S-a efectuat o revizie mare la Auto Kino, constand in:
- schimb ulei motor si filtru
- schimb ulei cutie si filtru
- filtru aer
- schimbat discuri si placute (fata ATE spate TRW - originalele erau prea scumpe pt bugetul meu)
- schimbat bujii
- demontata caseta si trimisa la reconditionat la firma Gordius din Odorhei
- inlocuit conducta retur servo (era gaurita)
Restul lichidelor au fost inlocuite anul trecut (ulei diferential, lichid frana si antigel), deci acum poate sa vina iarna
Caseta s-a reconditionat cu piesele recomandate de Wrangler + simeringuri si maruntisuri puse de Gordius.
Am schimbat absolut tot la directie (capete de bara si bielete de directie), masina are directie mult mai inchegata si precisa, insa cloncanitul acela tot exista....
Cei de la Auto Kino sustin ca nu exista niciun joc in directie/suspensie, ei nu pot identifica sursa cloncanitului.
Cred ca o sa ma impac cu asta, face doar la viteze f mici (pana la 20-30 km/h) cand suspensia lucreaza incet pe denivelari line.
Dupa inlocuirea discurilor si placuteor masina franeaza frumos si silentios de la viteze de sub 80 km/h, insa daca franez puternic de la viteze de autostrada, volanul vibreaza tare si masina trage destul de puternic spre dreapta.
Voi incerca sa verific/echilibrez rotile si voi vedea.
In rest sunt multumit de revizie, lucrarile mari in continuare le voi face la AK.