Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #260 on: August 27, 2016, 22:00:41 PM »
Dupa somnul de pranz am reusit sa termin cu demontatul.
Maine urmeaza ziua de studiu si intocmire a necesarului.
Concluzii pana aici:
-evacuare cu probleme la flanse, pe care le rezolv luni;
-timonerie praf;
-ulei cv bun de schimbat;
-diferentialul nu e capsulat (vezi ultima poza).



Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #261 on: August 27, 2016, 22:04:46 PM »
il poti suda si o faci rwd :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #262 on: August 27, 2016, 22:22:01 PM »
Cu conditia sa-i scot planetarele fata.
Ma mai gandesc pana maine :)))
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #263 on: August 27, 2016, 23:32:17 PM »
Nu-mi dau seama din ultima poza ce ne arati apropo de capsulare. Cand ma uitam de piese nu existau coduri pentru ce este in el si stiu ca reprezentantele si magazinele de piese vand doar diff-ul cu totul.

Deci verifica de 3 ori inainte sa desfaci ca e posibil sa nu ai ce alte piese sa pui in loc.

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #264 on: August 27, 2016, 23:45:14 PM »
E un fel de inel ca cel zeger.
Din spusele unui mecanic de la Autokino, pana acum cativa ani se gasea lichidul din interior.
Eu ar trebui sa-l desfac, sa dezmortesc discurile si sa nu pierd lichidul.
O sa am foarte mare grija pentru ca da, nu exista decat varianta sa iau altul daca se intampla ceva.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #265 on: August 28, 2016, 11:22:27 AM »
Si cum am visat doar diferentiale, am inceput cu desertul.

Dezasamblare:

-inelul se scoate goarte usor cu o surubelnita; trebuie avut grija sa nu se strambe, chiar daca este otelit puternic;


-la scoaterea lsd-ului am folosit tot surubelnita, facand parghie intre portsateliti si coroana debpe lsd; usor, cu rabdare va iesi, singura obstructie in alunecarea sa fiind un o-ring in partea dinspre siguranta;



Poze cu componentele:

Lsd



Carcasa diferential cu sateliti si portsateliti


"Reparatia"
-dezmortirea discurilor; totul trebuie facut rapid, acel vasco curgand "incet si sigur".

Remontare
-alinierea dintilor de pe discuri incat sa culiseze perfect in dantura din interiorul carcasei;
-in partea de jos a lsd-ului este un dinte care trebuie sa intre pe unul dintre canalele portsatelitilor (nu am poze fiind o operatiune destul de migaloasa si murdara);
-ultimii 3-4mm ai introducerii lsd-ului in carcasa i-am facut ciocanind in lateralul carcasei cu un ciocan de plastic, in felul asta dintii de pe discuri asezandu-se in canale iar oring-ul culisand usor;
-siguranta am pozitionat-o cu mana, iar fixarea ei pe canal am facut-o tot prin ciocaniri in diverse puncte ale carcasei, intrand perdect pana la semnul vechi.

Observatii:
-rulmentul radial de pe intrarea in diferential este bun;
-cativa dintisori de pe discuri cred ca erau lipsa;
-lsd-ul are etansare (o-ring) doar spre capac;
-daca nu ai curaj si rabdare mai bine nu desfaci;
-am pus diferentialul pe pozitie si am incercat sa il roteac cu mana dar nu am avut nicio sansa;
-urmeaza sa studiez rulmentii de pe axul ce iese din diferential.


Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #266 on: August 28, 2016, 11:48:28 AM »
Am verificat rulmentii radial-axiali din poza de mai sus si cam bazaie.
Ii schimb ca nu am nevoie de complicatii.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #267 on: August 28, 2016, 11:51:53 AM »
 :o

Da, as avea rabdare, insa curaj niciodata.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #268 on: August 28, 2016, 12:26:34 PM »
RWD RWD :D !!!  felicitari pt curaj si rabdare !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #269 on: August 28, 2016, 12:34:01 PM »
In cel mai rau caz, daca am bulit ceva --->RWD  :D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #270 on: August 28, 2016, 15:31:42 PM »
Schimba-i pe toti 4. Deci nu a fost nimic in diff asa evident?

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #271 on: August 28, 2016, 19:54:24 PM »
Cativa dinti rupti la discurile de la lad, adica 0,1% din cati sunt; dar nu pot baga mana in foc deoarece eram derutat de vasco-zeama.
Maine duc ansamblul la un specialist in cutii sa dchimbam ce trebuie.
De precizat ca nu e span si toti dintii angrenajelor sunt ca noi.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #272 on: August 29, 2016, 08:51:46 AM »
Urmand modelul "Galetii Albastre" dar la o scara si calitate  reduse, am hotarat sa nu pun rugini la loc.
Asa ca, la recomandarea unui angajat Hornbach am luat niste spray-uri pline de marketing si un Cola la 2l pentru suruburi 😀

Am fost si pe l Muttley de unde am furat vechea lui cruce de la timonerie, care practic era noua, precum si bucsa mare.
Azi voi vedea ce a facut cola.

Cateva mazgalituri:
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #273 on: August 29, 2016, 15:02:14 PM »
Pregatit de razboi:
-ulei si filtre motor;
-ulei transmisie;
-ceara pentru zonele de sub suport cutie si cardan;
-loctite pentru rugina;
-"ciment " pentru evacuarea pe care sper sa o reolv maine;
-unul dintre rulmenti, simeringul si restul rulmentilor peste o saptamana.


Asa ca intru si eu in rand cu baietii, doar ca la mine nu este problema ca am imobilizat masina ci ca mi-am blocat sopronul.
Azi vreau sa termin de "reabilitat" timoneria si suportul cv.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #274 on: August 29, 2016, 15:09:31 PM »
Concluzie Coca-Cola:

O mare vrajeala!!! Beti linistiti! 😀
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

puiu

  • 785
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #275 on: August 29, 2016, 15:14:34 PM »
Si eu renuntasem la cola pt bere....

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #276 on: August 29, 2016, 17:48:32 PM »
 :D :D eu am bagat flexul pana la urma ca nu stiam ca berea rezolva tot
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #277 on: August 29, 2016, 18:49:41 PM »
Poate face si Cola ceva (le agita, cred), dar pe piesele alea ai si grasimi. Fara munca manuala nu ai cum sa le scoti ca noi sau cat de cat apropiat. O perie rotativa e remediul si abia dup'aia Loctite sau alte solutii similare

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #278 on: August 29, 2016, 21:55:07 PM »
Flex cu perie rotativa, grund si vopsea.
Daca aveam pretentii mai mari de la ele le sablam si le vopseam electrostatic.
Va veni si acel moment.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #279 on: August 29, 2016, 22:56:26 PM »
le poti lasa in otet si se curata absolut toata rugina ... doar ca tre vopsite dupa ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae