaru.
Nu pleaca de pe loc in zapada de 5 cm  sau gheata/polei  de 2 cm.
L-am tras eu pe unu'  cu shufa cand afara era o zapada de 5-6  cm,  de unde mai devreme putin Impreza familiei a plecat fara ca macar sa sughitze.  Ii derapau doua roti pe diagonala de scoteau fum si nu inainta deloc.  Tipu' injura de mama focului si nu intelegea de ce a dat vreo 30.000 $  pe ea !   :o 
Si am mai vazut cativa care lopatau  neaua pana la asfalt pentru ca nu plecau de pe loc cu putina zapada sub roti.    8)
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

UXE

  • 1741
Răspuns: STI noi
« Reply #15 on: May 20, 2016, 18:33:19 PM »
Stai, tu vorbesti de focusul 4x4 ?    avea anvelope de iarna?  mi-e greu sa cred ce zici tu.  Cred ca sigur era polei, ca din zapada  de 5 cm iesi si cu un matiz cu slickuri  ;D

Muttley

  • 5177
Răspuns: STI noi
« Reply #16 on: May 20, 2016, 18:40:00 PM »
Daca-i patinau rotile pe diagonala, tu ce zici?
WRX SW 2002

UXE

  • 1741
Răspuns: STI noi
« Reply #17 on: May 20, 2016, 18:43:26 PM »
era 3x4  :D

Răspuns: STI noi
« Reply #18 on: May 20, 2016, 18:59:53 PM »
Stai, tu vorbesti de focusul 4x4 ?    avea anvelope de iarna?  mi-e greu sa cred ce zici tu.  Cred ca sigur era polei, ca din zapada  de 5 cm iesi si cu un matiz cu slickuri  ;D
Da,  vorbesc de Focus RS  4X4.  Da,  avea anvelope de iarna.  Aici nici in vis nu gandesti sa nu ai anvelope de iarna  iarna.  daca te prinde iei o amenda de iti vinzi un rinichi ca sa o platesti,  iti confisca masina pe loc,  ti-o ia cu macaraua si platesti  chirie XX dollari pe zi  cat timp iti tin masina confiscata.  Si nu poti pleca cu ea de acolo pana nu ii aduci incaltari de iarna.
Era zapada  proaspata,  afanata.

.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns:
« Reply #19 on: May 20, 2016, 19:29:30 PM »
Nu va mai mirați atât ca 4x4 de la Ford e așa slab.....foarte putini constructori care au folosit 4x4 în competiții au și folosit lecțiile învățate acolo și în produsele destinate 'civililor'....Subaru, Mitsubishi sunt doar 2 constructori (din foarte putini)care au aplicat.Aici ne uităm la STi și Evo.Sa nu va aud cu VAG ca alea sunt praf fără electronica..... alea pre-electronica da, restu nu...