Si cum am visat doar diferentiale, am inceput cu desertul.
Dezasamblare:
-inelul se scoate goarte usor cu o surubelnita; trebuie avut grija sa nu se strambe, chiar daca este otelit puternic;
-la scoaterea lsd-ului am folosit tot surubelnita, facand parghie intre portsateliti si coroana debpe lsd; usor, cu rabdare va iesi, singura obstructie in alunecarea sa fiind un o-ring in partea dinspre siguranta;
Poze cu componentele:
Lsd
Carcasa diferential cu sateliti si portsateliti
"Reparatia"
-dezmortirea discurilor; totul trebuie facut rapid, acel vasco curgand "incet si sigur".
Remontare
-alinierea dintilor de pe discuri incat sa culiseze perfect in dantura din interiorul carcasei;
-in partea de jos a lsd-ului este un dinte care trebuie sa intre pe unul dintre canalele portsatelitilor (nu am poze fiind o operatiune destul de migaloasa si murdara);
-ultimii 3-4mm ai introducerii lsd-ului in carcasa i-am facut ciocanind in lateralul carcasei cu un ciocan de plastic, in felul asta dintii de pe discuri asezandu-se in canale iar oring-ul culisand usor;
-siguranta am pozitionat-o cu mana, iar fixarea ei pe canal am facut-o tot prin ciocaniri in diverse puncte ale carcasei, intrand perdect pana la semnul vechi.
Observatii:
-rulmentul radial de pe intrarea in diferential este bun;
-cativa dintisori de pe discuri cred ca erau lipsa;
-lsd-ul are etansare (o-ring) doar spre capac;
-daca nu ai curaj si rabdare mai bine nu desfaci;
-am pus diferentialul pe pozitie si am incercat sa il roteac cu mana dar nu am avut nicio sansa;
-urmeaza sa studiez rulmentii de pe axul ce iese din diferential.