A inceput "revizia generala anuala".
Daca stau bine sa ma gandesc, totul a pornit de la faptul ca pierdea lichid de racire, adica de la un furtunas din zona pompei de apa.
Operatiunile ce urmeaza a fi facute sunt urmatoarele (aproximativ in aceasta ordine):
- rezolvat mici probleme de rugina din zona pasajelor rotilor si antifonat;
- schimbat cu reper nou, original, traversa ce tine radiatoarele (clasica problema cu ruginitul), grunduit, vopsit;
- modificarea traversei dintre lonjeroane (la mine cam ruginita) astfel incat sa obtin ceva asemanator celei JDM lightweight;
-inspectare si eventual reparare (daca se poate) amortizoare si ridicarea suspensiei cu 10mm (ramane de vazut daca o sa ramana asa);
- schimbare galerie de evacuare si up-pipe cu unul decat (sunt pe drum de la un sti 2009), plus garniturile aferente;
- refacerea etanseitatii baii de ulei;
- inlocuirea tuturor furtunaselor de racire din zona pompei de apa si din zona racitorului de ulei;
- schimbarea pompei de ulei, a rolei mici de la distributie (afectata de uleiul aruncat pe la etansarea pompei de ungere) si a curelei de distributie; in jurul pompei de ulei si a celei de apa teoretic trebuie sa existe niste bucati de cauciuc care "inchid" circuitul etansarilor zonei distributiei, care la mine lipsesc partial, in urma schimbarii pompei de apa de catre elvetieni, deci le voi pune;
- montarea capacelor de la distributie cu garnituri noi, la mine lipsind cu desavarsire;
- inlocuire o-ring-uri AC;
- schimb garnituri capace chiulase.
Sigur am uitat sa pun ceva, asa ca mai completez pe parcurs