Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #300 on: September 01, 2016, 13:04:35 PM »
Evacuarea a fost salvata.
Ramane sa ii fac un premontaj ca sa vad cum vine pe masina. Dar pana acolo trebuie sa ma joc cu vreo doua suruburi rupte de la scutul termic al turbinei.



Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #301 on: September 01, 2016, 13:06:50 PM »
La naiba, deci se pot repara!  >:(
Eu ma bucuram ca-mi putrezeste DP-ul, ca sa-mi iau unu' d-ala rau, fara pisici in el.

Bravo, buna treaba!
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #302 on: September 01, 2016, 13:39:29 PM »
La primul punct de rugina de pe ea, ma duc la oamenii astia si o fac cap coada din inox, fara catalizatoare, dar cu tobe ca sa nu-mi zguduie posteriorul.
Fiind euro 3 (o singura sonda, lipseste cea care sa verifice buna functionare a catalizatorului) nu o sa fie nevoie de adaptarea softului.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #303 on: September 01, 2016, 13:55:34 PM »
Am dat cu teroson-spray, 3 straturi subtiti.
Mi se pare cam subtire pelicula.



Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #304 on: September 02, 2016, 11:39:06 AM »
Sa fie Loctite peste tot!

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #305 on: September 03, 2016, 10:51:12 AM »
Pare sa iasa pe unde trebuie.



Astazi mi-am propus sa ma ocup de mici corectii la nivelul caroseriei pentru partea din spatele puntii posterioare.
Practic aceeasi reteta: Curatat, degreat, Loctite, antifon.

Sa dau cu ceara si pe tinel, sub cardan?
E inflamabila, senpoate topi in preajma evacuarii?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #306 on: September 03, 2016, 11:29:25 AM »
Astea sunt conditiile:







Planul e urmatorul:
-dezechipat cam tot pana la articulatii (bara, suporti bara, traversa bara, suport toba, scut toba, canistra vapori benzina, etc.;
-curatat la perie;
-aplicat Loctite;
-grunduit si vopsit componente cu pistolul (e mare traversa pentru a o mazgalii cu spray-ul);
-refacerea antifonului.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #307 on: September 03, 2016, 13:14:00 PM »
Baga!

Eu am facut chestiile astea imediat dupa ce a ajuns in curte, inainte s-o-nmatriculez, iar unii nu intelegeau de ce.
Uite d-aia.

Hint: da cu degripant in spatele scutului termic de la toba finala. Cauta sa ungi suruburile in spate, altfel rupi suportii. Poze in topicul meu daca nu intelegi.
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #308 on: September 03, 2016, 13:49:00 PM »
Am dat jos scutul fara probleme, usor-usor stanga, dreapa de suruburi.
Revin cu poze.
Vai cat am de lucru!!!!!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #309 on: September 03, 2016, 13:50:24 PM »
Ma gamdeam sa desfac si antiruliu, dar nu stiu cat de tensionata e in pozitia "sezut" pe asfalt si mir cam lene sa mai suspend masina.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #310 on: September 03, 2016, 13:52:29 PM »
"Sezut" pe asfalt, tensiunea ar trebui sa fie circa aproximativ fix zero.
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #311 on: September 03, 2016, 13:54:38 PM »
O sa vad si iti povestesc, dar a mea e un pic mai joasa din amortizoare, deci e un pic de tensiune.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #312 on: September 03, 2016, 13:57:27 PM »
La fundu' gol!

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #313 on: September 03, 2016, 14:08:38 PM »
Nu mai dau jos antiruliu.

Ramane de vazut cum o sa dau jos surubul rupt 😱😱😱
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #314 on: September 03, 2016, 14:25:02 PM »
 :-\

Poti incepe prin a-l ineca in degripant prin lonjeron. Apoi, burghie de calitate, incepand cu unul foarte mic pentru centrare, si continuand cu mai mari. Ideal ar fi ca atunci cand e gata gaura, sa lasi in urma doar spirele vechiului surub.

Sau 2 gauri diametral opuse, cu o a treia intre ele, facut ca un fel de sant pentru o surubelnita zdravana... In tensiune clar nu mai e surubul ala, problema-i oxidul de la capat. Si strangi, nu desfaci. Si-l culegi din lonjeron  ;)

« Last Edit: September 03, 2016, 14:27:10 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #315 on: September 03, 2016, 15:14:16 PM »
La a doua varianta ma gandeam..
El s-a desfacut pana la un moment, deci vreau sa-l arunc in lonjeron.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #316 on: September 03, 2016, 16:47:55 PM »
Sau un spiral mic pt o mica gaura... Batut un dorn in el si apoi desfacut. Eu asa am facut
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #317 on: September 03, 2016, 20:36:42 PM »
Nu suna rau cu dornul!
Eu mi-am luat extractoarele astea. Au filet conic cu pas invers.
Beleaua e ca sunt gandite ca arunci cand desfaci ele sa se stranga in gaura, iar eu nu am acces pe cealalta parte ca surubul sa vina spre mine.
Daca le folosesc pe partea unde s-a rupt, nu fac altceva decat sa ma chinui.

Am timp de gandire pana maine.
Intre timp l-am rupt si in cealalta parte 😀😀😀 si m-am hotarat sa nu m-ai dau jos stabilizatoarea deoarece suportul protectiei de la gatul rezervorului e zob.
Pe partea soferului am dat jos bucsa debpe antiruliu, si da, era un pic tensionata.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #318 on: September 04, 2016, 16:40:06 PM »
La ora 9, odihnit, m-am apucat de scos suruburile rupte denla antiruliu.
Dupa ce am rupt extractoarele si inca un pumn de burghie, am reusit sa rezolv problema dupa 7 ore de chin.
Acum astept sa se usuce bine antifonul si suportii pe care i-am revopsit, pentru a o monta si a o cerui.
Maine poate am noroc sa-mi vina rulmentul si simeringul.
Si daca toate merg bine, ajung si la vopsitor sa aplic lacul minune pe noua capota si pe scoop.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #319 on: September 04, 2016, 19:11:19 PM »
am vrut sa iti scriu ca sunt de cacao extractoarele alea... dar am zis sa nu iti iau din avant :D ! filetul a scapat sau tre  sa refaci si filetul ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae