Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #180 on: July 27, 2016, 19:17:39 PM »
Doamne cat de bine arata... felicitari!!!
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #181 on: July 27, 2016, 21:24:49 PM »
+1 andea :D  lightweight => more power
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #182 on: July 27, 2016, 22:24:19 PM »
Heli, rezistenta la impact e data de structura de... rezistenta la impact. Or aia n-are nicio treaba cu capota, ci cu niste bucati groase de fier, cu multe denumiri, ascunse vederii, ce formeaza o chestie numita sasiu. Deci nu, n-are nici cea mai mica treaba.

Pfaizzzer, m-ai rupt cu pozele  :o :o :o
Capota, plafon, hayon... Fete de portiere ai mai putea, aripi fata, bare... chiar si aripile spate. Apoi te duci frumusel la RAR sa-ti schimbe culoarea in acte. Si masa proprie  :D

Felicitari!
WRX SW 2002

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #183 on: July 28, 2016, 00:01:49 AM »
Abia acum am inteles de ce îi sugerai lui Muttley capota de carbon  . Oricum felicitari si toata stima mea pentru ceea ce ai facut.
 Ps. Arata demential!!!

puiu

  • 785
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #184 on: July 28, 2016, 06:49:07 AM »
Mama-mama cum arata! Cum s-o mai plimbi pe strada asa?
Inchiderea a ramas cu mecanismul de broasca oem?

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #185 on: July 28, 2016, 18:56:54 PM »
Multumesc baieti!
Urmeaza hayon-ul imediat, si in viitorul apropit aripi fata si portiere(integral nu doar fetele).

Puiu, produsul eate plug and play. L-ai montat pe balamale cu suruburile existente, apoi faci transferul gaicii de inchidere. Este identica cu capota originala, inclusiv intaritura si toate prinderile. Recomand si prinderi suplimentare pe laterale, cu toate ca nu este nevoie, dar paza buna trece primejdia rea.

Cam tot ce am vazut in comert sunt elemente care au doar fata exterioara, iar pe dedesubt intarituri superficiale, facute din economie de material si manopera (nu mai zic ca se foloseste la greu fibra de sticla in conbinatie cu carbonul). Eu vreau sa imbin avantajele reducerii greutatii cu confortul oferit de piesa originala, deci, pe viitor, obligatoriu toate piesele trebuie sa suporte montarea mecanismelor precum, broaste, manere, motorase, etc. Piesele trebuie sa fie functionale nu doar niste coji!

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #186 on: July 28, 2016, 19:03:09 PM »
In usi sunt niste bare de protectie la impact lateral, cred ca in pozele tale cu difuzoarele am vazut. Deci?

Aripile le faci evazate sper  ;D
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #187 on: July 28, 2016, 19:04:36 PM »
Trimiti si la export ? :)
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #188 on: July 28, 2016, 19:22:57 PM »
Ca sa fac usile am neboie de usi "donator" ca sa pot vedea exact ce e inauntru si sa decid exact ce fac.
As face dupa modelul aripilor de berlina, dar ramane spatele in urma. Cred ca ma voi rezuma la niste over fendere.
Export doar in uniune ca sa evitam vama :)
« Last Edit: July 28, 2016, 19:39:43 PM by Pfaizzzer »
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #189 on: July 28, 2016, 22:17:41 PM »
Daca tot esti la capitolul creatie, ar fi interesant de replicat scoop'ul si tunelul director de aer de la STI ;) Eu tot incerc sa imi fac curaj sa schimb intercoolerul, dar in lipsa de elementele mentionate de mai sus (mai ales tunelul e mai greu de gasit - gasisem inclusiv un blueprint ptr a'l manufactura, dar nu m'am preocupat), nu are rost

Vazand pozele de pana acum, am crezut ca e o capota doar "de forma", nu ma asteptam sa aiba toate ranforsarile pe partea interioara. Ai demontat/taiat capota pentru a face mulajele sau ai taiat mulajul facut dupa capota originala?

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #190 on: July 28, 2016, 22:59:16 PM »
ai cantarit capota de curiozitate? arata f bine, bravo
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #191 on: July 28, 2016, 23:16:16 PM »
Daca imi poti da 3d-urile, pot face matrite.
Si eu caut un scoop mai mare ca sa-mi fac unul din carbon.
Tunelul director la wrx  e o tabla super grea cu un manson de cauciuc.
Capota originala este in stare perfecta cu mici portiuni unde a sarit lacul.

O sa le cantaresc, dar greutatea este clar sub jumatate fata de cea de aluminiu.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #192 on: July 28, 2016, 23:23:32 PM »
News alert!

Cantarul de baie da doua valori: 103.1 si 107.6 :)))
Deci e bine rau, greutatea cuprinzand prinderile pe balamale si gaica metalica.
Pe cea de aluminiu nu am cum sa o cantaresc acum pentru ca e montata pe masina pana va fi lacuita carbonizata.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #193 on: July 29, 2016, 01:14:29 AM »
adica aprox 10kg sau inteleg prost? si de amorul artei ai pus de curiozitate capota oem pe acelasi cantar?
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

puiu

  • 785
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #194 on: July 29, 2016, 06:44:57 AM »
Cantar destept. Asigura pacea si armonia si da valori separate in functie de cine se urca pe cantar.
:) :) :)

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #195 on: July 29, 2016, 10:01:44 AM »
Ca sa traduc, eu am 103.1kg, iar eu cu capota in mana avem 107.6kg.
Facand diferenta, capota are 4.5kg.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #196 on: July 29, 2016, 10:05:43 AM »
Bine c-ai tradus, eu credeam ca cele 2 cantariri sunt cu capota originala si cea facuta de tine  ;D
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #197 on: July 29, 2016, 10:07:45 AM »
Am un cantar cu precizie de 1g si care duce pana la 15kg. Daca te ajuta...
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #198 on: July 29, 2016, 10:08:38 AM »
 :D :D nu, nu
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #199 on: July 29, 2016, 10:11:12 AM »
Ma ajuta doar daca are talerul plat si intins ca sa pot pune pe el capota.
Eu vreau sa le cantaresc ca pe saci la piata, cu cantar de tip resort, pur si simplu sa le agat.
Dar treaba e clara, se simtea, dupa cum am spus si la inceputul povestii, ca are in jur de 4kg, plus ca eu stiu cata fibra si cata rasina am bagat  ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon