Ieri am constatat ca imi cam scade nivelul la antigel. Am inspectat-o pe sus si nu se vedea nimic, asa ca am lasat pe azi inspectia pe dedesupt.
Am dat scutul jos si am gasit picaturi pe fiecare furtunas din zona pompei si am decis sa golesc si sa dau jos ventilatoarele si radiatorul ca sa am loc sa verific tot.
Am zis sa dau si capacul din dreapta de la distributie, doar asa sa vad ce mai face. Si am fost surprins sa vad pe rola de ghidaj niste depuneri dubioase.
M-am uitat mai bine si am vazut ulei pe capacul distributiei sub arbore si deasupra sub alternator, fapt ce a condus la desfacerea tuturor capacelor, in concluzie gasind pompa de ulei in suc propriu.
Cea mai interesanta parte e ca distributia e sarita cu un dinte, de aici si missfire-ul de saptamana trecuta. Nu cad cum ar fi putut sa sara, enigma totala, mai degraba am pus-o eu decalat.
In concluzie, am tras vagonul pe dreapta si urmeaza pompa ulei, pompa apa cu termostat, furtunase apa, curea de distributie, ulei, filtru, antigel.