Sa facem o sinteza a ultimelor doua zile.
Da! Am fost respins la RAR pe motive teoretice "noxe peste limita" si practice ditamai gaurile sub scutul din jurul sondei din aval.
O alta observatie verbala a foat faptul ca aveam folii neautorizate, eu aratandu-i ca au autorizatie unde au foat montate, si anume in Elvetia, dar fara rezultat.
Practic am fost respins "pe meritate" ca gaurile alea chiar nu-si aveau rostul acolo.
Astept sa am numere si voi pune alta evacuare cap coada, inclusiv galerie, care am impresia ca e si aia cam golanita, dar nu incat sa respire aiurea.
Ieri m-am tot jucat cu RomRaider-ul, deoarece am balbaieli la relanti si parca si pe la 3000 are o poticneala, greu sesizabila ce-i drept (poate e doar in capul meu).
Inainte sa repar evacuarea aveam un IAM 15 si peste 14% in offboost.
Andea mi-a dat un pm cu o explicatie f frumoasa a pozei de mai sus - revin cu mesajul.
Imediat dupa ce am remediat tevaraia, mi s-a parut ca masina merge mai bine in sarcina, dubios deoarece scaparile de aer erau dupa prima sonda. Cred ca imbunatatirea era doar fiindca aveam o evacuare liniara, fara balbaieli.
Cum am ajuns acasa am dat un EcuReset si dupa doar cativa km nu mai tremura relanti-ul.
Am facut aseara niste forje pe Poiana, pe un asfalt cam umed, lucru ce a foat destul de distractiv, obtinand trimuri si sub 5%, dar cum am revenit la regimul normal de mers a crescut la 14.99%.
Azi de dimineata, inarmat cu o doza de tupeu impanata in bunul simt necesar, m-am dus sa discut cu dl. inginer pentru o reevaluare.
Am trecut RAR-ul fara probleme, evitand sugestiile tuturor de "a da ceva". De ce sa dau daca am o defectiune pe care trebuie sa o remediez?!
Inainte de RAR am mai verificat o data scaparile de gaze si am dat si un spray de curatat discuri pe la toate furtunele posibile din jurul galeriei de admisie in cautarea unei scurgeri in regim de vacuum. Nimic insa!
Deci vacuum zic eu ca nu pierde, iar capul imi sta la maf-ul pe care cred eu ca l-am salvat, dar care poate nu mai citeste corect.
Urmatoarea manevra este sa iau un maf de la bunul samaritean Muttley si sa vad ce se schimba.
Astept idei, avand in vedere ca bujiile sunt noi, clapeta curatata si reverificata saptamana trecuta, zero ulei in admisie si intercooler, etc.. Mai degraba astept idei de diagnoza si interpretare date RomRaider.
Sau poate sunt prea pretentios cu un motor de 200k cu IAM 15 din 16, despre care 98% din cei care l-ar vedea ar zice ca e wow?!